3.

493 26 13
                                    



Saffet tam tetiği çekecekken Kaya araya girip onun elini havaya kaldırdı.Polisler de silahı alıp Saffeti tuttular.Zeynep hemen Yıldıza koşup sarıldı.

Enderin gözünden yaşlar süzülürken Kayaya gülümseyerek baktı

E: Geleceğini biliyordum.

K: Sana bir şey olsa yaşayamam ki ben.

Kaya Enderin ellerini çözdükten hemen sonra
birbirlerini sımsıkı sarıldılar.Ender kollarıyla Kayanın belini sarmalamış kafasını onun göğüsüne koymuştu.Kaya da Enderi hiç bırakmayacak gibi sarıldı, saçlarını okşuyordu.

Y: Ya şunlara bakar mısınız, çok özlemiştim.

Fısıldayarak söyledi Yıldız.Doğan da şaşkın şaşkın bakıyordu.

Y: Enkaycım biliyorsunuz ki sizi çok severim ama artık gidersek iyi olur.

Enderle Kaya oldukları yeri bile unutmuşlar.Hemen toparlanıp birbirlerinden ayrılarak onların yanlarına gittiler

K: Tamam, hadi gidelim.

Herkes önden Ender ve Kaya da arkadan gidiyorlardı.Kaya Enderin çok üşüdüğünü anlayınca hemen kendi ceketini ona vermiş.Sonrada onun beline ellini koyup yürümeye devam etti.Enderse sadece gülümseyerek kafasını Kayanın omuzuna yasladı, çok yorgundu, bir şey söyleyecek hali yoktu.Ama Kayanın onun yanında olması güç veriyordu Endere.Zeynep Asumanı arayıp herkesin iyi olduğunu ve şimdi eve geliceklerini söyledi.

A: Allahıma şükürler olsun, bulmuşlar onları Aysel.

Asuman ve Aysel birbirlerine sarılıp sevindiler

Eve gelince Asuman hemen koşup Yıldızı sarıldı.Yıldız  da hemen sonra çocuklarının odalarına gidip onlarla ilgilendi.Ender ve Yıldız duş almaya gittiler.
Doğan da kendi evine geçti.

H: Buldunuz mu kaçak prensesleri?

D: Bulduk bulduk ikiside iyi şu an.

K: Sen ne bekliyordun ki baba?

Ender banyodan çıkıp Ayselden bandajı getirmesini istedi.

K: Aysen sen onu bana ver ben Endere yardım ederim.

Y: Ne aşkmış be.

Kaya Yıldızın dediğine gülümseyip, Enderin olduğu banyoya yöneldi.Ender aynada yarasına bakarken Kayanın arkasından geldiğini farketti.

K: Sana yardım etmeye geldim.

Ender arkasını dönüp ona minnetle baktı.O da Enderin Yarasını temizlemeye başladı.Enderin canı yanıyor da olsa çaktırmamaya çalıştı.Kaya yanında olduğu için kendini daha iyi hissediyordu.Kaya yarayı temizleyip bandajla bağladı.Ender ona gülümseyip teşekkür etti.

K: Saçlarını ben kurutabilir miyim?

E: Hıhı



A: Ay canım kızım kesin açsındır sen, ben Aysele söyleyim hemen sofrayı kursun.

Yıldız koltukta çocuklarıyla oturuyordu, onları sürekli öpüp kokluyordu

Y: Oyy canlarım benim nasıl da özlemişim.

A: Kızım ben bir şey diyorum, duymuyor musun?

Y: Tamam anne ya bi hasret gideriyim çocuklarla.Akşam yiyeceğiz hep birlikte, şimdi gidip uyuyacağım.

Asuman gözlerini devirip, mutfağa Aysele yardım etmek içi gitti.

Z: Onlar da seni nasıl özlemişti bi bilsen.

Kalbim avuçlarında|EnKayHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin