Kim SeokJin : Güney Kore Seul'un ünlü psikiyatristi'dir. Herşey normal giderken aynı günde, 6 genç karşında belirir. Ve bu 6 genci kurtarmak zorunda hisseder kendini.
Bu 6 kişi teker teker gelir ve derdini anlatır.
JEON JUNGKOOK:
Rüyalar görüyorum. Kötü ve kabus hepsi tek tek gerçek oluyor. Felaket ve kaos'dan oluşuyorlar. Kendine zarar verenler görüyorum. YARDIM ET BANA SEOKJİN. LÜTFEN...
PARK JİMİN:
Defalarca intihara kalkıştım. Sanki bu beni tekrar hayata bağlıyor, günümü yeniden doğduruyor gibi.... Kolumdaki izler çoğaldı. Kontrol edemiyorum kendimi YARDIM ET BANA SEOKJİN LÜTFEN...
KİM TAEHYUNG:
Herkes ve herşey tarafından yanlızlığa hükmedildim. Hergün yeni bir acıyla uyaniyorum. Kendime bir şey yapmıyorum fakat hergün vücudumda farklı yerler aciyor. Başka birisinin acısını paylaşıyorum. Deliriyor muyum? YARDIM ET BANA SEOKJİN. LÜTFEN...
MİN YOONGİ:
Gelecek bana çok uzakta. Yetişmeye çalışıyorum ama bu imkansız. Sanki zamanı geri almak zorunda gibiyim. Başkalarının acı çekmesini önlemek için, ve birilerinin canı yanmasın diye bunu yapmak zorunda hissediyorum kendimi. Ama olmuyor. Bu siktigimin zamanı geri gelmiyor. Ailem tarafından haksızlığa uğradım. Kaldıramıyorum. YARDIM ET BANA SEOKJİN. LÜTFEN....
JUNG HOSEOK:
Hiçbir şey hissetmiyorum. Acılarım yok. Hergün bir sebepten ağlıyorum. Ama ağladığım şeyi bilmiyorum. Birilerinin canı yanıyor, bunu anlayabiliyorum. Ama hissedemiyorum. Kim bunlar? Neden canımı daha çok yakıyorlar. Artık yoruldum, hem ilaç almaktan hem kendime zarar vermekten yoruldum. YARDIM ET BANA SEOKJİN. LÜTFEN...
KİM NAMJOON:
Felakat beni bırakmıyor. Hep peşimde, sadece peşimde. Hayatım umutsuz. Hiçbir şey yapamıyorum. Aklımı kaybediyorum. Rüyalarımı kontrol edemiyorum. Sanki başka biri ele geçirmiş gibi. Hergün yeni acı, hergün yeni felaket. Bunun ilacı ne? Ben nasıl kurtulurum bundan. YARDIM ET BANA SEOKJİN. LÜTFEN... BUNUN BİR SEBEBİ OLMALI.
YA BU GENCLER HASTA DEĞİLSE VE BİRBİRİNİ TAMAMLIYORSA...
HEPSİNİ AYNI ANDA KURTARMAK MÜMKÜN MÜ?
^^^^^_^^^^^
^^^^^^^^^^^Hadi bismillah başladık bir şeye. Bence konusu çok güzel. Genel olarak konuyu Instagram da buldum ama tabiki eklemeler benim fikrim. Ayrica hikayenin işleyişi de bana ait olucak. Bu yüzden linclemeyin. Bir sonraki bölümde üyelerin hayat hikayelerini okuyacağız. Psikologa gidislerini falan fişman. Neyse umarım siz iyisinizdir. HEP İYİ OLUN BEBEKLER.
HA BİR DE TAEKOOKLA KALİN. ne alaka bilmiyorum sorgulamayın kdkhxdjdxsjxjsn
Biraz da mükemmellik:
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Psikoloji ~Bangtan boys~
FanfictionKim SeokJin ünlü bir Psikiyatristtir. 6 gençi tedavi etmek ZORUNDADIR. Instagram'da böyle bir video gördüm çok iyi fic çıkar dedim ve başladım bismillah jekxsjkxs *PSİKOLOJİK SORUNLAR YASAYAN KİSİLER OLACAKTİR ONA GÖRE OKUYUN*