Leyla: Ender, bak bu Saffet tehlikeli adam.Yani mafya değil ama çok tanıdığı var.
E: Yani, bunu ben tehdit olarak mı algılamalıyım?
sol kaşını kaldırarak sordu
L: Hayatım ben sadece söylüyorum sonra senin başın ağrımasın.
E: Başım ağrırsa herkesinkini ağrıtırım.
Masadan kalkıp gözlüklerini taktı ve ordan uzaklaştı.Arabaya binip eve doğru sürmeye başladı.
Hapishaneden Emir Yıldızı aramış.
Em: Alo Yıldız.
Y: Emir nasılsınız, iyi misiniz?
Yıldız Emirin sesini duyunca bir yandan sevindi bir yandan da üzüldü, çünkü onları kurtarmak için hala para bulamamışlar
Em: Biz iyiyiz de işler nasıl gidiyor, ne zaman çıkıyoruz burdan?
İyi haberler alıcağını ümit ederek sordu Emir
Y: Paranın bir kısmını topladık diğer kısmıyla da bir takım sıkıntılar oldu, o yüzden birkaç gün daha kalmak zorunda kalabilirsiniz.
E: Tüh yaa, ne oldu ki?
Yıldız tam söyleyecekken birinin Emirle konuştuğunu duyup sustu
E: Yıldız konuşma zamanım bitti diğerleri de bekliyor gitmem lazım.Yarın konuşuruz.
Y: Tamam canım kendinize iyi bakın, Canere de selam söyle.
Yıldız telefonu kapatınca, Asuman ona soran gözlerle baktı
Asuman: Nasıllar kızım?
Y: İyiler ama parayı daha toplamadığımızı söylediğimde belli etmemeye çalışsada üzüldüğünü anladım.
O sırada Ender kapıdan girerek
E: Hello.Kim neye üzülmüş bakalım?
Gözlüklerini çıkartıp koltuğa Asumanın yanına oturdu
Y: Emirle konuştum ve parayı hala bulamadığımızı söyledim.
E: Ay canım kardeşim şimdi ne halde kim bilir.
A: İyiyiler onlar, zaten yakında çıkıcaklar inşallah.
E: Zeynepin amerikadan geldiğini söyledin mi ona?
Y: Tam söyleyecektim kapatmak zorunda kaldı.
E: Neyse haberleri olacak bir şekide de, ben bir şeye kafamı taktım.Bugün Leylayla kafede buluştum Saffetin tehlikeli biri olduğunu falan söyledi yani bir şeyler yapmak zorunda kalabiliriz.
A: Umarım Zeynepime bir şey yapmaz.
E: Ha bize yapsın öyle mi?
Ender Asumana sorgulayıcı bakışlarla baktı
A: Onun kocası ya sonuçta, o yüzden dedim kimseye bir şey olmadan kurtulalım ondan da.
E: Eminim öyledir.
Öyle konuşarak akşam oldu.Zeynep de aramış bir arkadaşının evinde kalacağını söyledi.Akşam yemeği yedikten sonra herkes odasına çekildi.
Gece yarısında Ender su içmek için mutfağa indi.O anda maskeli biri yalıya girip odalara doğru gitmeye başadı.Herkesi uyutup Zeynepin odasına girmiş ama orda kimse yoktu.O yüzden telefondan Saffeti aradı.
A1: Eve girdik Zeynep hanım yokmuş, diğerlerini alalım mı?
S: Alın ve hemen buraya getirin.
A1: Tamam abi nasıl istersen.