jimin's perspective- hi, it's me, I'm the problem, it's me

2K 262 111
                                    

merhabalarr 🥰 iki haftadır sınavlar yüzünden çok yoğun olduğumdan pek bir şey yazamadım

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

merhabalarr 🥰 iki haftadır sınavlar yüzünden çok yoğun olduğumdan pek bir şey yazamadım...aralarda oturup ne yazdıysam o...okul kapatılsın ÇOK YORULDUM 😭😭 bu bölümde bu yüzden sizin güzel yorumlarınıza ve oylarınıza ihtiyacım var, bu fice çok az yorum yapılıyor, lütfen fici okurken bunları göz ardı etmeyin olur mu 🫶
-

Duruşmadan 6 hafta önce

Bugün, boşandıktan sonra ne yapacağımı düşündüm. Bir zamanlar severek ilgilendiğim ve sahip olduğum için çok şanslı hissettiğim kış bahçesinde vakit geçirdim, ortamın havasına uygun kırık beyaz renkli masanın başına oturdum ve açan rengarenk çiçeklere bakıp orada hiçbir şey görmedim.

Her şey gün geçtikçe anlamını yitirmeye başladı, boşanmak herkeste böyle mi hissettirdi? Boşluk.

Önce partnerinizden soğurdunuz, onun yaptığı her şey size batmaya başlar adeta dayanamayacak raddeye gelirdiniz. Bir sonraki adımda birlikte paylaştığınız anılarınızdan soğurdunuz- çok geçmeden hepsini kucaklardınız çünkü güzel günlerden kalan tek iyi şeydir onlar- ardından da, asla terk etmeyeceğinize yemin ettiğiniz eşinizden soğuduğunuz için kendinizden soğurdunuz.

Bu, hepsi birbirinden acımasız aşamaların en kötüsüdür. İnsanın kendinden nefret etmesi kadar büyük bir ceza yoktur çünkü.

Bu ev, o olmadan yuva gibi hissetmiyor. Ne yaparsam yaparsam da hissettirmeyecek. Artık burada olmak istemiyorum. Bu elit mahallede, bu büyük şehirde, bu kocaman gösterişli topraklarda. Olmak istediğim herhangi bir yerin olduğunu da sanmıyorum.

Belki sakin bir deniz kenarı, Yoongi ile birlikte, evliliğimizin ilk günlerinde.

Hala aklıma sokamadım bunu. Hayallerimde artık Yoongi'ye yer yok ki.

Bir gün, sabahın erken bir saatinde beni aradığını hayal ediyorum, sesi boğuk, düşünceli ve pişman olduğu zamanlardaki gibi aynı. Bana, her şey için üzgün olduğunu söylüyor, tekrar deneyelim mi? Yanlış yaptığım ne varsa beni affetmene ihtiyacım var. Yüzümde buruk bir gülümsemeyle buna vereceğim cevabı düşünüyorum, ne kadar acınası bir davranış ama son zamanlarda sanki tüm yaptığım bizi galibi olmayan zalim bir oyuna çekmekmiş gibi geliyor. Bu da benim tek kaçış yolum.

Elbette bu bir oyun değil ve Yoongi beni asla affedilmek için aramayacak. Yüzüme söyledi, boşanmakta haklı olduğumun o da en az benim kadar farkında ama suçu üstüne almıyor, suç hep benim sırtlandığım bir şey, asla kurtulamayacağım yüküm, bir parçam.

Yoongi'yle tanıştığımız gün. O günden belliydi, bir gün bırakanın ben olacağı. Bana dönüp, ben istemediğim sürece beni asla bırakmayacağını söylediğinde cümleleri o an için anlamsız gelmişti, bu kadar ilerleyebileceğimizi hiç düşünmemiştim. İlişkilerde faciaydım, kim benim gibi biriyle evlenirdi ki? O evlenmişti.

Love at First SightHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin