Itallal átáztatott este

64 3 0
                                    

-Nahát Ötös!- csillan fel Elenor szeme, mikor meglátja a kimerült fiút.
-Ohh...-Kerekedik el Ötös szeme.-nem tudtam, hogy te itt dolgozol...szia.-Mondja egy sóhajtással megtoldva. A fiú lerogy az egyetlen szabad helyre a pultnál. Kér egy italt, majd mégegyet, majd mégegyet és mégegyet. Nem beszélget senkivel, amint megszabadul egy hely a sarokban, messze a pulttól, elfoglalja a távoli asztalt, ott issza a bódító italokat. Elenor buzgón viszi és hozza a poharakat, ő csak élvezi, hogy Ötös ott van, mintha egy régi ismerős lenne. Egy kis idő után, mikor főszereplőnk nyelve megered az ital hatása miatt, beszélgetésbe kezd Elenorral. Rájön, hogy ezzel a leányzóval hihetetlenül jó beszélgetni, csak kell hozzá egy bizonyos mennyiségű alkohol. Viszont ez a bizonyos mennyiségű alkohol rendesen lerészegítette Ötöst. Mikor a fiú elhatározta, hogy hazaindul, imbolyogva indult meg a kijárat felé, majd megbotlott és eltanyált. Elenor jól nevelt hölgyhöz illően kiröhögte, majd felsegítette részeges ismerősét. Ötös illedelmesen, de annál artikulálatlanabbul megköszönte, majd megvárta, hogy Elenor bezárja a szórakozóhelyet és együtt elindultak az akadémia felé. Az út hosszú és szenvedős volt ötös részéről, de a lány kifejezetten élvezte.
Végre valahára megérkeztek az akadémiára. Elenor segít Ötösnek feljutni a szobájáig. Szegény lány teljesen elveszett a nagy házban, ami nem csoda. Amellett, hogy most először jár itt, egy erősen spicces állapotban lévő fiú próbál navigálni, ami elég siralmas látvány lehet külső szemmel nézve. Mire a szobába értek, Elenor teljesen kifáradt, így amint segített a fiúnak lefeküdni az ágyra, rögtön menni készült. Ekkor a fiú megragadta a csuklóját és egy feltételezhetően meggondolatlanul megrántotta a lány karját. Elenor elvesztette az egyensúlyát, majd a fiún landolt. Ötös gurgulázva nevetett, másra nem igazán volt képes az állapota végett. A leányzó először fújtatott egyet idegességében, majd Ötös arca fölé hajolt, csak pár centi választotta el őket egymástól, mire a fiú abbahagyta a nevetést és már amúgy is kivörösödött pofija mégvörösebb színre váltott. Elenor magabiztosan elmosolyodott, majd pillantása levándorolt a kiszolgáltatott fél ajkaira, ott elidőzött picit, cukkolva a fiút.
-Na én megyek, szia Ötös -kel fel és választ nem is várva távozik.



Sziasztok, ez egy igen rövid rész lett, semmi kis párbeszéddel. Rájöttem, hogy mesélés jobban megy nekem, szóval ha képes leszek folytatni, számításaim szerint továbbra sem lesz benne sok párbeszéd. :/
Azért remélem valamennyire élvezhető! :)

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Oct 24, 2022 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

Az ellentétek vonzzák egymást ;) __ Esernyő Akadémia ffOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz