Sıradan başımı kaldırdığımda sınıfta kimsenin olmadığını gördüm nerede lan bunlar?Telefonuma baktığımda bilmem kaç tane mesaj gelmiş okumaya üşenip yareni aradım.
"Nerdesiniz lan insan uyandırır"
"Gerizekalı çıkarken gelicem işim var dedin yinemi uyudun?"
"Galiba kanka ya nerdesiniz?"
"Konferans salonu şükrü kanks önemli konuşma yapcakmış"
"Tamam geliyorum"
Şükrü hocayı yani müdürün o gereksiz konuşmasını dinlemiyeceğimden kulaklığımı ve telefonumu alıp konferans salonuna doğru gittim.Lanet olsun kapı kapalıydı kapıyı çalmadan içeri dalınca bütün kafalar bana döndü.
Yasemin hoca "Gökçe nerdesin,niye geç kaldın?"
Bak bak sanki müdüre yavşadığını bilmiyoruz.
"Hocam test çözüyordum da gittiğinizi fark edememişim"
Keşke daha inandırıcı olsaydım.Bizimkilerden gülme sesi gelince kendimi tutamaycağımdan yanlarına geçtim
"Lan insan bi gelir bakar"
"Domuz gibi uyuyodun uyandırmadık kankacım"
"He ege he" palavracı üşendim demiyoda .
Müdür bize bakıp "Öhöhö.Evet değerli Akgün Koleji öğrencileri,şimdi yapacağım konuşmayı kimsenin takmayacağını biliyorum.Gökçe elindeki kulaklığı gördüm beni dinlemeyip müzik dinleyeceğini tahmin edebiliyorum ama ciddi bir konu"
"Adamım ya nasıl da tanıyor beni"
"İlde 2 tane kolej seçildi ve bu kolejler yıkılacak bu kolejlerden biri malesef bizim kolej niye yıkalacağını sorgulamayın sizi ilgilendirmez.Bu sebeple MEB'inde izni doğrultusunda bizim okul ve diğer okul cuma günü erken tatil olacak."
Herkes öyle seviniyordu ki benim sevinçten kükrememi kimse takmadı. "Herkes otursun daha bitmedi!" "Keyfimizden 1 ay önceden tatil yapmıyoruz.Tabiki de yan gelip yatırmayacağız sizi,sevinmeyin.Öğretmenlerinizle bir yaz okulu planlıyorduk bu durumda ortaya çıkınca kesinleşti.Ve 1 ayda erken tatil olunca 4 ay boyunca yaz okulu olacak çocuklar"
Takdım mı?Tabi ki hayır.Çünkü gitmiyicem.
"Ailenize demeyin ha yaz okulu olduğunu yani gitmek isteyen gerizekalı varsa desin ben demiyorum"
"Lan tabi gitmiyeceğiz"
"Aynen lan"
"Söylemiyo kimse"
İşte benim kankalarım canlarım yav Konuşma bittiği için herkes ayaklanacağı sırada
"Çocuklar bu arada yaz okuluna önemli bir bahaneniz olmadığı sürece gelmek zorunludur.Ailelerinizle konuşuldu."
"Hassiktir."
Merhaba!İlk hikayem inşallah beğenirsiniz.Yorumlarınızı merak ediyorum!Bir sonraki bölümde görüşmek üzere :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Yaz Manyağım
Teen Fiction"Düşündüm de isimlerimizi bilmiyoruz." "Bence bilmekte istemiyoruz." "Ben istiyorum" diyip sırıttı. "İstemekle kalacağını düşünüyorum." "4 ay sonra sadece ismini almış olduğumu sanmıyorum."