Benim tamamen kendi düşüncelerim: Sigorta şirketleri, para ile insana güven satan kuruluşlardır,
Türkiyede hiçbir zaman gelişmemişlerdir, kolay gelişmeyeceklerdir, riski paylaşmak zordur, kimse birşey vermeye gelince kendine düşeni yapmak istemez, oysa sigortalar kendi risklerini yabancı şirketlerle paylaşır. kısaca o kadar mühim değildir ödeseler de bir parayı müşteriye. ama ödenirse risk sınıfı ve prim payı artacağı için kimsenin işine gelmek istemez, sanki Türk usulü düşünerek ceplerinden para çıkarsa sanırlar ki çok kaybedecekler. Para kendilerinin gibi hareket ederler .
EEE Türkiye bu arabaya yangın sigortası hırsızlık her türlü sigorta yaparsınız,, arabanızın üstüne uçak düşer ,, hemen sigorta şirketi devreye girer,
"sözleşmemizde herşey var ama uçak düşmesi yok,",
terörist eylemler milletin arabasını yakar , hemen sigorta kendini savunur,
"teröristler arabayı yakacak "diye bişey anlaşmada yok,
birde prim arttırımına gidilir, o maddeyi eklemek için. o zaman sigorta nedir Palavra mıKısaca insanların güvenini parayla satın almak, Türkiye de sigortalar bu bedeli ödemez ama para ister , sonra da sigorta şirketleri Türk insanların duyarsızlığından şikayet eder,
o kadar insanın evlerine arabalarına hırsız alarmı takma çabası ,hırsız alarmı satışındaki patlama, Türkiyenin sigortaya güvensizliğinin göstergesidir. Bunun bana yalan olduğunu söyleyin, halka geri dönüşüm olmazssa güven alınamaz. Neden Türk insanı sigorta yaptırmak istemez, Neden müşteri bulamamaktan şikayet edilir hergün TV de reklam yapılır. bir isviçre vatandaşının arabası Türkiyede kundaklansa adam tıkır tıkır parasını alır. sizce yabancı para vermekten kaçar mı . Artık o kadar güvesizlik var ki her sigortacı isviçre ile ilişkilendiriyor kendini.Sadece İsviçrenin adı bile yetiyor. İsviçre eski Türk güvenini alabilir mi.
Güven insan güveni olduktan sonra sigortaya ihtiyaç var mı ? bulgaristanda,Romanyada,Rusya içlerinde hala daha bozulmamış Türk kasabalarında köylerde sigortaya ihtiyaç yoktur, Arabanızın anahtarı saatlerce üstünde kalabilir. güven budur , kafanızın rahatlığı kadar huzur olabilir mi.
Sigorta insanların parayla teminatıdır, sonradan koyma akıldan hayır mı gelir ,insanın güvenini parayla satın alabilir misiniz, Sigorta memurları bile evlerine hırsız alarmı taktırmış olabilir mi ? neyi teminat altına alıyoruzGüveni satmak satın almak Türk toplumu için zordur. Bunu bir de eski kızılderililere anlatsanız. İşin içinden çıkılmazdı.
SİZ BU GECE KAPINIZ AÇIK UYUYABİLİYOR MUSUNUZ , aslında GÜVEN BUDUR,
AŞkınızı garanti altına alırım bana güvenin . Yatırım yapın size daha iyisini vericem . Üzülmeyin :) Sağlıcakla kalın.
YOU ARE READING
GÜVENİ SATIN ALMAK
General FictionSİGORTA ŞİRKETLERİ SİZE güveniparayla satan şirketlerdir. Her ay prim ödersiniz . evinize hırsız girerse birşey olursa geri öderler. Eskiden insanlar dış kapıları açık huzurla uyurlardı ve hırsız da hiç yoktu. Şimdi para ödüyorsun için rahat değil...