Ebrar'danEmir ve ece koşarak geliyolardı. Ve benim adım da Ebrarsa ikiside masaya abancaklar.
-Yavaş olun ayılar. Ve lütfen masayı sikm- (arda)
- Hassiktir. (Nida)
Tabiki arda sözünü bitiremeden ikiside gelmiş ve masayı masa olmaktan çıkarmışlardı. Ve Nida'nın üzerine kahve dökülmüştü.
Bunların hayvanlıkları kadar çapkın mıyım ben?
İç ses bak bu sorunun cevabı tam olarak bilinmiyor.- AŞKIM ! Özür dilerim, özür dilerim gel lavaboya gidelim (emir)
- size noldu lan (ebro)
- Küçük bir su savaşı oldu da boşverin önemsiz bişey. Ve siz, bensiz, eceniz olmadan yemeğe mi başladınız kafirler. (Ece)
- lan hayırsız benim üstüm maymun boku rengine döndü sen hala yemek diyosun. (Nida)
-yine olaysız bi yemek yiyemedik (arda)
Ve yine Arda'nın isyanı.
Ama çok yakuşuklu duruyoooğ
Sus ateş sus.Evet iç sesimin ismi ATEŞ.
Çünkü sırf onun bu çapkınlığı yüzünden geldi herşey başıma. Beni hep ateşe atan o olunca bende bu ismi takmıştım.- Tamam tamam siz yiyin yicenizi biz Nida'nın üstünü temizler sınıfa çıkarız. (Emir)
- Tamam hadi görüşürüz o zaman.
Dedim ve yine kendimi dış dünyadan soyutlayarak yemegime odaklandım
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
-Ebro pişt kız kime diyorum. (Ece)
- dur onu bu şekilde yemeğinden ayıramayayız. Gel bak planımız şöyle. (Arda)
Ve fısıldaşmalar... dur lan bunlar beni yemeğimden ayırmak için plan yapıyo bunlar. Vay hayinler.
- eh benim canım çok çikolatalı pasta çekti bana alır mısın arda (ece)
- tabiki alırım ne demek. Üstüne muz istermisin peki?
Çikolata+muz+pasta
-Böndö östöyöröm
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
3 saat sonra Ece'den devam...
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -Evet yaptığımız plan işe yaramıştı ama ebro bize fena küsmüştü. Bu yüzden bu son 3 ders boyunca bize trip atmıştı. Şimdi de eve gidiyoruz. Tabi Nida ve Emir önden gittiler. Pis sefgililer. Olanı var olmayanı var ama şimdi.
- Ya ebrom söz bida yapmıcaz hem istersen sana pasta alırız biz dimi arda.
- evet hemde 2 tane. (Arda)
Uzun bi süre bize bakmayınca anladık ki sayıyı yükseltmemizi istiyo. Ardayla birbirimize bakıp 'ooofffffff' ladık. Gerçi bem uf dedim ama sallayın kimin umrunda.
- tamam tamam 3 olsun (arda)
Ses yok.... bari sen 4 de ece arda tek başına napsın.
Timam iç ses- 4, bu son teklifim.
- 5 ve hepsinin üstünde sırasıyla 'affet bizi ebrar' , 'eşşeklik etmişiz biz' , 'en çok seni seviyoruz ebrar' , 'hayat kaynağımsın sen benim' ve 5 incisinde de 'hayvan olmak bunu gerektirir' yazacak (ebro)
Umutsuzca kabul ettik ebrarın bu zalim isteğini.
- hepsi tamam da 'hayvan olmak bunu gerektirir' ne abi (arda)
- aynen la o ne, mantığı ne onun, öyle bi söz niye var ki, ben neden konuşuyorum?
- valla ne neden senin konuştuğunu ne de niçin pastamda o sözün yazmasının istediğimi biliyorum. Sanırım can sıkıntısı. (Ebro)
-yani affettin bizi (arda)
Der arda ve tek kaş kaldırır, bu sırada ise ebrar ve ece ölür, geberir.
-E-evet affettim (ebrar)
Ahada ebrar ardayı seviyo.
Sen sussana bi iç ses bu ne gürültü ama.-Tamam o zaman yarın akşam pastaların evinde ama benim annemde evde ve ben çok geç kaldım.
Dedim koşarak eve gittim. Malum anne terliği çok can yakıyo.
- Anneeeğğ ben geldim.
- hoşgeldin kızım, bende bulaşıklar için seni bekliyodum.
- keşke beklemseydin. Çünkü yarın benim denemem var.( ayak serçe parmağını masaya vurarak ÇARPILDI)
Hızlıca odama girip Defneyi aradım.
-Alo (Defne)
-Alo
-Alo (Defne)
-Yeter
-Bencede. Eeee ne oldu da beni aradın? (Defne)
Defne; benim ve emirin 10 yıllık dostudur kendisi. Şimdiyse üniversitede ve çok yoğun olduğu için sadece acil durumlarda onu aramamı istemişti.
- Bak şimdi....
diye başlayıp a'dan z'ye bütün emir olayını anlattım. Evet hala ordayım ve, Ne yani hiçbirşey yapmadan duracağımı mı sandınız?
- sen ilk önce onların güvenliğinden emim ol. Gerekirse Emirin ve Nida'nın evine gizli kamera takarsın ben gönderirim sana. (Defne)
- eeee
-sonra da emirle şu paranın kimden ve niye geldiğini bulun.(Defne)
-denemedik mi sanıyorsun. Ayın 7 sinde ikimizde oturduk pekledik hiçbişey olmadı. 8 inde de bekledik yok. 9unda bekleyemedik gözlerimiz ağrıdı ve para da 9unda geldi.
-Tamam o zaman onu daha sonra hallederiz. Sen Nidaya pijama partisi yapalım de sizde kalsın. O güvende olsun. Sonuçta kadın gözleri önünde demiş, birlikte olmadıkça öldüremez ama kadına da ne kadar güvenebiliriz ki? (Defne)
- valla nasıl güveniriz bende bilmiyorum
-neyse onu boşver, bu zaman zarfında da Emiri izlet, Ahmet amcaya söyle onu takip etsin (Defne)
- Tamam
-ve en ufak bi gelişmede bana haber ver.(Defne)
- Tamam Defne hadi kapatıyorum annem ders çalışıyorum sanıyoro da yakalanmayım.
- kapat hemen zaten hiç hal hatır sorma sen.
- yaaaaaa Defneeee
-Tamam tamam la boşver sen onu hadi görüşürüz. Fatma teyzeden fırça yemeden kapat şu telefonu.
- kapattım.
Diyerekten suratına kapattım. Hihahahaha kötülük. O değil de benim test kitaplarım bomboş böyle yeni gibiler. Masama gidip üstündekileri yere fırlattım. Test kitaplarını isimlerinin sırasıyla masama dizdim. Evet onların isimleri var tamam mı. Mesela anafen yayınlarının ismi babatarih. Yada zambak yayınlarınınki menekşe. Bak ordan çok güzel görünüyo menekşe. Ama onu çözmicem. Ben babatarihi çözcem. Kitabı alıp yatağıma uzandım ve dil anlatımdan başladım.
HAYDİ BİSMİLLAH...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DELİ MİSİN KIZIM SEN !!
Teen FictionAdım : Ece Soyadım : Vural Hobilerim : Piano ve keman, film, konuşmak ve espirilerim Hayatımda nefret ettiğim şey : Iki yüzlü, yüzsüz, götü havada insanlar. *Dikkat küfür içerebilir ;) # Tüm hakları saklıdır