Gözüme giren saçlarım nedeniyle acıyla uyandım. Yüzümden saçlarımı çektim ve her zaman bileğimde bulundurduğum tokamla saçıma saçma sapan bir topuz yaptım. Gözlerim kapalı bir şekilde komodinimin üzerindeki telefonumu elimle yokladım. Orda değildi!?! Hızla gözlerimi açtım ve ah ordaymış. Elime telefonumu aldım ve saate baktım. Hayır, hayır! Bugün o gündü ve benim hava alanına yetişebilmem için yalnızca 1,5 saatim vardı. O telaşla yataktan kalkmaya çalışırken yere yapıştım. Acıyla inledim ve yüzümü buruşturarak ayağa kalktım. Hızlıca banyoya girdim 5 dakikalık kısa bir duş aldıktan sonra rutin işlerimi hallettim. Tanrı sağolsun bavulum dünden hazırdı. Islak saçımı bir havluyla toplayıp kıyafet seçmeye başladım. Bir siyah kot şort ve üzerine de salaş gri renkte bir t-shirt giydim. Yatağımı topladım ve saç kurutma makinesini fişe takıp saçlarımı kurutmaya başladım. Tek elimle saçlarımı kurutuyor diğer elimlede telefondan Drew'a mesaj atıyordum. Ah bu arada ben Angie. 17 yaşındayım. Drew en yakın arkadaşım olur ve pekala işte en önemli kısım, biz magcultuz yani ben, Drew bir grup aptal erkeğe hayran olamayacağını söylüyor, herneyse ve Tanrım bugün magcon tour için Amerika'ya gidiyoruz. Yani ben yetişebilirsem,evet!
Saç kurutma işlemini bitirip bir taksi çağırdım. Hava alanına gidiyorum. Drew ile orda buluşucaz.
Hava alanına vardıktan sonra taksiciye parayı ödeyip arabadan indim ve etrafıma bakınmaya başladım. Ah işte yakışıklı kahraman Drew orda beni bekliyordu. Arkadaşım diye demiyorum gerçekten yakışıklı bir çocuk. Sıradan değil o.. O farklı, bambaşka biri. Eğlenceli ve dürüst hatta daha fazlası. Yani sırf ben seviyorum diye onun için oldukça saçma olan magcon toura geliyor. 12 yıldır beraberiz. 5 yaşımdan beri en yakın arkadaşım, kardeşim.
Bavulumu çekerek hızlı bir şekilde -bavulla ne kadar hızlı olabilirsem- onun yanına gittim. Bana o her zaman yaptığı sımsıcak gülümsemesinden yolladı ve tabikide kocaman kollarıyla bir kucak. Beraber,bineceğimiz uçağa yol aldık.
LÜTFEN OKUYUN
Selam! Öncelikle şunu belirtiyim because magcon geri döndü, evet ama bambaşka bir kitap olarak döndü. Adını bile değiştirdim yani, o kadar değişti neyse. Eski okuyucularım için söylüyorum. Tekrardan okursanız çok sevinirim çünkü bu başka bir hikaye ve umarım başlangıcı beğenmişsinizdir :)