Bylo takové pomalé pondělí neměl jsem co dělat. Dráždila si me pořád svym maid outfitíkem a já teda vtipkoval sem o tom že se stavím na oběd. Řekla si že se mám stavit. Tak sem teda vyrazil. Došel k tobě, otevřela si dveře a co to nevidím. Ty v maid kostýmu, uši a ocas k tomu. Prostě komplet. Okamžitě mi to doplo co se bude dít. Tak sem ze sebe vypravil "no ale pozor, tvoje rajdovství se ukázalo". Hodila si naštvaný pohled a řekla "to slovo hmhhmmhm" zbytek si nedopověděla, protože sem k tobě přiskočil, dal ti ruku přes pusu, chytil za krk a řekl ti "važ slova, pokud budeš protestovat tak služka dostane trest než se naučí co je zač". Pustil jsem tvou pusu, a ty si hned vyhrkla "žádná rajda nejsem! To používat nebudeš!". To mi stačilo, hodil sem tě na rameno a řekl "tak dost, pojď sem" zanesl tě do obýváku kde sem tě postavil na zem, posadil se, přehodil tě přes koleno, vyhrnul sukni kde se vyrýsovala tvá prdelka, s ocáskem, krajky a podvazky.
Zvedl jsem rukou a vší silou tě přetáhl po zadku. A u toho říkal "Já, sem, tady, pán, nauč, se, to, jinak, to, bude, horší!" A za každé slovo si dostala jednou plácnutí. Pustil jsem tě, ty si odpověděla "a co když poslouchat nebudu?" Tak sem ti na to řekl. "Tak v tom případě přitvrdime. A teď zavři oči a čekej jako poslušná služka". Zavřela si oči a já si rychle ještě zašel ven pro vibrátorek s ovládáním co se jistě bude hodit a pouta. Náhodou sem tam měl i něco navíc, to sem vzal taky. Došel sem zpátky, a ty si poslušně pořád stála na stejné místě, oči zavřené. Tak sem uznale řekl "ale ty si hodná holka, teď ruce za záda, dostaneš odměnu" poslušně si je tam dala, zapl jsem tě do pout. A když už sem byl za tebou, pořádně sem tě kousl do prdelky ať ji taky okusim. Pak jsem si před tebe klekl, zubama stáhl kalhotky ke kolenům, drapl tě za prdel, zaryl do ní nehty, řekl ti "teď budeš ticho, pokud vydáš jen hlášek, uvidíš" a začal ti to dělat pusou.
Když už jazyk byl málo, pustil jsem jednu tvou půlku a vjel do tebe dvoma prstama, nejdřív hezky opatrně pomalu, prozkoumat terén, zjistit kde se ti to líbí, až sem našel to místečko, přitlačil jsem tam a pozoroval jak víc a víc tečeš.
Po nějaké době si vzdechla "Božeee, anoo" a v ten moment sem přestal. Řekl ti "neposlušná seš! Předkloň se!" Neochotně si to udělala, já mezitím odešel do kuchyně, našel velkou vařečku a vrátil se k tobě, klekl si za tebe, vytáhl vibrátorek, zapl a přiložil ho na klitoris a mezitím si vychutnával tvoje šťávy. Až sem měl dost, vibrátorek sem vzal, vsunul do tebe. Úplně ti stáhl kalhotky, taky je nacpal do teve a přisál se ti na klitoris, mezitím dvoma prstama sem tě dráždil jen na krajíčku, ať pořádně vlhneš a kalhotky nasáknou tebou. Až byly dost mokré, vytáhl jsem je z tebe, dal ti je do pusy se slovy "ať taky ochutnáš tu slast teď když přijde trest, až budeš mít dost řekni: prosím pane, už budu hodná.". Chopil jsem se vařečky, zkontroloval jak hluboko v tobě vibrátorek je. A pak tě pleskl vařečko. Pak trošku víc. A víc. Až si měla zadeček celý rudý a pořád si nepochopila že sem tady pán, začal jsem tě lehce pleska přes už pořádně vlhkou kundičku, taky víc a víc a víc.
Když najednou na tebe přišla křeč, poznal sem že to na tebe jde. Okamžitě sem pustili vařečku, vjel do tebe prstama, přisál se ti na kundičku a ty ses vrhla do orgasmické vlny.
Jak si skončila, ležela si na zemi, vyplivla si konečně kalhotky se slovy: prosím pane, ještě nechci být hodná. To pro mě byl jasný signál, vytáhl jsem opasek z gatí, stáhl ti ho lehce kolem krku a řekl ti "tak s tím teda něco uděláme". Ztlumil jsem vibrátorek na minimum, rozepl ti pouta a řekl "dal bych si něco k jídlu než svou horny maid vyvenčím". Sebrala ses a šla do kuchyně"já na tebe křikl, kalhotky si nechám jako trofej, nic s tím stejně neuděláš", strčil je do kapsy a šel za tebou. Sledoval jsem jak se otáčíš v kuchyni, jak ti litá ocasek sem a tam, jak si hot v tom kostýmu. A pak to na mě přišlo, zvedl jsem se, došel k tobě, vylovil vibrátorek, jednou rukou drapl opasek kolem tvého krku a vjel do tebe se slovy "pokračuj, já si tady mezitím pohraju" a začal jsem tě pomalu šukat. Druhou ruku jsem zaryl do tvé kozy, pak ji snažil vyprostit z kostýmu, s tím si mi pomohla, protože sem měl moc práce s tím utahovat ti opasek kolem krku.
Když spatřily světlo světa, střídavě jsem sk hrál a jednou, pak s druhou bradavkou.
Ale po chvíli jsem si vzpomněl jak neposlušná si, drap tě za vlasy, zatáhl za ně a přes zuby procedil"teď se do tebe udělám a tobě se to bude líbit ty nadržená služebná" a přitáhl pásek ještě víc, jednou rukou jsem pořád víc a víc utahoval a druhou tě tlačil zezadu na krk ať seš pevně přitisknutá na desku. Až si pochopila že máš tam zůstat, pustil jsem krk, nahmatal vibrátorek a použil ho znova na klitoris, propnula ses v zádech, na což sem reagoval tím že sem ještě víc zatáhl za opasek.
A přišlo to na tebe zase. Byla si hotová. Ale já ještě ne, tak sem přidal na tempu, z posledních sil ještě utáhl opasek a bylo to, během toho co ses zmítala v orgasmické křeči sem se do tebe vystříkal. Tak dobře sem se už dlouho neudělal. Chvíli jsem se vzpamatovával, ale jak se mi to povedlo, znovu sem se začal věnovat tobě. Tvoje rozšukaná pussy byla jak niagára, tak sem tě na zemi obrátil na záda a začal z tebe pečlivě lízat co sem do tebe zrovna napustil. Pořád si lapala po dechu, protože opasek ti dal zabrat, ale jakmile si ucítila můj jazyk na tvé kundě znovu ses probrala, vjela mi rukama do vlasů a začala nahlas sténat. Netrvalo dlouho a udělala ses znova.
Nenechal jsem ti ani chvíli, zvedl jsem tě se slovy "ale to jídlo se samo neuvaří" a pleskl tě přes prdel. Jídlo si uvařila, dávala si ho na talíř, ale zastavil jsem tě se slovy "ty budeš můj talíř, do naha, na záda a naservíruj se ať můžu můj talíř do sucha vylízat" nejdřív si moc nechápala, rak sis lehla, kapla si kousek pokrmu na stehno, tak jsem ho v tom místě políbil a zakousnul se do tebe. Pochopila ses a začala sis hned kapat na prsa, tak jsem je celá líbal, kousal do nic a když jsem měl volné ruce tak sem si hrál s tvou pussy. Nakonec sis nakapala mezi nohy a mě to bylo jasné, nejdřív jsem tě vylízal do čista, pak ti roztáhl nohy a znovu do tebe pomalu vjel, předklonil jsem se na tebe a řekl ti "kdyby to bylo moc, chyť mě za levé zápěstí" políbil tě, vzal kolem krku a přitlačil.
Postupně sem zrychloval víc a víc stejně jako kolem krku utahoval, zyryvala si mi nehty akorát do zad, zápěstí pořád nic tak jsem pořád víc tlačil a ty si byla v sedmém nebi, dělalo mi hrozně dobře jak si to užíváš, tak sem to nevydržel a znovu se do tebe udělal. Během výstřiku sem tě sevřel nejvíc jak sem mohl, ale ani to tě neudělalo. Ale když už si byla v ohni, chtěl sem tě dodělat. Tak jsem našel vibrátorek strčil ho do tebe, vjel prstama dovnitř a začal tě znovu lízat. Netrvalo moc dlouho a byla si zase...
Těžce si oddechovala, vyloženě spokojená. A já ti řekl "zpátky do kostýmu, musím si svou čubičku ještě vyvenčit" Ale o tomto příště, k tomu budu potřebovat nějakou inspiraci 😏