Rakip rakiptir

2 1 0
                                    

Esra da bana sordu. Ailemi onların ne iş yaptığını nerede yaşadığımı doğal bir konuydu fakat ben aşırı gerilmiştim. Ona dönüp Esra ben seni çok sevdim o yüzden sana yalan söylemek istemiyorum. Ailemle ilgili soru sormasan olur mu? Kabul etti ve dediğini yaptı beraber olduğumuz zaman boyunca hiç bana ailemle ilgili soru sormadı. Ben on beş gün kadar onda kalmaya devam ettim. Kötü olayların yanında kendime iyi bir arkadaş bulmayı başarmış ve kalacak yer sorununu çözmüştüm. Dersler başlamış ve gayet güzel gidiyordu. Yine bir gün Esra ile sohbet ederken Katre senin sevgilin yok mu? Sende ben gibi şanssız bedevi misin? Hayır, yok genelde benim için derslerim kariyerim ön planda olmuştur. İkisi de beraber olabilir denemelisin Katre. Saat geç oldu sabah hem ders vardı hem de Esra'nın çalıştığı yeri sahibi bana iş bulmuştu. Orayla görüşmeye gidecektim. Yatağa geçince aşk ile ilgili düşünmeye başladım. Kesin olarak aşkı ise hayatımda istemiyordum bana göre eğer âşık olursam daha mutsuz olurum gibi geliyordu. Sonunda kursun yakınında bir iş ve küçük sevimli bir çatı katı buldum ve içini istediğim gibi dizayn ettim. Salonun da Eflatun koltuklar bej ve kahve karışımı halı krem çalışma masası loş bir ortam sağlayacak küçük abajurlar. Kursta lazım olacak bütün mutfak aletleri vardı. Evim huzur kokuyordu. Ailemin verdiği son parada bu ev için bitmişti. Her türlü çalışmaktan başka çarem kalmıyordu. Yanında kaldığım Esra'nın yanından ayrılarak bu sevimli çatı katına taşındım.

Mutluluğun böyle bir şey olduğunu düşünmüştüm. Sevdiğim bir meslek kendime ait küçük bir ev fakat yine bir şeylerin eksik olduğunu düşünüyordum. Ne eksik diye düşünürken şuan için kursumun iyi gittiği çalıştığım bir işim olduğu küçükte olsa bir evim vardı. Mutlu olmak için kursunu bitirip iyi bir aşçı kariyeri yapmam gerektiğini düşündüm. Sonuçta şuan üzgün değilim. Kurstan mezun olana kadar mutluluğunu aramayı biraz daha ara verebilirdim.

Bir iş çıkış günü finallerimin çoğunun bitmesinin verdiği sakinlikle birlikte kafamı dağıtmaya ihtiyacım vardı. Bunun için Esra ile Mert'le buluşup beraber yemek yedikten sonra sinemaya gidecektik. Mert Esra'nın erkek arkadaşıydı. Gerçekten birbirlerine çok yakışıyorlardı. Esra zayıf orta boylu dümdüz saçları kahverengi gözleri vardı.  Mert'te uzun boylu hafif kaslı esmer bir çocuktu. Sohbeti güzeldi o yüzden onlara vakit geçirmeyi seviyordum. Üçümüz beraber yemek yedik. Sinemaya geçtiğimizde Mert'in ev ve çocukluk arkadaşı Arjin 'inde bize katılacağını öğrendim.

Arjin bizim kursun bölüm birincisi ve ben ikincisiyim en büyük rakibim. Arjin'ni her zaman ailesinin parasıyla hava atan devamlı özel dersler alan biri olarak görüyordum yani o kaçtığım yapmacık dünyadan biriydi. Arjin aramıza katılıp herkes selam verdikten sonra hangi filmi seçtiğimizi sordu. Henüz karar vermediğimizi onu beklediğimizi söyledik. Ortak bir filme karar verip bilet aldık. Filme daha bir saat vardı. Arjin beklerken kahve içmeyi önerdi ve bu teklifi kabul ettik. Mert ile Arjin kahveyi nasıl içtiğimizi sorup almaya gittiler. Masadan gitmeleriyle Esra'nın beni uyarması bir oldu.

"Katre canım Arjin'e biraz daha nazik davranmalısın. Birçok konuda birinci olman her konuda birinci olacağın anlamına gelmez. Buna alışmalısın. Hayat böyledir."

Evet, Esra'nın uyarısını anlayabilirdim. Esra için Mert önemliydi Mert içinde Arjin'in önemli bir yeri vardı. Mert ve Esra kurs bitip bir iş bulduktan sonra evleneceklerdi.  Esra ve Mert farklı eve çıkacağım zaman ikisi de çok yardım etmişti. Esra benim ilk ve gerçek arkadaşım ailemin kim olduğumu sormayan benim param için değil ben olduğum için yanımda olan bir arkadaşı onu üzemezdim. Özellikle kendi benciliğim için hayır bunu yapmayacaktım. O yüzden Esra'ya

"Tamam deneyeceğim. Ama senin için o sarışın züppe için değil."

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 24, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

ATEŞİMİN SU DAMLASI Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin