10. sınıf

31 3 0
                                    

Bugün saat 7 gibi uyandım. Okulun ilk günü olduğu için geç kalmak istemiyorum. Banyoda günlük işlerimi halledip aşağı indim. Annem yine yoktu, babamda onunla beraber ise gitmis olmalı diye düşünündüm. Hemen kahvaltıyı hazırlayıp kardeşimi çağırmaya gittim. Ne de olsa o da bugün 3. Sınıfa başlayacak. Abim derseniz o ayrı kafada, onu uyandırmaya hiiiç gerek yok. Kardeşimi uyandırıp kahvaltı yaptık, ben hemen kıyafetlerimi giyip hazırlandım. Kardeşimi de hazırladığın da evden çıktık. Oğuzu okula bıraktıktan sonra kendi okuluma yol aldim. Tam okula giriş yapıcak ken en yakın arkadaşım buseyi gördüm. Ona el salladım ve beraber sınıfa çıktık.

Sınıfa giriş yaptığımda herkes bana bakıyordu Ya da ben öyle sanıyordum. Sırama geçtim ve kimsenin bana bakmadığını gördüm. Herkese kapıdaki çocuğa bakıyordu. Bende rahat nefes aldım ve buseyle konuştum.
Buse: " kanka yeni gelen çocuğu gördün değil mi?"
Ben: " evet de ne olmuş" bunu söylerken ciddende ne olduğunu anlamadım. Yani banane yeni gelen çocuktan, amcamın oğlu değil ya.

Buse: " ne ne olmuş kanka, görmüyor musun çocuğun yakışıklılığını."
Ben: "eee yani, banane" Buse bana malmışım gibi bakıyordu
Buse: " sen cidden SAFSIN " bu kız niye bu kadar abartti ki çocuğu. Ne olmuş yani o da bizim gibi bir insan. Buse bu sefer
Buse: "sende ne zaman bana enişte bulacaksın ya "
Ben: " canım benim o işlerle işim olmaz biliyorsun. Bu arada çocuğa çok bakma yoksa birazdan biri senin gözlerini oyar haberin olsun"
Buse: " ne alakası var!? Ben ne yaptım ki sadece baktım. Zaten benim sevgilim var hemde bu çocuğa bin basar"
Ben: " aynen kankam😁"
Buse: " tamam tamam hadi hoca geldi sus."

Hoca geldiğinde herkes ayağa kalktı. Selamlaştık ve herkes yerine oturdu. Yeni gelen çocuk da hocanın yanındaydı. Nedense bana bakıyordu. Bende rahatsız olduğum için masaya birşeyle karalamaya başladım. Hoca çocuğa kendini tanıtmasını söyledi ve

Çocuk: " ben Burak savaş '....lisesinden' geldim" hocaya dönüp "bu kadar" dedi. Hocada soru sormadan benim arka sırami göstererek boş bir yere geçmesini söyledi. Burak denen çocuk da benim arka sırama geçti.
Sonra hoca da derse başladı. Ama sınıftakiler o kadar konuştu ki hoca herkese bağırdı.
Sınıftakiler: " çocuk çok yakışıklı ya değil mi, acaba sevgilisi var mı?"
Buse'nin sevgilisi (yani hakan): " çocuğa gıcık oldum. Baksana kızlar ona nasıl bakıyor. Buse bakmasa iyi olur."

Burağı duyduğumda gülmemek için kendimi zor tuttum çünkü Buse şimdiden çocuğa yiyecekmiş gibi bakıyordu. Hoca tekrar konuşununca sınıf tümden sustu. Aslında bugün okulun ilk günü ama hoca yinede derse giriş yapalım dedi ama en çok da kendi hayatını anlattı. Adı üstüne ders tarih. Zil çaldı ve hoca sınıftan çıktı. Herkes burağın etrafına toplanmıştı. Ama hepsi kızdı tabiki. Erkeklerde sadece izliyordu. Yanıma baktım ama Buse yoktu. Kapıya baktım ve oradan hakanla konuştuğunu gördüm. Konuşma bittiğinde Buse yanıma geldi ve beni sınıftan çıkardı. Ne olduğunu anlamadan okulun arka bahçesine gittik.

Ben: "kanka ne oldu neden dışarı çıktık?"
Buse: " sınıfta konşsaydik herkes bizi duyardı. Neyse, hakan beni kıskanmış diyecektim."
Ben: "ooooo enişte sinirlendi mi."
Buse: " evet. Burağa çok baktım diye herhalde." Tebessüm ettim ve elini tuttum.
Ben: "e yani kanka çocuğa da öyle bakılmaz. Yiyecek gibi bakıyordun. Hakan haklı." Buse sadece kafa salladı. Sonra zil çaldi ve sınıfa çıktık.

Sınıftakiler de hala burağın yanındaydı. Bizde buseyle yerimize oturduk. Hocanın içeri girdiğini görünce herkes yerine geçti. Aynı ders 2 kere üst üste olduğu için ayağı kalmamıza gerek yoktu. Hoca tekrar hayat hikayesini anlattığında bu sefer cidden çok sıkılmıştım. Bende başımı masaya koyup gözlerimi kapattım. Bir kaç dakika sonra Buse beni dürtükledi ve kalkmamı söyledi çünkü hoca ders anlatmaya başlamıştı. Bende hocanın dediklerini not alıyordum. Teneffüs zili çaldığında hoca sınıftan çıktı ve bende sırama yaslandım. Buse hakanla dışarıya çıkmıştı ve sınıftakilerin de çoğu sınıfta yoktu. Arkamı döndüğümde burak ile göz göze geldim ve hemen önüme döndüm. Yanımda bir hareketlilik hissettim. Baktığımda Burak olduğunu gördüm. Önce ne olduğu anlamdım ve o da anlamış olucak ki söze girdi.

Bilinmeyen Bir Güç Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin