3. Bölüm

31 3 1
                                    

1 saat önce

-Nil:

Abimle Oğuz gideli çok oldu. Oğuz'un ateşi vardı. Hastaneye gitmek zorunda kaldılar. Bende dün ki mesaj yüzünden bugün okula gitmedim. Buse aradığında başım ağrıdığını söyledim. O da geçmiş olsun dedi ve kapattı. Burak da beni aradı, neden gelmediğimi sordu ona da aynı cevabı verip kapattım.

Aşağıya kahvaltı hazırlamaya indim. Tam sofrayı hazırlayacakken kapı şiddetli bir şekilde açıldı. İçeriye baktığımda dünkü adamı gördüm. Ne yapacağımı bilemeden hızla odama koştum. Kapıyı kapatmadan adam kapıyı sertçe ittirdi. Bir anda kolumu tutup sürüklemeye başladı.

Nil: "BIRAAAAAAK! ABİİİİİİİİ! YAAAAA BIRAK!
Adam tekrar önüne döndü ama ben kolay kolay korkmam. Tüm gücümle bağırmaya başladım. Adam daha fazla dayanamadı ve beni duvara doğru fırlattı. Yanlış okumadınız cidden de fırlattı. Başım duvara çarptı ve o an gözlerim karardı en son hatırladığım şey adamın bana doğru gelmesiydi.

1 saat sonra
Demirin ağzınından:

Oğuzu annemin yanına bırakıp o ş#r#fs#z#n yanına gittim. Ama her zaman ki yerinde yoktu. Ormanda bir o yana bir bu yana koşup durdum. Artık sinirlenmeye başladım ve bir anda birşey oldu. Heryer siyah oldu gözümde. Kendimden beklemdiğim bir şey daha gerçekleşti. Elimde olmayan bir güç..

Koşmaya başladım ama bu normal bir koşma değildi. Işık hızında gidiyordum sanki. Tam tamına 30 dakika sonra bir depoda kendimi buldum. Ben neden burdayım... Bunu düşünürken bir anda deponun kapısı açılmaya başladı bende bir ağacın arkasına geçtim.

Nili kaçıran adam(murat): "hatırlıyor musun? Bir zamanlar kız ilk doğduğunda onu yanımıza almak istedik, belki alsaydık çok güçlü olurduk ama o babası olucak ş#r#fs#z engelledi!! Ama bundan sonra asla kızını göremeyecek. Tüm gücünü alıcaz elinden ve kız da sonsuz bir uykuya dalacak."

Güç mü? Ne gücünden bahsediyoru bu adam. Nil ne kadar güçlü olabilir ki? Neyse bunu sonra babama sorarım. Şuan nili kurtarmam lazım. Murat içeriye girdiğinde babamı aradım.

Aranıyor...
Açıldı

-Babam: "alo, oğlum nerdesin! Oğuzu annene bırakmışsın. O adama gitmedin değil mi? daha dönüşümün tamamlanma-.."
Babamın sözünü kesmek zorunda kaldım

-Demir: "tamam baba sorun yok. Hiçbir şey yapmadım. Sadece yerlerini buldum. Konumunu atıyorum çabuk gel"
Hemen telefonu kapatıp konum attım.

Babamı 20 dakika boyunca bekledim. Depoda kimse ne çıkmıştı ne de girmişti. Artık endişelenmeye başladım. Tam içeri girecekken arkamdan bir ses geldi. Döndüğümde babamı gördüm. Yanıma geldi ve sarıldı sanırım endişelenmişti.

-Babam: "emin misin nilin burada olduğuna. Ve sana bahsettiğim adamın kaçırdığını?" Başımı evet anlamında salladım ardından babam tekrar bir soru sordu.
-Babam: "sen nasıl öğrendin burada olduklarını." Offff ama yani sorularcak soru mu bu şimdi.
-Ben: "baba sonra konuşuruz bunları ama şimdi nili kurtarmamız gerekiyor." Babam kafasını salladı ve deponun arkasına gitti.

Benim gitmemi istemedi ama ben de onun peşinden gittim.
İç ses: (lan babanı dinle! Ne işin var orda, ölürsün benden demesi!) iç sese kulak vermeden devam ettim. Babam etrafta yoktu. Tekrar ön tarafa gittiğimde o adamla babamın kavga ettiklerini gördüm ama bu normal bir kavga değil. Çok hızlıydılar ne olduğunun bile anlamadan babam adamı büyük bir ağaca fırlattı. Adam kalkmakta zorlandı nedenini sorarsanız..

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Nov 08, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Bilinmeyen Bir Güç Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin