ehe fic yazmayı çok sevdim o yüzden yazıyorum destek olun lütfen 😫🙏🙏💓

213 16 1
                                    

Öncelikle merhaba ben Yeonjun, bana Yeon demenizi tavsiye ederim. Babam ünlü bir model adı ise Tae. Ondan nefret ediyorum, beni zorla paraları için nefret ettiğim kişiyle evlendiricekler çünkü. Diğer babam Kook ise çok iyi biri ama Tae'ye sırıl sıklam aşık. Evleneceğim kişi ise çok ahlaklı ve temiz görünen Soobin. Görebileceğiniz en kötü kişiliği olan şahıs, kendisi gizli işler yapıyor. İçki, sigara, bar gibi bende yapıyorum ve ailem biliyor. Onun ailesi de çok baskıcı, annesi beni çok seviyor aynı şekilde babasıda. Onunla şuan sadece zorla çıkıyoruz. Babam Tae yüzünden öpüşmek zorunda kalmıştık uhh. Kendisi bana karşı bir şeyler hissediyor ama biliyorum ve o da bildiğimi biliyor. Ancak ondan nefret ediyorum.

Soobin

Ondan birazcık hoşlanıyorum diye girdiği havalara bak. Ailesi nasıl o şekil takılmasına izin veriyor acaba. Benimkiler neden baskıcı uhh. Bu arada ben Soobin. Zorla evlendiriliyorum. Ailem baskıcı bir pislik. Ben ise onlar gibi terbiyeli cömert asil değilim tam tersiyim. Ben gay'im ve herkes biliyor. Ama sanırım Yeon benden mefret ediyor bu yüzden. Niye alındıysam o pislik, hayatımda gördüğüm en gıcık insan.

Başlangıç , destek olmayı unutmayın lütfen😫🙏🙏💓

MY LOVER || YEONBINHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin