Nabersiniz, kuzularım? Uzun zamandır yazmıyorum çünkü her hafta iki kere deneme sınavına giriyorum, 4 gün kursa gidiyorum, okul zaten bana bir güzel giriyor. Anladınız siz...
Neyse, bugünkü bölüm biraz cringe olabilir çünkü fikir kıtlığı yaşıyorum lol. Neyse, başlayalım.Tepki: Biz ASMR yaparken mutfağı basıyorlar...
Slendy: Çocuğum onlar kaç kalori biliyor musun sen?! Kalk yürü, Jeff ile adam öldür. Biraz kalori yak, götün başın yayıldı gidiyor. Gerizekalı.
(Y/N: NAPİM)Toby: Kardişim, ne yiyon? Ben de yiyeyim mi?
(Y/N: Olur.)Masky: En sonunda ASMR videoları izleye izleye bu da ASMR ci oldu amk. Ye ye, anca ye. Anca ye iç sıç zaten.
(Bne: SENİN. A*INA. KOYARIM.)Hoodie: Gerizekalı.
(Bne: Yemin et?)Jeff: Kalk kız, dana. Azıcık kalori yak, top gibi olmuşsun.
(Bne + Y/N: Sus. Yoksa. Ağzına. SIÇARIM!!!)Jane: Kıııız, dur rujumu tazeleyeyim de seninle beraber yiyeyim.
(Y/N: Yooooo, benim yemeğim bu. AVUCUNU YALARSIN.)Nina: Kız bırak o hamburgeri, gel dondurma yiyelim.
(POV: Kış ayında soğuk su içince ateş, öksürük, boğaz ağrısı, mide bulantısı, halsizlik, uykusuzluk yaşayan birisin...)
(Y/N: SUS. KONUŞMA.)Liu: Anam, kıza az yiyor diye kızdım şimdi davar gibi yiyor. Lan eşek! (Kafaya kitapla vurma sesi*) Kız kalk da azıcık yediğin şeyleri yak, götü büyük!
(Bne: Liu senin ben ağzını si-)Sally: Aaaaa, o şey ramen mi? Ben de yiyebilir miyim? (Sevimli yavru kedi bakışları atar.)
(Bne: Ben bu ramene 2 dolar *40TL* para verdim. Yiyemezsin. Ama şu Hot dog senin olabilir.)Eyeless Jack: O noodle ın böbrek ve karaciğer aromalı olanı var mı? Senin yediğin ne aromalı? Ben de yiyebilir miyim? Sonra sana bir tane alırım.
(Bne: Ağa, bu noodle Indomie Gurme. Acılı baharatlı, özellikle götümden sıçarken alev çıksın diye daha çok acı sos koydum. Ama istiyorsan yiyebilirsin. ☺️)Lazari: Aaaaa, abla/abi, o ne? Çok güzel duruyor. Tadına bakabilir miyim? *İzin verirsin ve Lazari noodle in tadına bakar* Ööğk, bu ne lan!? Çok baharatlı bu, yeme bunu. Kakanı yaparken alev çıkartırsın sonra.
(Bne: Sağol ya, iştahımın içine ettin Lazari.)Dediğim gibi, aklıma fikir gelmiyor bu yüzden bu bölüm saçma oldu biraz. İstek tepki alıyorum, özelden yazabilirsiniz. Sizi çok seviyorum, kendinize iyi bakın minnoşlarım.