11-Benim omegam

9K 763 456
                                    

Selam

Bölüme geçmeden uyarayım, smutumsu bir şeyler olacak. Tam değil ama cinsellikten etkileniyorsanız okumamanızı öneririm (he yazar he yaptınız biliyorum)

Oylayan ve yorum yapanları teker teker öptüm

İyi okumalar

°°°

"Ve sanırım ilk kızgınlığına girmiş bulunmaktasın."

Her şey bu cümleyle gelişmişti. Jungkook zaten tahmin etse de dile getiremediği gerçeği işitince yutkunmuş alfaya bakmıştı mahçupça. Utanmıştı.

Taehyung ise daha tecrübeli olarak çocuğu çekiştirerek odadan çıkartmış çantasını da omzuna atarak öğrenciler derse girerken okuldan çıkarmıştı. Eve götürmeliydi onu. Burada acı çeker dahası başka alfalar kokusunu alabilirdi. Bundan hoşlanmazdı. 

Kokusunu almamak için neredeyse nefesini tutuyordu. Etkileniyordu. Evinin kapısını açıp içeri girmiş, Jungkook'u da içeri çekmişti. Aslında onu kendi evine getirme gibi bir niyeti yoktu fakat Jungkook annesinin kızacağını söyleyince mecbur getirmişti.

"Sana birkaç parça kıyafet getireceğim. Soğuk bir duş al iyi gelecektir."

Jungkook yanakları bariz bir utançla kızarırken kafasını sallamıştı. Kendi kokusunun yanına eklenen sert kokuyu alabiliyor ve daha kötü oluyordu. Aklından geçenler ise hiç normal değildi. Soğuk bir duş gerçekten iyi gelebilirdi.

Taehyung'u takip ederek banyoya girmişti. Alfayı zor durumda bıraktığının farkındaydı ve bu kötü hissettiriyordu. Bunu anlayan Taehyung ise yanakları al al olan oğlanın tenine dokunmamak için saçlarını karıştırmış, gülümsemişti.

"Sorun yok tamam mı?"

Söylediği söz ile onu rahatlatmak istemişti. Jungkook ise kafasını sallamış ve alfanın ona kıyafet getirmek için banyodan çıkmasını izlemişti. Kapının kapanmasıyla karnını tutup inlemişti. Yakınında bir alfanın olması hiç iyi değildi ve bu alfanın Taehyung olması daha fenaydı.

Etkileniyordu. Ve her an üzerine atlayabilirdi.

Ne yapacağını kestiremiyor, stresten tırnaklarını kemiriyordu. En azından arkadaşlarına haber verebilirdi fakat daha onlara omega olduğunu bile söylememişti. Sanki kanı bir kazana koyulmuş ve kaynatılıyordu. Durumu vahimdi. Aklından geçenler ise hiç mantıklı değildi.

Aniden banyodan çıkıp Taehyung'un odasına doğru yürüdü. Ne yapıyordu? Kafasından geçenler hiç iyi değildi. Tam kapının önüne geldiğinde durdu.

Belki Taehyung ona yardımcı olurdu.

Hayır, hayır, hayır. Saçmalıyordu. Düşünmeyi kesmeliydi.

Zihninden geçen şeylerle kasıklarında hareketlenme oldu. Ve gözlerini sıkıca yumdu. Kapının aralanmasıyla oraya baktı.  Taehyung elinde birkaç parça kıyafet ile odadan çıkınca karşısındaki oğlanla şaşırdı. Elindeki kıyafetleri ona uzattığında hızla aldı elinden.

"Sen duş al, ben bir şeyler hazırlayayım."

Buraya kadar her şey iyiydi.

Hatta dediklerini onaylayıp banyoya geri dönmek için hareketlenmişti. Fakat tam alfa kapıyı kapatacakken içeriye girip ardından kapıyı kapatacağını tahmin etmemişti. Kendisi de beklemiyordu. Taehyung onun bu durumunu anlıyordu. Muhtemelen kızgınlıkta olduğu için böyle davranıyordu ve pişman olacaktı. Bu yüzden ona uymayacaktı.

Holy Shit! |tkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin