𝙸 𝚠𝚘𝚔𝚎 𝚞𝚙 𝚊𝚝 7 𝚝𝚘 𝚏𝚒𝚗𝚍 𝚖𝚢 𝚕𝚎𝚐𝚜 𝚒𝚗 𝚊𝚕𝚘𝚝 𝚘𝚏 𝚙𝚊𝚒𝚗 𝚊𝚗𝚍 𝚖𝚢 𝚑𝚎𝚊𝚍 𝚑𝚞𝚛𝚝𝚒𝚗𝚐.
"𝙵𝚞𝚌𝚔 𝚠𝚑𝚊𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚑𝚎𝚕𝚕." 𝚒 𝚠𝚑𝚒𝚜𝚙𝚎𝚛𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚖𝚢𝚜𝚎𝚕𝚏. 𝙸 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚍𝚘𝚠𝚗 𝚊𝚝 𝚖𝚢𝚜𝚎𝚕𝚏 𝚝𝚘 𝚜𝚎𝚎 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚒 𝚠𝚊𝚜 𝚗𝚊𝚔𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚖𝚢 𝚌𝚕𝚘𝚝𝚑𝚎𝚜 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚕𝚘𝚘𝚛. 𝙸 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚝𝚘 𝚜𝚎𝚎 𝚁𝚢𝚊𝚗 𝚠𝚊𝚜 𝚜𝚝𝚒𝚕𝚕 𝚊𝚜𝚕𝚎𝚎𝚙 𝚋𝚞𝚝 𝚑𝚎 𝚠𝚊𝚜 𝚊𝚕𝚜𝚘 𝚗𝚊𝚔𝚎𝚍. 𝙷𝚒𝚜 𝚌𝚕𝚘𝚝𝚑𝚎𝚜 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚊𝚕𝚜𝚘 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚕𝚘𝚘𝚛.
"𝙵𝚘𝚛 𝚏𝚞𝚌𝚔 𝚜𝚊𝚔𝚎!" 𝙸 𝚠𝚑𝚒𝚜𝚙𝚎𝚛𝚎𝚍 𝚝𝚘 𝚖𝚢𝚜𝚎𝚕𝚏 𝚊𝚐𝚊𝚒𝚗. 𝙸 𝚐𝚘𝚝 𝚞𝚙 𝚘𝚞𝚝 𝚘𝚏 𝚋𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚒 𝚏𝚎𝚕𝚝 𝚕𝚒𝚔𝚎 𝚒 𝚠𝚊𝚜 𝚊𝚋𝚘𝚞𝚝 𝚝𝚘 𝚌𝚘𝚕𝚕𝚊𝚙𝚜𝚎. 𝙸 𝚠𝚎𝚗𝚝 𝚒𝚗𝚝𝚘 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚊𝚝𝚑𝚛𝚘𝚘𝚖 𝚊𝚗𝚍 𝚕𝚘𝚘𝚔𝚎𝚍 𝚒𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚖𝚒𝚛𝚛𝚘𝚛. 𝙼𝚢 𝚑𝚊𝚒𝚛 𝚠𝚊𝚜 𝚊 𝚖𝚎𝚜𝚜 𝚊𝚕𝚕 𝚖𝚢 𝚖𝚊𝚔𝚎𝚞𝚙 𝚠𝚊𝚜 𝚜𝚖𝚞𝚐𝚎𝚍 𝚋𝚞𝚝 𝚖𝚘𝚜𝚝𝚕𝚢 𝚐𝚘𝚗𝚎. 𝙿𝚞𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚒𝚝 𝚊𝚕𝚕 𝚝𝚘𝚐𝚎𝚝𝚑𝚎𝚛 𝚒𝚝 𝚖𝚊𝚔𝚎𝚜 𝚊𝚕𝚘𝚝 𝚘𝚏 𝚜𝚎𝚗𝚜𝚎. 𝙼𝚢 𝚑𝚎𝚊𝚍 𝚑𝚞𝚛𝚝𝚜 𝚜𝚘 𝚒𝚟𝚎 𝚐𝚘𝚝 𝚊 𝚑𝚊𝚗𝚐𝚘𝚟𝚎𝚛. 𝙼𝚢 𝚕𝚎𝚐𝚜 𝚑𝚞𝚛𝚝 𝚊𝚗𝚍 𝚒 𝚌𝚊𝚗 𝚋𝚊𝚛𝚎𝚕𝚢 𝚠𝚊𝚕𝚔. 𝙸 𝚠𝚘𝚔𝚎 𝚞𝚙 𝚗𝚊𝚔𝚎𝚍 𝚊𝚗𝚍 𝚁𝚢𝚊𝚗 𝚠𝚊𝚜 𝚊𝚜𝚕𝚎𝚎𝚙 𝚗𝚎𝚡𝚝 𝚝𝚘 𝚖𝚎 𝚗𝚊𝚔𝚎𝚍 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚘𝚞𝚛 𝚌𝚕𝚘𝚝𝚑𝚎𝚜 𝚘𝚗 𝚝𝚑𝚎 𝚏𝚕𝚘𝚘𝚛. 𝚃𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚒𝚜 𝚗𝚘 𝚠𝚊𝚢 𝚠𝚎 𝚍𝚒𝚍𝚗𝚝 𝚏𝚞𝚌𝚔. 𝙷𝚘𝚠 𝚍𝚛𝚞𝚗𝚔 𝚠𝚊𝚜 𝚒 𝚕𝚊𝚜𝚝 𝚗𝚒𝚐𝚑𝚝? 𝙸 𝚌𝚕𝚎𝚊𝚗𝚎𝚍 𝚖𝚢𝚜𝚎𝚕𝚏 𝚞𝚙 𝚊𝚗𝚍 𝚙𝚞𝚝 𝚘𝚗 𝚜𝚘𝚖𝚎 𝚜𝚑𝚘𝚛𝚝𝚜 𝚊𝚗𝚍 𝚊 𝚑𝚘𝚘𝚍𝚒𝚎. 𝙸 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚎𝚍 𝚘𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚊𝚝𝚑𝚛𝚘𝚘𝚖 𝚊𝚗𝚍 𝚁𝚢𝚊𝚗 𝚠𝚊𝚜 𝚗𝚘𝚠 𝚊𝚠𝚊𝚔𝚎.
"𝙾𝚑 𝚖𝚢 𝚐𝚘𝚍 𝚢𝚘𝚞 𝚌𝚊𝚖 𝚋𝚊𝚛𝚎𝚕𝚢 𝚠𝚊𝚕𝚔!" 𝙷𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚕𝚊𝚞𝚐𝚑𝚒𝚗𝚐.
"𝚈𝚎𝚊𝚑 𝚒 𝚝𝚑𝚒𝚗𝚔 𝚒 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚝𝚑𝚊𝚝!" 𝙸 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚜𝚊𝚛𝚌𝚊𝚜𝚝𝚒𝚌𝚊𝚕𝚕𝚢.
"𝙸 𝚖𝚞𝚜𝚝 𝚘𝚏 𝚠𝚎𝚗𝚝 𝚊 𝚋𝚒𝚝 𝚝𝚘𝚘 𝚛𝚘𝚞𝚐𝚑 𝚕𝚊𝚜𝚝 𝚗𝚒𝚐𝚑𝚝! 𝙸 𝚖𝚎𝚊𝚗 𝚒𝚝𝚜 𝚢𝚘𝚞𝚛 𝚏𝚊𝚞𝚕𝚝 𝚒 𝚠𝚊𝚜𝚗𝚝 𝚍𝚛𝚞𝚗𝚔 𝚋𝚞𝚝 𝚢𝚘𝚞 𝚠𝚎𝚛𝚎!" 𝙷𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚕𝚊𝚞𝚐𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚜𝚝𝚒𝚕𝚕.
"𝚈𝚎𝚊 𝚘𝚔𝚊𝚢 𝚒 𝚐𝚎𝚝 𝚒𝚝!" 𝙸 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚕𝚊𝚞𝚐𝚑𝚒𝚗𝚐 𝚊𝚜𝚠𝚎𝚕𝚕.
"𝚈𝚘𝚞 𝚠𝚎𝚛𝚎 𝚜𝚘 𝚌𝚞𝚝𝚎 𝚕𝚊𝚜𝚝 𝚗𝚒𝚐𝚑𝚝!" 𝙷𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚠𝚊𝚕𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚘𝚟𝚎𝚛 𝚝𝚘 𝚖𝚎.
"𝚈𝚎𝚊 𝚜𝚞𝚛𝚎 𝚊𝚜 𝚒𝚏!" 𝙸 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚛𝚘𝚕𝚕𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚢 𝚎𝚢𝚎𝚜. 𝙷𝚎 𝚙𝚒𝚌𝚔𝚎𝚍 𝚖𝚎 𝚞𝚙 𝚊𝚗𝚍 𝚔𝚒𝚜𝚜𝚎𝚍 𝚖𝚎.
"𝙸 𝚐𝚞𝚎𝚜𝚜 𝚒𝚖 𝚌𝚊𝚛𝚛𝚢𝚒𝚗𝚐 𝚢𝚘𝚞 𝚊𝚕𝚕 𝚍𝚊𝚢!" 𝙷𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚜𝚖𝚒𝚕𝚒𝚗𝚐.
"𝚈𝚘𝚞𝚛 𝚏𝚊𝚞𝚕𝚝!" 𝙸 𝚜𝚊𝚒𝚍.
"𝚆𝚑𝚘 𝚠𝚊𝚊 𝚍𝚛𝚞𝚗𝚔?" 𝚑𝚎 𝚊𝚜𝚔𝚎𝚍 𝚜𝚊𝚛𝚌𝚊𝚜𝚝𝚒𝚌𝚊𝚕𝚕𝚢.
"𝚆𝚑𝚘 𝚠𝚊𝚜𝚗𝚝 𝚋𝚞𝚝 𝚜𝚝𝚒𝚕𝚕 𝚠𝚎𝚗𝚝 𝚝𝚘𝚘 𝚛𝚘𝚞𝚐𝚑?" 𝙸 𝚜𝚊𝚒𝚍 𝚜𝚊𝚛𝚌𝚊𝚜𝚝𝚒𝚌𝚊𝚕𝚕𝚢.
"𝙾𝚔𝚊𝚢 𝚏𝚒𝚗𝚎!" 𝙷𝚎 𝚜𝚊𝚒𝚍.
YOU ARE READING
𝐈'𝐦 𝐀 𝐋𝐚𝐝𝐲 16+
Roman d'amour𝐋𝐞𝐱𝐢-𝐌𝐚𝐞 𝐇𝐚𝐫𝐭 𝐢𝐬 𝐚 21 𝐲𝐞𝐚𝐫 𝐨𝐥𝐝 𝐠𝐢𝐫𝐥 𝐰𝐡𝐨 𝐦𝐞𝐞𝐭𝐬 𝐚 𝐦𝐲𝐬𝐞𝐭𝐫𝐢𝐨𝐮𝐬 24 𝐲𝐞𝐚𝐫 𝐨𝐥𝐝 𝐦𝐚𝐧 𝐰𝐡𝐨𝐬 𝐢𝐧 𝐚 𝐦𝐚𝐟𝐢𝐚. 16+