1.rész

57 5 0
                                    

2019:

Közel 1 hónapja szakítottunk Andival.
Azóta minden napom ugyan abból áll:
Felkelek, eszek, dalt írok, stúdiózok és alszok.
Egy körforgás.
Alissa a legjobb barátnőm mindent megtesz, hogy kihúzzon ebből az állapotból. Elvisz random helyekre csak, hogy elterelje a figyelmemet a lányról.

2 hónap múlva újra turnézom. Ami azt jelenti, hogy valamennyire össze kéne szedni magam, mert így nem fogom tudni végig csinálni...

———————————————————————————

Kopogásra figyeltem fel a füzetemből. Odamentem az ajtóhoz, majd kinyitottam. Alissa állt ott.
-Szia bae - jött oda megölelni.
-Sziaa, gyere be! Hogyhogy itt vagy? - kérdeztem miután becsuktam utána az ajtót.
-Gondoltam átjövök megnézni mi van veled. És ha van kedved akkor filmezhetünk is. - mondta

Bementünk a nappaliba, Al leült a kanapéra és elkezdett filmet keresni. Addig én elmentem valami nasiért. Mikor visszatértem egy nagy tál chips-el a kezemben annyit láttam, hogy a füzetemet olvassa.
-Látom elkezdted az új dalokat írni.
-Igen. A téma épp aktuális, és biztos tetszeni fog az embereknek, most úgy is tele van velünk az internet.

2 héttel a turné előtt:

Holnap 10-re bent kell lennem a stúdióba felvenni a dalokat, és kitalálni a koncert menetét.
A stúdióban egyből Sophie várt, aki már nagyban hangolta a gitárját.
-Szia Soph! - köszöntem neki
-Hali, többiek kint vannak, de mindjárt kezdhetjük is a próbát!

-Na ez szuper volt! - mondtam mikor befejeztük
-Igeen, így kell majd élőben is. Na most menj haza, pihenj egy kicsit. Megérdemled! - kiáltotta utánam
____________________________________

Első fellépés napja:

Már itt vagyunk a helyszínen, minden díszlet bent van a színpadon, és elvileg teltházas lesz a koncert. Alissa-val a backstage-ben még beszélgettünk, majd amikor meghallottam az album intróját, megfogtam a mikrofonomat és elindultam.

Nagyon jól ment az egész koncert az utolsó dalig. Ott valami nagyon eltört bennem. A dal feléig bírtam, de utána sírva énekeltem végig. A közönség ezt észre is vette, ezért velem együtt énekelték tovább.

-Nem szeretek sírni, viszont kurva jó közönség voltatok, és további jó bulit! Sziasztook! - köszöntem el, majd lementem a színpadról.

Lementem a többiekhez, ahol egyből a legjobb barátnőmmel találtam szembe magam.
-Ügyes voltál! - mondta és megölelt.
-Azt beszéltük a stábbal, hogy megünnepelhetnénk azt, hogy kijött az album. Benne vagy? - kérdezte
-Igen. Hova megyünk? - érdeklődtem
-Az titok. Majd 11-re jövök érted. - mondta, majd ott hagyott a többiekkel.

Hazaértem, felvettem egy random kockás inget és egy fekete nadrágot. Majd elkezdtem telefonozni.
Feküdtem az ágyamon, amikor a csengő megszólalt. Lementem és indultunk is.

Egy felkapott szórakozóhelyhez érkeztünk, ahol már ott várt az egész csapat. Kiszálltunk az autóból és a többiek felé vettük az irányt.
Köszöntünk mindenkinek, majd bementünk és egyből meg is céloztuk a bárpultot. Leültünk a bárszékekre és vártunk amíg az egyik pultos oda nem jött.
Egy hosszú barna hajú, tetovált lány jelent meg előttem. Féloldalas mosolyra húzta a száját, majd megszólalt.
-Mit adhatok? - kérdezte
-Egy tequilas koktélt, rád bízom, hogy milyen legyen - mosolyogtam rá
-Rendben. Máris hozom
Pár perc múlva oda csúsztatta elém a kikért koktélt.
Megköszöntem, majd elindultam vissza a többiekhez.
-Ki az a lány? Téged néz - biccentett fejével Al a pultos lány felé.
-Nem tudom, de jól néz ki. - mondtam, majd vissza fordultam az asztalhoz. Próbáltam bekapcsolódni a beszélgetésbe többnyire kevesebb sikerrel, mivel egyfolytában éreztem magamon a lány tekintetét.
-Kimegyek cigizni. - Mondtam Alissanak

