❤💦
Cenk:
Bugün bana sarıldın ya
Yemin ederim cemnetteyim sandım
Eray hiç gitme
Yalvarırım gitme benden
Ben sen olmadan bir hiçimEray:
Ben gideceğimCenk:
Eray
Nolur gitmesen
Azıcık daha kalsan burada?
Bir hafta kal bari
Hemen mi gideceksin?
:(Eray:
Ben gideceğim ama sen de benimle geleceksinCenk:
Nasıl yaniEray:
Benimle gelmeni istiyorum
Sana orada iş bulurum
Cenk Ben seni hala çok seviyorum
Görüyorum ki sende çok seviyorsun
Neden daha fazla ayrı yaşayalım kiCenk:
Eray sen
Sen ciddi misinEray:
Çok ciddiyim
Hem de çok
Gelecek misin benimle?Cenk:
Geleceğim
Geleceğim sevgilim💦❤💦❤💦❤💦❤💦❤💦❤💦❤
Smutt
Ceketini çıkartıp bir kenara fırlattı Göktuğ, bu hareketi Ali'nin epey hoşuna gitmiş minik bir kedi gibi mırlamıştı. Aralarındaki cinsel gelirimin voltajının hiç düşmemesi ve gittikçe vahşileşmesi,özellikle Göktuğun yatakta gittikçe vahşi oluşu Alinin inanılmaz hoşuna gidiyordu.
Dudaklarına hızla atıldı Göktuğ, sevgilisini kucağına almış duvara sıkıştırmıştı. Derince inledi Ali, tırnaklarını bir kaç saat önce kocası olan adamın omuzlarına batırdı.
Hırıltılı bir nefes verdi Göktuğ, en sevdiğin şey ne diye sorsalar Ali bir ,arsızlığı 2 derdi. Aletine sürtünen kalçalar sayesinde şimdiden kendisinden geçmişti.
Birbirleriyle savaş halinde gibi olan öpüşmelerini Göktuğ kesmiş, soluğu oğlanın boynunda almıştı.
Burası için kurşun atar kurşun yerdi.
Duvarlara çarpa çarpa yatak odasını buldular. Salondan başlayarak odaya kadar tüm kıyafetleri çıkmıştı. Ali'nin inlemekten sesi şimdiden kısılmıştı, Göktuğ yatağa oğlanı resmen fırlatıp hemen ardından üzerine çıktı.
Sol göğüs ucunu ağzına alarak emmeye başladı, Ali ise bacaklarını eşinin beline dolamış kendisini sürtüyordu hızlı bir şekilde. "Ahh- hadi sevgilimghh. "
Göktuğ göğüs ucunu bırakıp bacaklarının arasına girerek Ali'nin deliğine baktı. Hafif bir şekilde üfleyip dilini etrafında gezdirdi. Ne kadar birlikte olmuş olsalar da deliği hala çok dardı, her defasında özenle davranıyordu Göktuğ.
İyice ıslattıktan sonra dilini deliğininin içine itti oğlanın. Ali çığlık attı aldığı zevkle, bu hareketi çok seviyordu.
Biraz daha buna devam ettikten sonra Göktuğ geri çekilip , sevgilisinin düğün için aldığı aromalı kayganlaştırıcıyı çıkarıp penisine sürdü bolca. Bir kaç kez kendisini çektikten sonra tekrar Ali'nin bacaklarının arasına girdi.
Kendisini konumlandırıp yavaşça girdi, Ali derince inledi tekrar. Bu sefer ona Göktuğun derin inlemesi de eklendi. Bu andan sonra kontrol tamamen Ali'ye geçti.
Gece yine sabaha bağlandı...
❤💦❤🌾❤💦❤🌾
Final bea
Bölüm nasıldı???
Sizi seviyorum, final olan 8. Kurgum ve ben mutluyummmm ❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
yanrolün başrolü [bxb]
General FictionAli: hiii kankimde gozun mu var senin zilli 28.08.2022📌