Kapitola pátá

16 2 0
                                    

Crrr crrr" probudil ji budík a ona tiše zasténala a dala si polštář přes hlavu, to nemohla přiletět dřív? už první den školy. Asi po pěti minutách jí to nedalo a v klidu si sedla na postel, kupodivu se vyspala mnohem líp než čekala. Rozhodla se jít do koupelny a udělat hygienu, když pak byla připravená vyrazit tak si vzpomněla že neví kam přesně jít, ale to vůbec nevadilo, protože Sarah je zvyklá se nesložit.
Vyšla ze dveří a zabouchla si klíče, to pěkně začíná. Vydechla a šla za paní správcovou jestli ji nepůjčí náhradní klíč. Kolej byka rozdělena do hodně pater, první tři patra byly pro dívky a zbylé tři pro chlapce. Když už měla svoje klíče šla směr budova školy a hledala učebnu na ranní přednášku.
U nějakých dveří viděla postávat nějakého kluka a tak se k němu vydala a pak jí došlo že je to Marcus.
„Jé ahoj" pozdravila Sarah a vesele se na něj usmála.
„Čauko, ty máš taky ranní přednášku?" zeptal se.
„Jo, ukážeš mi kde je učebna?"
„Klídek máme ještě 5 minut, pak se vydáme spolu"
Z jeho chování nebylo poznat jestli opravdu má holku a nebo ne.
„Fajn"
„A jaká byla noc? většinou nováčky tu potkávám jako by vypadali že právě otevřeli oči a utíkají k automatu na kafe"
Sarah se musela uchechtnout.
„Vyspala jsem se dobře, i když na velkoměsto nejsem zvyklá. Ale jsem zvyklá brzo stávat ale škoda že tu není statek, už teď se mi po něm stýská" posmutněla.
„Po kom?" vyptával se.
„Po Gingerovi, můj kůň." vytáhla mobil a ukázala mu fotku.
„Pěkný, jde vidět že si vyrostla na ranči a práce se nebojíš"
„Kydání hnoje mi chybí"
Marcus nakrčil nos.
„Co je? Tobě nevoní hnůj? Co ty si zač?" začala se lechce smát.
„Hele já jsem naprosto normální, to ty jsi ta divná tady." usmál se na ni.
„Já a divná? Kdyby si vyrůstal kde já byl by si taky zaujatej dobytkem."
Odfrknul si.
Marcuc se podíval na hodiny a najednou už byly dvě minuty přednášky, tak trochu se zakecali tak teď utíkali rychle až dorazily do učebny. Zřejmě to nikomu nevadilo, sedli si na kraj vedle sebe a 90 minut teda asi 87 minut poslouchali a dělali si poznámky.

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Jul 20, 2023 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Sarah a dobrodružství Kde žijí příběhy. Začni objevovat