3.rész

30 2 0
                                    

Reggel az ébresztőm borzalmas hangjára keltem. Lassan levánszorogtam a konyhába és készítettem magamnak reggelit és egy kávét. Miután ezeket elfogyasztottam felmentem az emeletre és kiválasztottam a fellépő és a váltó ruháim. Két bőröndnyit sikerült összepakolnom, de a turnéra elég lesz. Tegnap este megírtam a pontos címet Shannon-nak és, hogy pakoljon össze magának elegendő ruhát is.
Nagyon kíváncsi vagyok, hogy hogy fog alakulni ez az egész koncert sorozat, hogy nincs itt Al, viszont bővült egy új taggal a csapatunk is.

Kivittem az autómhoz a cuccaimat és beraktam őket a csomagtartóba, majd előrementem és elindítottam az autót. Háromnegyed óra múlva odaértem a stúdióhoz ahol már a többiek vártak, köztük Shannon is. Ahogy látom össze is sikerült barátkoznia a többiekkel.
-Sziasztok! - mentem oda hozzájuk.
Mindenki köszönt és ezt követve be is pakoltuk az autómban lévő dolgokat a turnébuszba és elindultunk a koncert sorozat első helyszínére Orlando-ba.

4 óra múlva meg is érkeztünk az ideiglenes szállásunkra.
Úgy hozta a sors, meg a szobák száma is, hogy én leszek Shannon-nal, Sophie pedig a másik gitárosommal egy szobában.
Amikor beléptünk a szobába egy nappali tárult elénk és beljebb egy szoba két ággyal. A lány egyből elfoglalta az egyiket, majd én is odamentem az enyémhez.

-És hogy jött ez az egész fotós dolog? - kérdeztem, mire egyből felém kapta a fejét.
-Kis koromban nagyon szerettem fotózni, nyaralásokon például minden érdekesebb dolgot megörökítettem. Aztán amikor jött a továbbtanulás úgy voltam vele, hogy a fotózás úgy is érdekel, ezért ezzel akarok foglalkozni a jövőben. Elmentem egy fotós suliba, majd egyetemre, és jelenleg ez a szakmám. - mosolyodott el miután befejezte.
-És neked az éneklés? - kérdezte, így én is belekezdtem.

-Suliba az ének volt a kedvenc tantárgyam, ezáltal küldtek egy csomó versenyre is. Persze a legtöbbet meg is nyertem - ezen el is mosolyodott
-Aztán 17 évesen sok unszolásra elmentem az
X-Factor első szériájába. Ott a válogatón az egyik mentor nagyon lehúzott érzelmileg, de tovább jutottam. Lett egy bandánk a versenyben, de miután kiestünk feloszlott. A verseny után Nashville-be költöztem és találtam magamnak egy producert akivel elkezdtem a munkát. Kiadtunk egy albumot, ami helyezést is ért el a spotify-on.
De egy év után már nem nagyon ment a közös munka ezért felbontottuk a szerződést.
2016-ban kiadtam a bemutatkozó albumomat amit egyedül csináltam. Két év múlva megkeresett egy
Los Angeles-i kiadó ami segítségével kiadtam egy kislemezt ami az egyik híresebb tv show-ban debütált és arany minősítést is szerzett. Ezt követően kiadtam a mostani albumomat, amivel megyünk turnézni - fejeztem be a hosszú monológomat

-Azta! - mondta meglepődve
-Tudom nagyon sokat tudok beszélni, de ezt így tudtam csak elmondani - vakartam meg a tarkómat zavaromban
-Szerintem egyáltalán nem beszélsz sokat, de jó volt ezt így meghallgatni - mondta miközben megsimította a karomat, amitől kirázott a hideg

-Szerintem menjünk aludni, holnap korán kelünk, mert még el kell menni a fellépés helyszínére behangolni, de utána szabad lesz a napunk estig. - mondtam, majd elindultam a fürdőbe.

Levetkőztem, majd beálltam a zuhany alá. Megengedtem a vizet, és elkezdtem hajat mosni. A forró víz végig folyt a testemen, azt libabőrössé varázsolva. Nagyon rég volt olyan, hogy ki tudtam kapcsolni akár csak 20 perc erejéig.

Megmostam a hajamat, és miután kiléptem a zuhanyzóból észrevettem, hogy nem hoztam be magammal ruhát, csak egy törülközőt. Így magamra tekertem az említett tárgyat és kimentem a bőröndömhöz. Shannon éppen beszélt valakivel telefonon, de amikor meglátott egyből elfordult a másik irányba. Láttam az arcán, hogy mennyire elpirult. Gyorsan odacsoszogtam a bőröndömhöz és kiszedtem belőle egy bő pólót és egy rövidnadrágot, majd visszamentem a fürdőbe. Felöltöztem és kimentem a lányhoz. Már az ágyán feküdt és telefonozott.
-Mehetsz fürödni - szóltam neki, miközben kerestem a hajszárítómat.
-Megyek - mondta, majd elővette a ruháit és a törülközőjét aztán el is tűnt a fürdőben.

Ameddig ő bent volt én megszárítottam a hajamat és elmentem a konyhába fogat mosni. Mikor mindennel végezem még gyorsan bekentem az arcomat, kiengedtem a hajamat és befeküdtem az ágyba. A telefonomon megnéztem az üzeneteket, majd felraktam töltőre.
Pont akkor jött ki a fürdőből a lány. Haja kontyba volt fogva, és egy nagyobb zöld póló volt rajta.
Lepakolta a cuccait, kikapcsolta a telefonját és befeküdt az ágyba.
____________________________________

~Másnap~

Reggel arra keltem fel, hogy be süt a nap a szobába. Shannon még békésen aludt az ágyában. Barna haja kócosan omlott arcára. Még így is gyönyörű volt.
-Nem illik a másikat bámulni miközben alszik - mondta a reggeli rekedtes hangján, mire megugrottam
-Jaj bocsánat, elbambultam. Jó reggelt - néztem le a kezeimre, mivel próbáltam leplezni az éppen paradicsommá változó arcom.
-Semmi baj, neked is jó reggel - nevetett

-Le megyünk reggelizni? - törtem meg a csendet, erre nem mondott semmit csak bólintott egyet.

Felöltöztünk, majd lementünk a reggelizni a szálloda ebédlőjébe.
Velünk egy időben jöttek le a többiek is. Bementünk a terembe, az ételek tálcákon voltak kipakolva a falnál és onnan lehetett választani. Kerestünk egy nagyobb asztalt ahol elférünk mindannyian.
Sophie ült az egyik oldalamra, Shannon a másikra. A két fiú pedig velünk szembe.
Mindenki elment magának reggelit szedni, így csak én és a lány maradtunk az asztalnál.
-Gyere menjünk szedjünk mi is! - fogtam meg a kezét és felhúztam a székről. Mikor odaállt mellém a keze még mindig a kezembe volt. Ránéztem, és láttam, hogy kicsit zavarban van, ezért lassan kicsúsztattam a kezem a kezéből, ekkor egy kicsi szomorúságot láttam a szemében.
-Akkor menjünk - fordult a többiek felé és elindult. Én meg követtem.

Az asztalnál mindenről beszélgettünk. Néhol még Shannon is becsatlakozott.
-Én elmegyek vécére szerintem - mondtam, mire a többiek bólintottak.
Igazából nem nagyon akartam ott maradni beszélgetni.

Bementem a vécébe és nekitámaszkodtam a falnak. Ekkor nyitódott az ajtó és Soph lépett be rajta.
-Jól vagy? - tette a vállamra kezét
-Igen csak...
-Csak? - kérdezte
-Csak nem volt kedvem beszélgetni - mondtam, és magamra erőltettem egy mosolyt.
-Te tudod - rántotta meg a vállát.
-Csak gondoltam szólok, hogy végeztünk a reggelivel és felmegyünk a szobánkba. Kb egy fél óra múlva legyetek kint, mert megyünk a helyszínre próbálni! - ezzel megfordult és kiment a helyiségből.

Összeszedtem magam és elindultam felfele a szobánkba...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Dec 03, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

Everything I Wanted  |SZÜNETEL|Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin