Z POHLEDU LIN:
Celou cestu jsem prospala se sluchátkama v uších. Rose byla už vzhůru a dívala se netrpělivě z okna. "Konečně už jsme tu" řekla jsem, když jsme vystoupily z letadla. "Wow" bylo jediné co mi vyšlo z úst. Rose vypadala stejně nadšeně jako já. "Už se těším až se podíváme do našeho bytu" řekla Rose. Pronajaly jsme si s Rose celkem luxusní byt. Vzaly jsme si teda taxíka a nadiktovaly mu naší novou adresu kde budeme bydlet. Když jsme dorazily na určené místo, zaplatily jsme taxikáři a šly do bytu. Vylovila jsem v kabelce klíče a pomalu odemykala dveře. Najednou se Rose rozběhla po bytě a já jen slyšela její vřískání nadšenosti podobné tipu "Páni!...no to si děláš prdel,atd..." Šla jsem tedy za ní, první místnost do které jsem se koukla byl obývací pokoj, měl velký bílí kožený gauč, uprostřed chlupatý koberec v té samé barvě, na stěně plazmovou televizi a nakonec krb. Žasla jsem nad tím luxusem, po tom jsem šla do kuchyně, uprostřed měla pult kde byly dvě barové židličky. Pak byla na řadě koupelna, měla velkou rohovou vanu a byla sladěná do modro-šedivé barvy. A jako poslední byly pokoje, byly stejné takže bylo jedno jestli si vezmu první nebo druhý. Vešla jsem tedy do prvního. Před obličejem se mi vyjímala velká manželská postel, balkón, koupelna ve které byl sprchový kout jak ***** a to nejlepší na konec šatník! Už se těším až si tam dám oblečení. Rose už si vybalovala vedle v pokoji a já už jsem to měla skoro hotové. "Lin? Co kdyby jsme se šly podívat ven?" Zaječela na mě Rose. "Klidně, už mám vybaleno" Zaječela jsem zpátky. Šly jsme tedy ven. Venku bylo krásné slunečné počasí, což je pro Londýn výhra. Shodly jsme se na tom že půjdeme do Hyde Parku. Razily jsme si to cestou když do mě najednou někdo silně vrazil až jsem se zapotácela. "Ahh" sykla jsem a mnula si rameno. Neznámá se zvedla ze země a až teď jsem si všimla že má na hlavě kapuci což zapříčinilo to, že jsem jí neviděla do obličeje. Až když si kapuci sundala, poznala jsem kdo to je. Eleanor Calder. "Ježiš, moc se ti omlouvám" omlouvala se mi "V pohodě, přes tu kapuci jsi mě stejně nemohla vidět" zasměju se a Rose stojí zmrzlá na místě. "Já jsem Joselin Sparks a tohle je Rose Courtney" řeknu jí "Těší mě, slyším že máš roztomilý přízvuk, asi nejste zdejší že?" Koukne na nás. "Ne to nejsme, zrovna jsme před 2 hodinami přiletěly z České Republiky a snažíme se najít Hyde Park, vůbec to tu neznáme." Zasmějeme se zároveň s Rose. "Klidně vás tu můžu trochu provést a Hyde Park vám ukázat." Usmála se na nás. "Jo to by bylo super." Opětujeme jí s Rose úsměv. "A pak můžeme klidně zajít k nám na kaffe" jen se usmíváme a jdeme za El jako psi. Když nás El provedla asi po každé části Londýna bylo už kolem 5 hodiny. Poté jsme tedy šly k El, najednou jsme stály před velkou vilou. Otevřely jsme s Rose pusy dokořán. "Tady bydlíš?" Zeptala se Rose, ještě trochu v šoku. "Jo, no vlastně jsem se sem před měsícem nastěhovala ke klukům." Zasmála se. A do prdele...zapomněla jsem že je to přítelkyně Louise. "No já nevím jestli je to dobrý nápad..." Znejistím. "Ale ano je" koukne se na mě Rose tázavě. Těkám pohledem mezi Rose a El. "Fájn" protáhnu s otráveným pohledem. "Tak pojďte, kluci by měli být doma takže vás seznámím." Usměje se El. "Já-já" než stačím něco říct Rose mě táhne do domu. Po domě je slyšet jenom řev. "Niallééé, naval mi tu mrkev" řval Louis. "Wtf" zamrmlám si pod fousy. "Kluci, máme návštěvu!" Zařve El na celý dům. Pak jsme slyšley dupot 5 párů nohou na schodech, které mířily k nám. "Ahoj El" přišel za ní Louis a dal ji malou pusu na rty. "Ahoj Loui, tohle jsou Lin a Rose" El postupně ukáže na mě a pak na Rose, ten exot Harry se na mě zákeřně culí ale já ho ignoruju. Spíš mě zaujal blonďák který něco zrovna jedl. "Ahoj, já jsem Liam Payne" potřese mi rukou milý brunet. "Ahoj" usměju se "Ahoj, Niall Horan" usměje se kouzelně ten blonďák a modré očka mu svítí. "Ahoj Nialle" úsměv mu oplatím a další na řadě je kudrnáč. "Styles, Harry Styles" vezme mi ruku a já jak kdybych dostala šok, hned ji zas vrátím ke svému tělu. Zelené oči mě propalujou a já se jen zmůžu na "Ahoj" poslední byl Zayn. Taky milý kluk. "Jdeme si tedy holky udělat kaffe? Zeptá se nás El. "Jojo" řekneme s Rose. "Holky nechtěly by jste se s náma vykoupat v bazénu?" Přiběhl za náma do kuchyně Louis. "Nemáme tu ale plavky" zasměju se. "Já vám je půjčím" mrkne na nás El. "Okay" zasmějeme se. Když jsme převlečené do plavek El mi ještě dá černé Ray-banky a jde se na zahradu. Kluci už byli u bazénu. Niall se otočil, sjel mě celou pohledem a usmál se na mě. Já se rychle otočila jiným směrem kde byl Harry, zrovna ho Liam házel do bazénu. Zasmála jsem se a šla za holkama na lehátka. Najednou mě někdo chytl za boky a běžel semnou do bazénu, než jsme tam spadli stačila jsem si sundat brýle z očí, najednou *žbluňk* už jsem byla ve vodě. Když jsem se vynořila, koukla jsem se okolo sebe kdo mě sakra hodil do vody?? A najednou jsem vedle sebe viděla jak se vynořuje blonďatá hlava. "Nialle" zařvala jsem na něj naštvaně vylezla jsem z vody, šla jsem se usušit na lehátko. Holky se smály ale mně to moc vtipné nepřipadalo. Nasadila jsem si skuneční brýle a na chvilku se opalovala. Až jsem z toho usla.