Çarpışma

86 1 0
                                    

Medyada mira var ilk dersimiz İngilizceydi hoca beni farkedip gülümsememişti defterini doldurduktan sonrada
''Merhaba canım yeni gelmişsin tanıyalım seni'' dedi.

"Adım Mira. Antalya'dan geldim. Daha doğrusu babamın işleri yüzünden."
Öğretmen bana bir gülümseme ile karşılık verdi.

Derse başlamıştık aslında ingilizce dersini severim ama çok sıkıcı gelmişti.

Ve nihayet teneffüs olmuştu.

Buse benim tek arkadaşımdı. Yani bu okuldaki tek arkadaşım.

Burdaki herkes garipti. Veya bana öyle geliyordu.

"Hey Mira ben acıktım. Bir şeyler alalım. Sabahın köründe bizi derse alıyorlar. Yemek bile yiyemiyoruz. Vicdansızlar!"demesiyle kahkaha attım. Bu kızı sevmeye başlamıştım.

Buseyle beraber kantine gidip bişeyler aldık.

Tam kantinden çıkarken biri bana çarptı ve elindekiler üstüme döküldü yaptığı marifet gibi gülüyordu bide. Bu beni daha da sinirlendirmişti. Bir de yeni almıştım daha bunu.

''Dikkat etsene. Nasıl yürüyorsun ? Biraz önüne bakmayı denesen fena olmaz. "

Aldırış etmeden gitti. Arkasından öylece bakakaldım.

" okulun serserisi işte adı kağan. Yaptığı tek şey sinir bozmak. "dedi.

"Ha bide kızlarla yiyişmek. Hergün bir kız. Yani bunu koleksiyon gibi düşünebilirsin. " diyerek göz kırptı.

Aslında fena değildi. Siyah saçları ve umursamaz bakışları insanda akıl bırakabilirdi.
....... ....

Sonra sınıfa gittik sınıfta kağana baktım ama yoktu galiba bizim sınıfta değildi. Sınıftakiler yavaş yavaş benle tanışmaya başladı ama içim en çok buseye ısınmıştı.

.........

Ertesi teneffüs pencerenin kenarına duruyorduk kağanda tam karşımızdaydı onu baştan aşağı süzdüm.
Hardal sarısı pantolonu kırmızı converse leri ve lacivert hırkası çok havalı duruyordu.
Yavaş yavaş yaklaştı.

"Sen yeni olmalısın. Yeni olmalısın ki götün kalkmış ve bana öyle konuştun. " nasıl biri bu böyle ?

Zamansız  AşkHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin