0.6

514 68 70
                                    

sok olucaniz duz yazi ama ing klavye

riki, jungwon, sunghoon ve sunoo, jungwon'un evinin bahcesinde oturuyor ve konusuyorlardi.

"yani sen diyorsun ki jake sana zaten asikti oyle mi?"

"aynen, soyledigimi ogrenirse laylayi uzerime falan salar o yuzden sen bunu bilmiyorsun tamam mi?"

"neyi bilmiyorum"

"bunu"

"bu ne"

"harikasin riki"

"tesekkurler tesekkurler."

o sirada jake ve jay, layla ve kediyi yuruyuse cikartmis ve onlarin onunden geciyordu.

"won sende saka misin amina koyayim sirf egon kaldirmazsa diye jay e olan askini gizlemek ne demek?"

rikinin bu dedigini duyan jay "ney" diye bagirdigindan oturu jungwon ani gelen utanma ve "riki ebenin amina bacagimi soktum" kufuru ile birlikte isik hizinda evine girdi ve biraz sakinlesince jay e yazdi.

jungwoncum💓
jay

simdi soyle

eger kulagina bir takim
duyumlar geldiyse oyle
bisey yok haberin olsun

nasi ya

bence

bence dogrudur

jungwoncum💓
yani simdi

sen dogru olsun istiyorsan
dogru olabilir ama istemiyorsan
duymamis gibi yap da egom
patlamasin

dogru olsun ya

jungwoncum💓
iyi bana bi teklif yap hemen

disari ciksana kactin iceri

yuzune yapayim

jungwoncum💓
hayir.

ya da cikayim dur

(jungwon pat evden cikis)

jungwon evden cikip coktan oturanlarin yanina eklenmis olan jay ve jake in yanina oturdu.

"jungwon sevgilim olsana" diye hizli ve ani sekilde sordu jay.

"yuh abla bu benim teklifimden daha korkunctu." dedi sunghoon kahkaha attiktan sonra. sunoo ise gulumseyerek teklifinin cok da sirin oldugunu fisildadi rikiye. riki ise sirindense komik oldugunu soyleyerek kahkaha atmayi tercih etmisti.

"olur jay de yuzume soracagini duyunca baska bir sey beklemistim."

"takla atarak mi sorsaydim?"

"yapsaydin?"

"hemen atayim"

"hayir, sakaydi."

"tamam, nasil sorayim"

"ne bileyim be, sevgilim olsana demek yerine olur musun diyebilirdin belki?"

✓ kedin kedimi sikiyo ⌗ jay × jungwonHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin