𝙲𝚑𝚊𝚙𝚝𝚎𝚛 𝟽

802 21 7
                                    

𝚈/𝚗 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚜 𝚘𝚞𝚝 𝚘𝚏 𝚝𝚑𝚎 𝚛𝚘𝚘𝚖 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚑𝚎 𝚞𝚜𝚎𝚜 𝚝𝚑𝚎 𝚜𝚕𝚎𝚎𝚟𝚎 𝚘𝚏 𝚑𝚎𝚛 𝚜𝚑𝚒𝚛𝚝 𝚝𝚘 𝚠𝚒𝚙𝚎 𝚘𝚏𝚏 𝚊𝚗𝚢 𝚜𝚠𝚎𝚊𝚝, 𝚜𝚑𝚎 𝚐𝚘𝚎𝚜 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚑𝚊𝚕𝚕𝚜, 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍, 𝚂𝚠𝚒𝚜𝚜 𝚜𝚎𝚎𝚜 𝚑𝚎𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚛𝚞𝚗𝚜 𝚞𝚙 𝚝𝚘 𝚑𝚎𝚛, "𝚈𝙾𝚄 𝙳𝙸𝙳 𝙵𝙰𝙽𝚃𝙰𝚂𝚃𝙸𝙲 𝚈/𝙽!!" 𝙷𝚎 𝚜𝚑𝚘𝚞𝚝𝚎𝚍, 𝚢/𝚗 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚎𝚜 𝚜𝚘𝚏𝚝𝚕𝚢 𝚝𝚑𝚊𝚗𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚒𝚖.

𝚈/𝚗 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚜 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚂𝚠𝚒𝚜𝚜 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚌𝚊𝚗𝚝𝚎𝚎𝚗 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚐𝚎𝚝 𝚝𝚑𝚎𝚒𝚛 𝚏𝚘𝚘𝚍 𝚊𝚜 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚝𝚊𝚕𝚔, "𝙸𝚏 𝚢𝚘𝚞 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚐𝚎𝚝 𝚌𝚑𝚘𝚜𝚎𝚗 𝙸 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚠𝚑𝚘 𝚠𝚒𝚕𝚕, 𝚒𝚗 𝚖𝚢 𝚘𝚙𝚒𝚗𝚒𝚘𝚗 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚎𝚜𝚝 𝚘𝚗𝚎 𝚝𝚘 𝚙𝚕𝚊𝚢, 𝚊𝚗𝚍 𝙼𝚘𝚞𝚗𝚝𝚊𝚒𝚗 𝚠𝚒𝚕𝚕 𝚋𝚎 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚢 𝚝𝚘 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚊𝚗𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚍𝚛𝚞𝚖𝚖𝚎𝚛 𝚝𝚘 𝚑𝚊𝚗𝚐 𝚘𝚞𝚝 𝚠𝚒𝚝𝚑!" 𝙷𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚕𝚘𝚞𝚍𝚕𝚢, 𝚑𝚒𝚜 𝚌𝚑𝚎𝚎𝚛𝚢 𝚜𝚎𝚕𝚏 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚖𝚊𝚔𝚎𝚜 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢𝚝𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚑𝚎 𝚜𝚊𝚢𝚜 𝚕𝚘𝚞𝚍. 𝚃𝚑𝚎𝚢 𝚜𝚒𝚝 𝚍𝚘𝚠𝚗 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚝𝚑𝚎 𝚐𝚛𝚘𝚞𝚙, 𝚝𝚑𝚎 𝚐𝚑𝚘𝚞𝚕𝚜 𝚌𝚘𝚖𝚙𝚕𝚒𝚖𝚎𝚗𝚝 𝚢/𝚗 𝚏𝚘𝚛 𝚑𝚎𝚛 𝚍𝚛𝚞𝚖𝚖𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚔𝚒𝚕𝚕𝚜, 𝚂𝚘𝚍𝚘 𝚛𝚘𝚕𝚕𝚜 𝚑𝚒𝚜 𝚎𝚢𝚎𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚏𝚕𝚒𝚌𝚔𝚜 𝚁𝚊𝚒𝚗 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚑𝚒𝚜 𝚜𝚎𝚊𝚝 𝚗𝚎𝚡𝚝 𝚝𝚘 𝚢/𝚗, 𝚁𝚊𝚒𝚗 𝚛𝚘𝚕𝚕𝚜 𝚑𝚒𝚜 𝚎𝚢𝚎𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚖𝚘𝚟𝚎𝚜 𝚝𝚘 𝚂𝚘𝚍𝚘'𝚜 𝚏𝚘𝚛𝚖𝚎𝚛 𝚜𝚎𝚊𝚝, 𝚂𝚘𝚍𝚘 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚎𝚜 𝚊𝚝 𝚢/𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚛𝚊𝚙𝚜 𝚑𝚒𝚜 𝚝𝚊𝚒𝚕 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚑𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚒𝚐𝚑 𝚒𝚗 𝚊 𝚙𝚛𝚘𝚝𝚎𝚌𝚝𝚒𝚟𝚎 𝚖𝚊𝚗𝚗𝚎𝚛. 𝚈/𝚗 𝚏𝚕𝚞𝚜𝚑𝚎𝚜 𝚜𝚕𝚒𝚐𝚑𝚝𝚕𝚢, 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚑𝚎𝚛 𝚏𝚘𝚘𝚍, 𝚝𝚑𝚎 𝚢𝚘𝚞𝚗𝚐 𝚐𝚑𝚘𝚞𝚕𝚎𝚝𝚝𝚎 𝚙𝚞𝚝𝚜 𝚑𝚎𝚛 𝚑𝚎𝚊𝚍 𝚒𝚗 𝚑𝚎𝚛 𝚑𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚘 𝚑𝚒𝚍𝚎 𝚑𝚎𝚛 𝚋𝚕𝚞𝚜𝚑. 𝚈/𝚗 𝚢𝚊𝚠𝚗𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚠𝚎𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚐𝚎𝚝 𝚞𝚙 𝚋𝚞𝚝 𝚂𝚘𝚍𝚘'𝚜 𝚝𝚊𝚒𝚕 𝚠𝚊𝚜 𝚜𝚝𝚒𝚕𝚕 𝚠𝚛𝚊𝚙𝚙𝚎𝚍 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚑𝚎𝚛, 𝚜𝚑𝚎 𝚝𝚊𝚙𝚜 𝚂𝚘𝚍𝚘, 𝚑𝚎 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚜 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚜𝚑𝚎 𝚙𝚘𝚒𝚗𝚝𝚜 𝚊𝚝 𝚑𝚒𝚜 𝚝𝚊𝚒𝚕, 𝚑𝚒𝚜 𝚎𝚢𝚎𝚜 𝚠𝚒𝚍𝚎𝚗 𝚜𝚕𝚒𝚐𝚑𝚝𝚕𝚢 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚎 𝚜𝚕𝚘𝚠𝚕𝚢 𝚞𝚗𝚠𝚛𝚊𝚙𝚜 𝚑𝚒𝚜 𝚝𝚊𝚒𝚕. 𝚃𝚑𝚎𝚢 𝚋𝚘𝚝𝚑 𝚐𝚎𝚝 𝚞𝚙 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚛𝚘𝚠 𝚊𝚠𝚊𝚢 𝚝𝚑𝚎𝚒𝚛 𝚏𝚘𝚘𝚍.

𝚈/𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝚂𝚘𝚍𝚘 𝚠𝚊𝚕𝚔 𝚍𝚘𝚠𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚑𝚊𝚕𝚕𝚜 𝚝𝚘𝚐𝚎𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚐𝚘𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚊𝚗𝚍 𝚛𝚘𝚘𝚖, 𝚂𝚘𝚍𝚘'𝚜 𝚝𝚊𝚒𝚕 𝚐𝚎𝚗𝚝𝚕𝚢 𝚝𝚘𝚞𝚌𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚊𝚌𝚔 𝚘𝚏 𝚑𝚎𝚛 𝚝𝚑𝚒𝚐𝚑 𝚠𝚑𝚎𝚗 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚜.

𝚆𝚑𝚎𝚗 𝚝𝚑𝚎𝚢 𝚐𝚎𝚝 𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚊𝚗𝚍 𝚛𝚘𝚘𝚖 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢𝚘𝚗𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚏𝚒𝚗𝚒𝚜𝚑𝚎𝚍 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚝𝚑𝚎𝚒𝚛 𝚊𝚞𝚍𝚒𝚝𝚒𝚘𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝚒𝚝 𝚠𝚊𝚜 𝚜𝚎𝚕𝚎𝚌𝚝𝚒𝚘𝚗 𝚝𝚒𝚖𝚎, "𝚂𝚘 𝚊𝚜 𝚢𝚘𝚞 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚠𝚎 𝚘𝚗𝚕𝚢 𝚗𝚎𝚎𝚍 𝚘𝚗𝚎 𝚐𝚑𝚘𝚞𝚕 𝚘𝚛 𝚐𝚑𝚘𝚞𝚕𝚎𝚝𝚝𝚎, 𝚊𝚗𝚍 𝚊𝚏𝚝𝚎𝚛 𝚎𝚟𝚊𝚕𝚞𝚊𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚎𝚊𝚌𝚑 𝚘𝚏 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚎 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚕𝚒𝚜𝚝𝚎𝚗𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚓𝚞𝚍𝚐𝚎𝚜 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚗𝚍 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚙𝚎𝚛𝚏𝚘𝚛𝚖𝚊𝚗𝚌𝚎 𝚊𝚗𝚍 𝚝𝚑𝚎 𝚘𝚗𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚠𝚎 𝚑𝚊𝚟𝚎 𝚌𝚑𝚘𝚜𝚎𝚗..." 𝚃𝚑𝚎 𝚛𝚘𝚘𝚖 𝚐𝚘𝚝 𝚐𝚒𝚝𝚝𝚢 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚎𝚡𝚌𝚒𝚝𝚎𝚖𝚎𝚗𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝚂𝚘𝚍𝚘 𝚠𝚊𝚜 𝚜𝚝𝚊𝚗𝚍𝚒𝚗𝚐 𝚗𝚎𝚡𝚝 𝚝𝚘 𝚢/𝚗, 𝚑𝚒𝚜 𝚝𝚊𝚒𝚕 𝚠𝚛𝚊𝚙𝚙𝚎𝚍 𝚊𝚛𝚘𝚞𝚗𝚍 𝚑𝚎𝚛 𝚠𝚊𝚒𝚜𝚝 𝚗𝚘𝚠, "𝚈/𝚗 𝙻/𝚗" 𝙿𝚊𝚙𝚊 𝚎𝚖𝚎𝚛𝚒𝚝𝚞𝚜 𝚜𝚊𝚢𝚜. 𝚈/𝚗 𝚌𝚘𝚟𝚎𝚛𝚜 𝚑𝚎𝚛 𝚖𝚘𝚞𝚝𝚑 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚜𝚑𝚘𝚌𝚔, 𝚎𝚟𝚎𝚛𝚢𝚘𝚗𝚎 𝚌𝚑𝚎𝚎𝚛𝚎𝚍 𝚏𝚘𝚛 𝚢/𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝚑𝚎𝚛 𝚐𝚑𝚘𝚞𝚕 𝚏𝚛𝚒𝚎𝚗𝚍𝚜 𝚛𝚊𝚗 𝚞𝚙 𝚝𝚘 𝚑𝚎𝚛 𝚊𝚗𝚍 𝚌𝚘𝚗𝚐𝚛𝚊𝚝𝚞𝚕𝚊𝚝𝚎𝚍 𝚑𝚎𝚛.

Pulchra Ignis (Sodo x Reader)Where stories live. Discover now