01.fejezet

119 5 2
                                    

Üzeneted érkezett.

Írja ki a telefonom ezt a két szót,minek hatására gyorsabban kezd verni a szívem,mivel tudom valszeg Liam írt nekem.Gyorsan ugrok a mobilomért,hogy megnézzem az üzenetet.

Nem tévedtem,tényleg Liam írt.

Jó éjszakát rapperkém❤️

Erre csak elmosolyodom,majd vissza írok neki.

Neked is❤️

Így megy már ez egy ideje.Írkálunk egymásnak.Fülig belezúgtam ebbe a srácba. Liam a suli egyik leghíresebb pasia.Igazából nem hiszem,hogy van nála esélyem.Még sohasem éreztem így azelőtt.Azt hiszem most igazán szerelmes vagyok.És ez boldoggá tesz,de mégis félek tőle.Na mindegy is.Nekem is ideje lenne már aludnom hisz már éjfél is elmúlt holnap pedig iskola.Gondoltam majd ágyba is bújtam.

Reggel az ébresztőm rikácsoló hangjára keltem.Gyorsan elhallgattattam  az idegesítő hangot,majd kikelek az ágyból.Elvégzem a reggeli teendőimet,majd felöltözök és már indulok is a suliba. Az órák viszonylag unalmasan telnek.Az egyik szünetben végre találkoztam vele.Sokáig szemezgettünk,de semmi több nem történt.E közben oda jött hozzám két nagyon jó barátom Jenny és Ethan.Szinte csak velük jövök ki jól a suliból,de velük nagyon egy hullámhosszon vagyok.
-Mizu veletek?Kérdi Eathen.
-Semmi különös.Válaszolok.
-Szar az élet.Válaszol Jenny.Ő mindíg is ilyen depressziós alkat volt,így nem is nagyon törődtünk a válaszával.
-Milyen óránk lesz?Kérdezem most én.
-Biosz.Grimaszol Jenny.Nem is magát a Biológiát nem bírjuk mi,hanem magát a tanárt.Egy 70 éves öregember tartja akinek olyan monoton hangja van,hogyha megszólal egyből elálmosodsz.Hirtelen oda jön hozzánk Liam és még pár haverja.Míg a haverjai Jennyéket hülyítették Liam oda állt hozzám.

-Na mi a szitu rapperkém?Kérdi kaján mosollyal az arcán mire csak elmosolyodok,de nem válaszolok.

-Na most miért vagy flegma?Nem válaszolok.

-Hiába vagy ilyen flegma,én akkor is szeretlek.Súgja fülembe mire fülig pirulok.Mindig ezt csinálja velem.Azt mondja szeret és folyamatosan bókolgat,de én tudom,hogy ez nem igaz.Csak játszadozik velem mint a többi csajjal.

Szerencsémre becsöngettek.

-Na szia.Akarom gyorsan lerázni,de nem enged el ennyivel.

-Ha haza értem írok.Majd már itt sincs.

-Mit mondott?Kérdezi Jenny.

-Semmit.Csak ennyit mondok már meg is jelenik a tanár és ezzel elkezdődik az unalmas biosz óra.


Ez után nem történt semmi különös az iskolában.Haza mentem,de épp hogy letettem a táskám már jelzett is a telefonom.

Na jó,hogy lehet valaki ennyire idióta,de most komolyan.Ez az ember mindig meg tud nevettetni.Már vagy fél órája írogatunk és hallgatom a hülyeségeit.Amikor is olyat ír amin meg akad a szemem.

Szeretlek.

Csak egy szó, mégis olyan nagy fájdalommal jár.

Sokáig néztem még az üzenetet,majd végül vissza írtam egy én is-t.Mi többet írhattam volna?Hisz tudom hogy nem így gondolja.Csak próbálja elcsábítani az agyamat,mint a többi lánynak.De ezt én nem hagyhatom!Hiába szeretem.Ő nem szeret.

A nap hátralévő részében már nem beszéltem többet Liammel.Én nem írtam és ő sem írt.

