Sabah olmuştu Soobin'in eli belimdeydi. Çok tatlı uyuyordu..
Ona bakarken birden gülümsedi. Geri çekilip kalkçakkenSoo:Niye hiç kucağımdan inmiyorsun? Eskiden hep nefret ederdin...
Yeon: Hey,artık iyiyim hatalıyım. Özür dilerim.
Soo:hmn(tamam)
Soo kalkıp üstünü değiştirdi sonra ise dışarı çıktı. Bende üstümü değiştirip oturma odasına gittim. Televizyonu açıp youtube'a. girdim. Ordan ise babamın yeni haberlerine bakıyordum. Nasıl babam o kadar yakışıklı ben niye değilim. Taekook Taekook yeter artık. Onlardan nefret ediyorum. Tek hayalim şimdilik Soo ile Yeonbin shipi yayılması. Böylece kimse bizimle birlikte olmak istemicekti.
Canım çok sıkılmaya başlamıştı. Soo da olmadığı için uğraşacak kimsem yoktu. Telefonumu açıp Soo nun ig hesabına girdim . Bir erkek ile yazışmalarını gördüm. Yeni mesajlaşmışlardı bu cidden yavşak bir piç.
🟣 mike_sass
Soobin cidden o kendini beğenmiş aptalla mı çıkıyosun
Soo:Hayatım seni ilgilendirmiyor Mike.Ah, tamam kötü bir şey demedim. Bu arada buraya gelir misin?
*adres*
Soo:Niye?
Arkadaşların falan da burda , eğleniyoruz gel işte..
Soo:Peki..
Sikeyim, ya kötü bir şeyler yapıyorlarsa.. Hiç gözümü tutmadı şu Mike topu.
Adrese gitçektim , fakat Soo henüz orda değil di. Oraya gitmesini beklicem. Sonra ise onları izlicem. Bakalım kötü şeyler yapıyolar mı?..
Yarım saat geçse bile. O Mike pisliğinin bana bencil demesi aklımdaydı. Bencilmiş KIÇIM. Onu bir görsem döveceğim. Aptalın tekiymişim, önce kendisine baksın be.
Hala Soo oraya gitmemiş sanıyordum. Fakat bir arkadaşım igden mesaj gönderdi. Mike denen top Soo'yu bir yere sıkıştırıp ellerini yüzünde gezdiriyordu.Soo ise öylecene duruyordu.
Hiç durmadım ve oraya gittim. Mike ile Soo'yu gördüm. Mike'a yumruk attım, Soo'nun da elini sıkıp eve götürdüm.
Eve girmiştik. Yatak odasına gidip Soo'yu sertçe kolunu tutup ittim. Kapıyı kitledim.
Yeon: NAPIYORDUN?!HA NİYE HİÇ HARAKET ETMEDİN? BENİ APTAL YERİNE Mİ KOYUYORSUN. PİÇ!?
Soo:ELLERİM BAĞLIYDI! NASIL HARAKET ETMEMİ BEKLİYORSUN? SENİ ASLA APTAL YERİNE KOYMADIM. HEP KALBİMDEYDİN.AMA HAK ETMİYORSUN!
Soo birden hızla kapıya doğru gitti. Arkasından sarıldım, ama durmuyordu. Birden dirseği karnıma gelince. İnledim. Soo birden durdu ve bana döndü..
Soo:Üzgünüm..
Yeon:Hak ettim..
Soo bana sarıldı.
Soo:Özür dilerim..
Yeon:Asıl ben özür dilerim.. Seni dinlemeliydim..
Soo:Unutalım bunu..
Birden yağmur yağmaya başladı.. Soo kolumdan tutup dışarı indi. Sonra ise.. Beni öptü.
Yeon:Fotoraf çekilelim!!
Soo:Bana uyar güzelim..
Telefonumu çıkartıp fotorafı çektim. İg hesabımda paylaştım..
⚫ Yeonjun
Sana çok aşığım. Sonsuza kadar senin olma dileğiyle.. a) Soobin
25k beğeni 12k yorum
Bu hikaye bu kadardı. Yeni fic'e hazır olun.. 😎
ŞİMDİ OKUDUĞUN
MY LOVER || YEONBIN
RandomTaekook çiftinin çocuğu yeounjun, Babalarının zoruyla nefret ettiği Soobin'le evleniyor.