Sarah je úplně normální holka, která žije na venkově její rodina chová hodně zvířat, nejvíce koně. Sarah jezdí hlavně na hnědákovi jménem Ginger. Ginger je ještě mladý hřebeček s věkem 5 let. Sarah chce určitě aby byl otcem nějakého hříběte ale hlavně mamka nechce dalšího koně.
Sarah je 19 let a rozhoduje se kam na vejšku. Jenže vůbec neví kam a nechce moc daleko aby tu nenechala Gingera jen tak. Sarah má staršího bratra jménem Josh, ale ten už je na vysoký daleko od domova.
Ráno:
Sarah vstávala v 6 ráno a šla si udělat ranní hygienu a osprchovat se. Pak se šla nsjíst a najednou její táta řekl „Sarah vybral jsem ti vejšku v New Yorku, už tě tam přijali" Sarah nasadila vyděšený a překvapený výraz a pak řekla „ Ale já nechci tak daleko pryč, nemůžu tu nechat Gingera a ostatní" a potom naštvaně odešla do stáje nachystat se na vyjížďku.Odpoledne:
Sarah se vrátila z vyjížďky, jenomže nechtěla jít do baráku, když tam byl její otec, a proto se šla pomazlit s kravičkou Honey. Na jednou zjistí že má mobil doma, a tak nemůže zavolat Joshovi a pokecat si s ním. Už se začalo trochu stmívat, uvědomila si že by už měla jít asi domů. Když vešla do domu, rychle vyběhla po schodech do pokoje a začala volat Joshovi. Josh to zvedl celkem rychle.
„Tak jak to jde doma ségra?" řekl Josh.
„Je to mnohem horší než si dokážeš představit" posmutněla Sarah.
„Co se děje? Neříkej že se něco stalo zvířatům." Josh dostal obavy a strachoval se.
„Zvířata jsou vpohodě, to já vpohodě nejsem."
„Co se děje?! Nenapínej mě!" vykřikne rozrušený Josh.
„Otec mi vybral vejšku v New Yorku a už tam jsem přijatá a ty víš moc dobře že nechci pryč" řekla smutná Sarah.
„To je celkem pro tebe blbý" Josh nevěděl co má říkat.
„Hmm celkem jo... Už musím jít na večeři tak čau." řekla rychle Sarah.
„Čau ségra." Josh se rychle rozloučil a zaklapnul notebook.Večeře byla celá taková napjatá. Bylo moc ticho a Sarah by nejraději utekla do pokoje.
Rozhodla se prolomit ticho. „Proč vůbec chcete, abych odjela do New Yorku, kde je to velký a neznámý?" řekla rozzuřeně.
„Protože se potřebuješ vzdělávat a tečka!" dodal táta.
„Nesnáším vás!!" Sarah se odsunula od stolu a odběhla do svého pokoje.
ČTEŠ
Sarah a dobrodružství
RomanceSarah nikdy nechtěla do velkoměsta ale hold musela opustit svůj rodný statek. Ovšem neví co na ni čeká...