Ez után nagyon untam magam.Egész nap csak feküdtem a szobámban.Végül már nem bírtam tovább,így ráírtam néhány barátomra,hogy nincs e kedvük csinálni valamit.Szerencsére mind benne voltunk,hogy elmehetnénk egy kicsit sétálni.

Sokat beszélgettünk és nevettünk.Ez azért is volt jó,mert addig sem gondoltam Liamre.

Sokáig voltunk kint,de csak haza kellett mennünk.Mikor haza mentem már apukám is otthon volt.
-Szabad tudnom hol voltál kisasszony?
-Csak sétálni voltam a barátaimmal egy kicsit.Válaszoltam és reméltem apa nem akad majd nagyon ki.A szüleim mindig is eléggé szigorúak voltak.Már talán túlságosan is.

-És ilyenkor nem kellene legalább szólni?Von kérdőre.
-De hát anyának szóltam.Akadok ki mert tényleg említettem anyának és engedélyt is adott rá.Bár még mindig nem értem miért akadnak ki ezen ennyire.Elvégre 14 éves vagyok.Csak elmehetek egy kicsit a barátaimmal.

-Engem az nem érdekel amit anyáddal beszéltél meg!Engem az érdekel,hogy az én véleményemet nem kérted ki!
-Jólvan bocsánat,több ilyen nem lesz.Vágtam rá inkább gyorsan,mert most nem volt erőm hozzájuk.

Mikor lerendezem vissza mentem a szobámba tanulni egy kicsit mert azért néha azt is kell.

Mikor ezzel végeztem felléptem az instára.Ahogy lapozgattam megláttam,hogy új képet töltött fel.A képen napszemüveg van rajta hiába van október.Ezen elmosolyodtam,majd egyből nyomtam is rá egy szívet.

Inkább ki is léptem az instából,mert már úgysem tudnék rá odafigyelni.Liam teljesen elveszi az eszemet.

Nem tudom,hogy lesz e ebből valami,de nagyon remélem.Igazából azon is csodálkozom,hogy még egyedül van,hisz csak úgy bomlanak utánna a lányok akár válogathatna is ha ahoz van kedve.Lehet rá kéne írnom.Áh nem,hisz ma már beszéltünk,ha akar valamit majd ő ír.Igen majd ő ír én biztosan nem fogok!

Áhj lehet jobban tenném ha inkább aludnék egy kicsit,ma már úgysem ír.Igen ez lesz a legjobb muszáj kivernem őt a fejemből!

Sokáig forgolódtam az ágyban,de egyszerűen nem jött álom a szememre.Már épp adtam volna fel az egészet és nyúltam volna a telefonomért amikor az hirtelen pityent egyet.

Liam;
Jó éjszakát rapperkém❤️

Gondolt rám!Már megint!Ilyen nincs!

Amy;
Neked is❤️

Liam:
Hogyhogy fent vagy?Azt hittem már alszol.

Amy:
Próbáltam,de nem jött össze😂

Liam:
Az nem jó.De min kattogott így az agyad gyönyörűm?

Amy:
Még senki nem mondta nekem azt hogy gyönyörűm

Liam:
A szemetek, pedig kellett volna nem is egyszer.

Amy:
Nem hiszem.

Liam a következő becenevet állította be neked:gyönyörűm💖💖

Oké Liam gyönyörűnek nevezett és még a becenevemet is beállította.Most sikítsak vagy később?Olyan boldog vagyok.

Liam:
Na de mostmár aludj rapperkém mert holnap nem fogsz tudni felkelni.

Amy:
Rendben jó éjszakát

Liam:neked is😘

Szerintem még soha nem voltam ilyen boldog mint aznap este.Szerintem még álmomban is mosolyogtam.Mivan ha tényleg van nála eséllyem? Azért nem mondana ilyeneket ha egy kicsi legalább nem lenne nem igaz?




Sziasztok ez volna a könyvem első része remélem elnyerte a tetszéseteket.Ezt most hosszabbra terveztem és sokkal több izgalmasabb jelenetet szeretnék bele tenni.Nem ígérem,hogy mindennap hozok részt,de egy héten minimum egy biztosan lesz.Ennyit szerettem volna a következő fejezetben találkozunk😅🥰

Az én rosszfiúmWhere stories live. Discover now