2.rész

30 4 0
                                    

Hajnalban arra keltem, hogy le vagyok izzadva és sírok. Kinyitottam a szemem és Shannon-t láttam mellettem ülni az ágyon.
-Shh, semmi baj. Itt vagyok. - mondta miközben az oldalamat simogatta.
-Nyugi, minden rendben. Mit álmodtál? - kérdezte, miután megnyugodtam.

Általában nem szoktam az álmaimról, vagy magamról beszélni az embereknek, de úgy érzem, hogy benne megbízhatok.
-Volt nekem egy barátnőm pár hónapja akivel szakítottunk kisebb, nagyobb félreértések miatt. És van amikor vele álmodom és ilyen hatással szokott lenni rám. - fejeztem be. Ő csak bólintott egyet, majd megszólalt.
-Remélem találsz majd valakit, aki sokkal jobban megbecsül. - mondta bíztató mosollyal az arcán.
-Köszönöm, hogy meghallgattál és, hogy megnyugtattál.
-Én köszönöm, hogy bízol bennem és, hogy mint ezt elmondtad. Viszont már nagyon késő van, és biztos aludnál még, úgyhogy nem is zavarlak. Jó éjt. - mondta, majd kiment a szobából és behajtotta az ajtót.
Visszafeküdtem az ágyba, nyakig magamra húztam a takarót és elaludtam.

Reggel amikor felkeltem csönd volt a házban. Elhúztam a függönyt, majd beágyaztam magam után. Kimentem a szobából és lementem a konyhába, hogy csináljak nekünk valami reggelit, ha már itt aludhattam. Gyorsan megtaláltam a hozzávalókat és összedobtam egy rántottát. Mikor kész voltam mindennel megjelent mögöttem a lány, aki még kócosan is kurva dögös volt.
-Jó reggelt! Gondoltam csinálok reggelit, ha már ennyit szenvedtél miattam este. - simítottam végig a nyakamon
-Szia, köszönöm és nem kellett volna. - mondta reggeli rekedtes hangján.

Megreggeliztünk és utána segítettem elpakolni neki a tányérokat.

-Akkor szerintem én most megyek, nem szeretnék tovább zavarni. - mondtam neki mikor az utolsó tányért rakta a helyére.

Mikor hazaértem felmentem a szobámba és lefeküdtem telefonozni. Megnyitottam a Facebook-ot és láttam, hogy új ismerős jelölésem van. Shannon Beveridge ismerősnek jelölt. Egyből visszajelöltem, majd fogadott is egy új üzenet.

-Sziaa, itt hagytad a sáladat, gondoltam szólok, hogy ne keresd! :)
-Halii, köszönöm, hogy szóltál. Holnap fullon vagyok, de utána át tudok menni érte :)
-Rendben, holnap nekem se jó, de holnap után várlak! ;)

Ennyivel le is tudtuk a beszélgetést. A nap többi része unalmasan telt. Írtam dalokat, posztoltam instára és aludtam.

Shannon:

Miután Fletcher elment nekiálltam elpakolni a lakásban. Éppen az előszobában pakolásztam amikor megtaláltam a lány sálját. Felmentem a szobámba a telefonomért és írtam neki, hogy itt hagyta. Holnap sajnos nem tudna eljönni érte, mert lesz egy fotózás és be is kell mennem a fotóstúdióba megbeszélni a következő nagyobb munka menetét. Elvileg egy híresebb énekesnek leszek a fotósa a turnéja alatt. Az én munkám lesz, hogy a backstage-ben, vagy a színpadon képeket csináljak róla. Volt már ilyenben részem két éve, azt is nagyon élveztem, remélem ez is jó lesz.

Reggel korán keltem, mert már 9-re a parkban kellett lennem ahol fotózunk. Gyorsan elpakoltam a gépemet, és a reggelimet, majd elindultam. Kb egyszerre érkeztünk meg a stábbal és a modellekkel. Most egy kutyás fotózás lesz, mert egy új terméknek lesz a be fotózása. Előpakoltuk a gépet, állványokat és a lámpákat. A sminkesek még egy két simítást végeztek a modelleken, majd elkezdődött a fotózás. 5 óra múlva végeztünk is. Mostmár csak ki kell választani a képeket és megszerkeszteni őket.

Bementem a fotóstúdióba ahol a megrendelő várt. Kiválasztottuk a jó képeket, majd elkezdtem őket szerkesztgetni. A felével meg is voltam amikor kopogtak.
-Gyere! - mondtam. Ekkor belépett a főnököm.
-Szia, szóval jöttem elmondani, hogy kivel fogsz dolgozni. Holnapra behívtam ide, és akkor meg tudjátok beszélni a dolgokat. - mondta
-És akkor ki lesz? - kérdeztem
-Nem biztos, hogy ismered, nemrég robbant be az új albumával. Úgy hívják, hogy Cari Fletcher. - ekkor azt se tudtam, hogy hol vagyok amikor meghallottam a nevét. Lehet látta a főnök, hogy kicsit lesokkolódtam, mert szóvá is tette.
-Ismered? Mert innen eléggé úgy tűnik - mondta
-Nem dehogy, csak majdnem lefeküdtem vele, de nem - Gondoltam magamba

-Igen hallottam már róla, elég tehetséges lány, biztos jó lesz vele a munka! - mondtam neki, mintha nem is történt volna semmi.
-Jó akkor mára hagylak. Ezt fejezd be és hozd be az irodámba aztán mehetsz. Holnap délre legyél itt, fél egyre jönnek. - mondta, majd kiment az ajtón

Lehajtottam a fejem az asztalra és gondolkoztam, hogy miért vagyok ilyen szerencsétlen. Mivel megint egy számomra elérhetetlen lánnyal kell együtt dolgoznom hónapokig.
____________________________________

Nagyon kómásan keltem, mert tegnap este 11-kor értem haza az irodából. Kimentem a konyhába egy kávéért, majd visszamentem a szobámba. Kikerestem egy melegítő szettet, majd miután megittam az italomat elindultam futni.
Nem sűrűn szoktam, de ha ki akarok kapcsolni, vagy csak magamra akarok koncentrálni akkor eljárok.
Lefutottam 7 kiló métert kellemesen el is fáradtam. Visszamentem a házba és gyorsan lezuhanyoztam. Ránéztem az órára amikor végeztem és már negyed 12-volt. Gyorsan felöltöztem egy normálisabb ruhába és elindultam gördeszkával a megbeszélésre.
12 után egy kicsivel meg is érkeztem a munkahelyemre, beköszöntem a többieknek, majd bementem az irodámba lepakolni.
Rápillantottam az órámra és már elmúlt fél egy, ekkor kopogtak az ajtómon. Fletcher a főnököm és egy ismeretlen lány lépett be a szobába.

Fletch-el egyből találkozott a tekintetünk, és ő is ugyanúgy meglepődött, mint én tegnap.
-Szóval szeretném bemutatni Shannont. Őt gondoltuk ki a fotósodnak, mivel ő az egyik legjobb a szakmában. - mondta David
-Szia, Fletcher vagyok - nyújtotta a kezét és amikor hozzámért akkor kirázott a hideg.
-Szia, Shannon. - szorítottam rá a kezére
-És ő itt a legjobb barátnőm Alissa - mutatta be nekem az ismeretlen lányt

Fél óra alatt meg is beszéltük a részleteket David segítségével. Mikor kiment, Fletcher egyből megszólalt.
-Te tudtad? - kérdezte
-Tegnap este tudtam meg. - mondtam neki

Fletcher:

Kicsit meglepően ért, hogy pont őt kaptuk fotósnak. De mindegy, majd alakul valahogy...
-Szóval holnap már turnézol ugye? - kérdezte
-Igen. Ma este bepakolunk minden szükséges cuccot a buszba és majd holnap reggel indulunk. Kérlek reggel 10 re legyél ott azon a helyen aminek a címét leírom majd sms-ben. - mondtam egy fél mosollyal az arcomon.

Ezután nem sokat beszélgettünk, elköszöntünk és elindultunk haza.
Alissaval éppen szálltunk be az autóba amikor megszólalt a lány.
-Szóval vele voltál a buli után? - kérdezte Al
-Igen - mondtam, mire ő bólintott egyet
-Figyu... - rakta a kezét a vállamra
-Tudom, hogy most utálni fogsz, de a turné első felén nem tudok veletek menni, mert megyek anyukámhoz. - mondta
-Semmi baj Al. Nem kötelezlek, hogy minden koncertemre el gyere, és nem is foglak! Az a lényeg, hogy bármikor számíthatok rád és te is rám. Mondtam neki, majd megöleltem.

Beindítottam az autót és hazavittem a lányt, majd hazafelé vettem az irányt.

Este már nem volt szinte semmire se energiám, ezért gyorsan elmentem fürdeni és utána elnyomott az álom....

Everything I Wanted  |SZÜNETEL|Where stories live. Discover now