Yedinci Bölüm 🏅

63 1 1
                                    

artiktaehyung:

jungkook

inanamıyorum

tavsanlikurabiye:

ben de kendime inanamıyorum

artiktaehyung:

resmen onları evden kovdun

tavsanlikurabiye:

memnun değil misin?

artiktaehyung:

yani mutluyum

ilk kez gururlarının ezildiğini gördüm

bir daha geleceklerini sanmıyorum

tavsanlikurabiye:

eğer bu senin için sorun olursa onlardan özür dileyebilirim

artiktaehyung:

hayır sorun yok

ben onları görmemekten memnunum

tavsanlikurabiye:

okula geç kalacağız hazırlanmaya başlasak mı bebeğim

artiktaehyung:

bebeğim mi|

evet hazırlanalım ahshahjajsjs

tavsalikurabiye:

seni seviyorum okulda görüşürüz

artiktaehyung:

görüşürüz ben de seni seviyorumm

Jungkook okula vardığında gözleri sevgilisini aramıştı. Bahçede göremeyince sınıfa geçtiğini anlamış ve onu görmenin heyecanıyla kendisi de hızlı adımlarla merdivene yönlenmişti.

Sınıfa vardığında etrafı tarayıp Taehyung'u gördüğünde hemen yanındaki sıraya çantasını yerleştirip yerine oturdu ve kafası sırasında, uyuyan sevgilisinin saçlarını okşamıştı eliyle. Hissettiği hareketlilik ile Taehyung gözlerini aralamış ve bunu kimin yaptığına bakmıştı. Jungkook'u görünce istemsizce bir tebessüm belirmişti yüzünde. O ise ise elini sevgilisinin saçlarından çekip ders için kitaplarını getirmeye gitmişti.

"Buraya neden başkası oturmuş?" dedi adının Yoongi olduğunu bildiği çocuk Taehyung'a. "Benim yerim burası. Hangi velet yerime oturmuş?" diye devam etti.

Taehyung uykulu haliyle yerinden kalkmış Yoongi'ye "Ne diyor bu?" bakışını atmıştı. "Bu sırayı kiralamak için para mı ödedin Yoongi? Herkes oturabilir." diyerek cevap verdi.

Yoongi bu cevaba sinirlenmiş ve sert ses tonuyla "Sana buraya hangi piçin oturduğunu sordum." dedi. Sıranın yanına asılmış çantayı eline alıp sınıfın öteki ucuna fırlattı ve ardından Taehyung'a döndü. "Söylesene!"

Taehyung tam söylemek için ağzını açmışken yanağında hissettiği baskı ile söyleyeceği şey ağzına tıkılmıştı. Refleksle elini yanağına götürmüş fakat ani bir özgüvenle "Sen bana nasıl vurursun?" demişti.

Bunun üzerine Yoongi dalga geçercesine bir yumruk da Taehyung'un karnına indirmişti. Taehyung hissettiği acı ile geriye çekilmiş, etrafta kimlerin onları izlediğine bakıyordu. "Sana istediğimi yaparım!" diye bağıran Yoongi ve ona "Ben olmadığım sürece." diye cevap veren Jungkook...

Taehyung, sevgilisi sınıfa girer girmez kurduğu bu cümleyle kurtulmuş gibi hissediyordu. Ayak seslerinden Yoongi'yi dövmeye geldiği belliydi.

Bir yumruk

İki yumruk

Yoongi yere düştü

İlk tekme

İkinci tekme

Taehyung daha fazlasını izlemeye dayanamadan Jungkook'u durdurmaya çalıştı. Yoongi yerde kıvranıyordu fakat bundan asla pişman değildi Jungkook.

"Jungkook dur!" dedikten sonra olayı kavradı.

Taehyung Jungkook'u önceki gün de yaptığı gibi bileğinden kavradı ve onu sakinleştirmeyi başardı. Yoongi'ye kalıcı bir hasar vermekten dönen Jungkook, sevgilisi ile beraber sınıftan çıktı ve tuvalete yönlendi.

"Taehyung güzelim, yanağın ya da karnın acıyor mu? İstersen ona daha fazla zarar verebilirim bile." dedi endişeli gözleri ile hayatında gördüğün en mükemmel yüze bakarken.

"Hayır sevgilim, teşekkür ederim." diye cevapladı fakat hala karnında olan eli aynı şeyi söylemiyordu, bu yüzden de Jungkook inanmamıştı.

"Bakabilir miyim? Karnına." Sevgilisinin boşta olan elini tutup ona güven hissi vermeye çalışıyordu.

Taehyung başını "Hayır." anlamında iki yana sallayınca Jungkook bu tepkiyi beklemediğinden şüpheli bir bakış attı.

"Neden?" diye sordu. Asla beklemediği bir cevap alacağından habersizdi.

"Çünkü görmeni istemiyorum." Taehyung'un kendinden emin bir şekilde kurduğu bu cümle ile Jungkook'un aklında sorular oluşmuştu.

"Güzelim sadece bakacağım. Tamam mı?" dedi. Esmer tenlinin tişörtümü ufak sıyırması ile yara izleri hemen göz önüne çıkmıştı. Jungkook gördüklerini doğrular gibi gözlerini kısmış ve sonrasında bunların nasıl gerçekleştiğini merak etmişti.

"Taehyung bunlar... Yoongi ben sınıfa gelmeden önce de mi sana vurdu?"

"Hayır, bunları Yoongi yapmadı. Eskiden kalan izler. Şiddet uygulayan bir 'aileye' sahiptim." Jungkook bu duyduklarına inanamamış, Taehyung'un ailesinin bu kadar ileri gidebileceğini düşünmemişti.

"Sikeyim bunlar yeni olmuş gibi durmuyor Taehyung izleri kalmış." Başka bir açıklaması yoktu. Travmatik bir çocukluk geçirmişti Taehyung ve izlerini hâlâ üzerinde taşıyacak kadar berbattı.

En uzun bölüm bu oldu ve sonraki bölüm finalll

This was just a Dream •TaeKook•Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin