⚜ UDANE MAŁŻEŃSTWO - Na co zwracać uwagę u partnera. ⚜

4 0 0
                                    

Pierwszym krokiem do udanego małżeństwa jest dobór odpowiedniego partnera.
Może wydawać się to kontrowersyjne, ale zanim wejdziesz z kimś w związek małżeński powinnaś się poważnie zastanowić.
Nie zawsze partner, który wydaje się idealny, będzie idealny dla ciebie.
Oczywiście w grę wchodzą tu silne emocje i nie zawsze da się podejść do tematu na chłodno, ale mimo wszystko przed decyzją o ślubie warto zwrócić uwagę na kilka zachowań u partnera, które mogą zadecydować o twoim szczęściu.

W poszukiwaniu tak zwanych "czerwonych flag" mogą ci pomóc pewne znaki ostrzegawcze oraz twoje doświadczenia.
Nie jestem w stanie wymienić tutaj wszystkich czerwonych flag jakie istnieją, ale mogę zaznaczyć kilka tych najważniejszych oraz pokazać jak je identyfikować.

• Gaslighting:

Gaslighting to nic innego jak psychologiczna manipulacja i jest on formą przemocy.
Na początku może być trudny do zauważenia, ale z czasem zacznie być coraz wyraźniejszy, a ty będziesz czuć się coraz gorzej w obecności swojego partnera.
Jeśli twój partner publicznie poddaje w wątpliwość twoją ocenę sytuacji, próbuje usilnie wmówić ci, że się mylisz i podważyć twoją opinię. Kiedy widzisz, że parter próbuje cię odciąć od przyjaciół i rodziny.
Gdy czujesz, że sama zaczynasz wątpić w swój zdrowy rozsądek, to mogą być objawy gaslightingu.
W takiej sytuacji powinnaś udać się do specjalisty, możesz na przykład skorzystać z terapii dla par, ale jeśli sytuacja się nie poprawi lub poprawi się, by zaraz potem wrócić do stanu poprzedniego, należy poważnie zastanowić się czy dalej chcesz kontynuować taką relację.

• Chorobliwa zazdrość:

Chorobliwa zazdrość jest w związku dużym problemem i z czasem może przerodzić się w agresję ukierunkowaną na ciebie.
Często zaczyna się to niewinnie, a nawet możesz sądzić, że to urocze, ale jeśli z czasem sytuacja się pogorszy, zdecydowanie należy uciekać z takiej relacji.

• Brak przyjaciół:

Jeśli twój partner nie ma żadnych przyjaciół poza tobą, jest to niczym wielki, świecący bilboard z napisem "UCIEKAJ".
Osoba, która nie ma przyjaciół czy znajomych, będzie całkowicie zależna od ciebie i relacja taka może stać się niezwykle przytłaczająca i nieprzyjemna.
Z czasem, taki parter będzie próbował uwięzić cię w klatce współzależności i sprawić byś ty także była od niego zależna.
W takiej sytuacji najlepiej całkowicie zerwać znajomość.

• Cały czas poświęca tylko tobie:

Jeśli twój partner cały swój czas poświęca tylko na ciebie, może to sugerować zachowania obsesyjne.
To co na początku wydawało się słodkie, później przerodzi się w poczucie uwięzienia, a relacja stanie się bardzo dusząca.
Można spróbować przepracować to na terapii, ale jeśli i ona nie pomoże to najlepiej zakończyć taki związek.

Oprócz czerwonych flag powinnaś zwrócić także uwagę na wspólne cele i przekonania. Jeśli masz z partnerem podobne podejście do życia oraz dążycie do osiągnięcia tych samych celów, na pewno pomoże to w przyszłości uniknąć, potencjalnie niszczących związek, konfliktów.
Kobiety mają w życiu różne cele. Część pragnie prestiżowej kariery, część woli życie rodzinne. Wzajemne zrozumienie siebie wzajemnie oraz waszych pragnień pomoże podjąć decyzję o tym, czy dana osoba jest partnerem dla ciebie.

Bez względu na wszystko musisz jednak pamiętać o jednym.
Nie możesz być szczęśliwa w małżeństwie, jeśli sama nie będziesz szczęśliwa.
Małżeństwo wymaga pracy i zaangażowania obojga partnerów, ale jeśli nie czujesz się szczęśliwa same ze sobą, lepiej zastanów się zanim podejmiesz krok jakim jest małżeństwo.
Pamiętaj, że spełniona kobieta, która jest zadowolona z tego kim jest, będzie miała większe szanse na udane małżeństwo niż kobieta, która nie kocha samej siebie.

〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️〰️

A to nie opowiadanie, ale artykuł, pisany w celach zarobkowych.
W końcu wysłałam inny tekst, ale ten kiedyś dopracuję i też sprzedam, zobaczycie.
W tym momencie pracuję jako copywriter, więc okazji do tego będzie mnóstwo.

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Oct 24, 2022 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

🔅 ZBIÓR PRAWIE PUSTY 🔅Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz