Takže. Nazývá se to jednoduše. Date.
Začalo to docela nenápadně, prostě jsi řekla že chceš jít do kina a že mi chceš něco ukázat. Nevím kde sme to zrovna byli, ale to je asi nepodstatné. Vytáhla jsi takovou krabičku tak se ptám "co to je?" Odpověděla si "vibrátor". A mě to nějak seplo. Se mi v hlavě poskládala rovnice ty+já+kino+vibrátor=zábava. Tak jsme teda vykoumali nejvíc lame film na který nikdo nechodí koupili lístky a začali se chystat. Já byl samozřejmě hned, ale tobě to nějakou dobu trvalo. Až si byla připravena, samozřejmě nádherná jako vždy, došla si ke mně, dala mi do ruky malou krabičku absolutně beze slova "co to je?" Sem se optal. "Však uvidíš" si odpověděla. Načež sem zmáčkl jedno tlačítko co tam bylo, ty ses lehce zavlnila s malým povzdechem "tak už asi vím" sem odpověděl, vypl vibrátorek a vyrazili jsme.
Po cestě jsem trošku sondoval terén co ta věcička umí, bylo tam pár tlačítek tak jsem je náhodně mačkal a z tvého škubnutí a pohledu který vyloženě říkal "teď? Rly? Ty si musíš vždycky vybrat nejhorší moment" jsem usuzoval co si bude nejlepší, co se ti líbí nejvíc. Po nějaké době ses na mě podívala a řekla "ono to vypadá ven, musíme najít nějaký místo kde mi to můžeš zpravit". Tak jsme začali hledat něco ne zas až tak veřejného. Už jsme byli ve špalku tak jsme prostě vlezli do obchodu s oblečením, dělali že něco vybírame. Drapli to a hurá do kabinky nenápadně. Klekl jsem si před tebe, drapl tě za stehna a jednou rukou začal pomalu stoupat pod tvou sukni, v tom si mi ale tu ruku chytla se slovy "jen to oprav a nic jiného, jasný?" Kývl jsem hlavou, ale moc dobře sem věděl že u toho zůstat nechci. Ruku jsi pustila, vystoupal jsem až k místu určení, dvoma prstama přejel přes tvou pussy, ucítil jsem krajku. Lehce navlhlou krajku.
Strčil jsem hlavu pod sukni, stáhl ti rudou krajku ke kolenum a jen sem špitl "lhal jsem" a v ten moment tě chytil za ass a začal si vychutnávat tvou pussy. Jazykem jsem cítil že vibrační věcička je fakt skoro na krajíčku. Tak jsem ji zapnul na nižší intenzitu, protože proč ne. A jazykem si s ní hrál tím způsobem že sem ji nechal skoro vyklouznout ven pak ji jazykem dostal co nejhlouběji co to jen šlo, jen si tiše vzdechala "nech toho, někdo nás chytí". Odtrhl jsem svá ústa od tebe, místo toho začal rukou a řekl ti "a to je na tom to krásný, ne?" A zpátky se ti přisál na klitoris, mezitím co jsem v tobě dvoma prstama směroval vibrátorek kam se mi zachtělo. Po nějaké době když už sem byl spokojený s tím jak si mokrá, jsem ho do tebe strčil tak hluboko jak to jen šlo. Přestal se vším, stáhl z tebe krajkové kalhotky úplně se slovy "uděláme si to zajímavější, od teď jsou to moje kalhotky, musíš si je vysloužil zpátky". Zmohla ses jen "alee... Co když mi to bude vypadávat někde venku?"
"Tak to přece nějak vyřešíme" jsem odpověděl a pousmál se. Vypl jsem vibrování ať to zase nepadá tak často a vyšli jsme ven z obchodu. Do začátku filmu byly ještě dvě hodinky cca tak jsem ti navrhl že se půjdeme projít. Nejdřív si namítala že nechceš, že se bojíš že to vypadne. Ale na chvíli jsem vibrování zapl na maximum ať to z tebe vyklouzne a pak ladným nenápadným pohybem do tebe vjel a zatlačil to zpátky se slovy "žádné strachy, já si to ohlídám". A tak ses teda zvedla, já vibrováníčko zase vypl a vyrazili jsme...