Kime : 05*********
Peki dersimizin geometri olması gerektiğini nerden biliyosunuz Bora Bey ¿¿
Boraya bir mesaj daha çektikten sonra ne kadar sıkıldığımı farkettim. Kahrolsun yanımda da hiç kimse yok. Emir içmiş sonra bi fıstıkla sızmış. Arda Futbol Turnuvaları için amtremanda. Nida .......? O nerde lan. Niye gitti ki? O değil de bizim hoca Nidaya ne dedi? Hadi onu geçtim turp gibi kız niye okula gelmedi? Ebrar da bi işler peşinde ama hadi hayırlısı. Ben bu düşüncelere dalmış yüzüyorken kitaplar bi titreyiverdi. Hocaya çaktırmadan telefona baktım. Mesaj Boradandı. Bi ara şunu düzeltsem iyi olur.
Kimden : 05*********
Ben bilirim.
Egoist piç. Bunların hepsi Ece merak etsin diye ben biliyorum.
Okulun gözde çocuğ niye seni meraklandırmak istesin ki? Salak
Uf iç ses uf. Bi kere havamı söndürmesen ölür müsün he? Hem altına almadığı sayılı kızlardan biriyim olamaz mı?İç sesim bana güzel bi NAH çektikten sonra uyumaya kayboldu. Bundan faydalanarak Borayı telefona kaydettim.
Kapının 'çat' diye açılmasıyla kafamı telefondan kaldırıp o tarafa çevirdim. Gelen Nidaydı ve arkasında yeni gördüğüm bir çocuk.- Arkadaşlar arkamda gördüğünüz kişi Baran. Ve sanırım şimdilik bu kadar yeter. (Nida)
Diyerek yerine oturdu Nida Hanım. Anne ve babası tarafından 'Baran' ismine layık görülmüş arkadaşta ortadaki ikinci masaya oturup arkasına döndü. Ardından da Nidayla konuşmaya başladılar. İşin ilginç tarafı Nidanın bana bir açıklama yapmamasıydı. Böyle durumlarda sinirden patladığımı biliyodu ve sanki ben yokmuşum gibi davranıyodu Baran geldikten sonra. Gidip bi yüzümü yıkasam iyi olur sanırım. Evet kesinlikle bi lavaboya gitmeliyim hem kendime gelirim. Tam hocanın yanına gitmek için ayaklanmıştım ki nida kolumdan tutup dudaklarını oynatarak 'nereye' diye sordu? Cehennemin dibine amk. O gitsin Baranıyla ilgilensin. Hıh.
Şu anki trip atma gücün %99999999999999'a ulaştı Tebrikler Ece seni Kutlarım
Sus hıyar bacak yoksa bu sinirle sana dalarım
1-hıyar bacak ne be
2-içine dalamassın
İç sesimle olan kavgamı kesip merakla bana bakan Nidaya döndüm ve onun taklidiyle 'cehennemin dibine' dedim. Hızlıca hocadan lavabo için izin alıp sınıfa en uzak lavaboya 10 ların koridorlarına gittim. Bugün tüm sınıflar gezide olduğu için koridor boştu. Tabi benim de işime gelmişti. Hızlıca aynanın karşısına geçip kızaran suratıma baktım. Ve güzel bir siktir çektim. Bu huyumdan nefret ediyorum. Sinirlenince direk kızarırdım.- tamam ece sakin ol nefes al ve ver tamam tamam şimdi alfabeyi saymaya başla evet A B C Ç D E F G Ğ H I İ J K L M N O Ö P R S Ş T U Ü V Y Z
Evet az da olsa rahatlamıştım. Hızla suratımı yıkayıp sınıfa doğru yol aldım. Ve bilin kimi gördüm? Arda. Bana arkası dönüktü.
Git sırtına atla
Hı hı nah!
Yanına gidip ensesine 'şap' diye geçirdim tabi geçirmemle yerinden zıplaması ve ananı diye bağırışı bir olmuştu.- Ece ?! (Arda)
- Ece ya ece nerdesin lan sen futbol antrenmanında değilmiydin?
- ceza aldım katları çıkıp iniyorum
Dedi ensesini kaşıyarak. Tağam da bu niye ceza aldı-sen niye ceza aldın ki ?
- boşver sonra anlatırım
Diyip öcü görmüş gibi aşşağıya indi?
ŞİMDİ OKUDUĞUN
DELİ MİSİN KIZIM SEN !!
Teen FictionAdım : Ece Soyadım : Vural Hobilerim : Piano ve keman, film, konuşmak ve espirilerim Hayatımda nefret ettiğim şey : Iki yüzlü, yüzsüz, götü havada insanlar. *Dikkat küfür içerebilir ;) # Tüm hakları saklıdır