Kimentem a bár elé és arrébb mentem egy eldugottabb sikátoros részre.
Neki dőltem a falnak, majd lecsúsztam mellé. Elővettem a táskámból egy szál cigit és meggyújtottam. Beleszívtam egyet, majd kifújtam a füstöt és néztem ahogy elszáll.
Már félig elszívtam, amikor valaki leült mellém és rágyujtott. Oldalra pillantottam és az a lány volt az. Nem nagyon foglalkoztam vele, ezért ő törte meg a csendet.
-Mit keresel itt kint egyedül? - kérdezte, miközben elnyomta a csikket.
-Nem volt kedvem tovább bent maradni - rántottam meg a vállam miközben meggyújtottam egy újabb szálat.
-Értem. És hogy hívnak? - kérdezte
-Fletcher, téged? - nyújtottam felé a kezem, amit el is fogadott.
-Shannon - mosolyogva megrázta a kezem

- Örülök, hogy találkoztunk viszont én most megyek, mert vége a műszakomnak és még azt sem tudom hogy jutok haza. - mondta zavartan
-Figyelj, ha gondolod hazavihetlek - ajánlottam fel
-Az jó lenne - engedte el a kezemet. Már ekkor éreztem a hiányát.

Elvezettem az autómig és beszálltunk. Lediktálta a címet majd el is indultunk. Az út csendben telt, de nem abban a kínos csendben. Mind ketten el voltunk foglalva a saját gondolatainkkal.
-Megérkeztünk - mondtam, majd oldalra pillantottam és annyit láttam, hogy alszik mellettem. Átmentem az ő oldalára, kinyitottam az ajtót és elkezdtem a vállát simogatni.
-Megjöttünk, ébresztő! - mondtam neki halkan, amire fel is kelt

-Úristen, bocsánat! - temette arcát a tenyerébe.
-Semmi baj. - mondtam egy kisebb mosollyal az arcomon.
-Mennyi az idő?
-Hajnali 3 lesz - mondtam mikor megnéztem a telefonom.
-Nem szeretnél feljönni? Nagyon késő van és el is kezdett esni az eső, nem hagyom, hogy így vezess! - mondta kicsit határozottabban.
-Ha nem zavarok, akkor benne vagyok. - mondtam. Lassan kiszállt az autóba és elindult a ház felé. Mikor beléptem akkor körbenéztem és egy teljesen új, modern berendezésű nappali fogadott. Felmentünk az emeletre, ahol a vendég szobába vezetett.
-Szóval itt tudsz aludni, és mindjárt hozok neked egy nadrágot és egy pólót alvósnak. Addig el tudsz menni fürödni, én megyek a lentibe. - mutatott a szobában lévő ajtóra, ahol a fürdőszoba volt.
-Tiszta törülközőt találsz a szekrényben - kiáltott vissza nekem

Bementem a fürdőbe, levetkőztem és beálltam a zuhany alá. Hagytam, hogy végig folyjon a hátamon a víz. Becsuktam a szemem és bele gondoltam, hogy itt vagyok egy ismeretlen, de gyönyörű lánynál aki már első látástól szimpatikus volt. Erre gondolva elmosolyodtam.
Gyorsan megfürödtem és kiléptem a zuhany fülkéből. Magam köré tekertem a törülközőt és visszamentem a szobába.
Mire kiértem az fogadott, hogy az ágyon volt összehajtva a pizsama. Megfogtam és felvettem. Lefeküdtem az ágyra és végignéztem az értesítéseim. Nem meglepő, egy csomó kép, videó kikerült a koncertről. Egy párat meg is osztottam. Mikor ezt befejeztem bejött a szobába a lány.
-Mindent megtaláltál? - kérdezte
-Igen de lenne egy kérdésem - vakartam meg a tarkóm
-Figyelek. - mondta
-Van valami hobbid vagy munkád a pultoson kívűl? - kérdeztem tőle
-Igen, alapjáraton fotós vagyok, de ez csak kiegészítő munka. - mosolygott
-Akkor lehet meggondolom még, hogy kéne egy fotós a csapatba - kacsintottam rá
Még beszélgettünk egy picit, majd elment aludni.
Kikapcsoltam a telefonom, és lefeküdtem az ágyra. Pár percig még feküdtem, de egyre nehezebben tudtam nyitva tartani a szememet, végül elnyomott az álom...

Sziasztook! Ez lenne az 1. rész, remélem tetszik🫣🤍

Everything I Wanted  |SZÜNETEL|Where stories live. Discover now