8.bölüm

3 1 0
                                    

Sonunda büyük gün gelir Almilla' dan mesaj atan kişi hea joon ki Almilla'ya sorar: Almilla seni ilk gördüğümde aklım hep karışıktı çok yardım ettin seni ilk gördüğüm en güzel melek gibi kalbin, bakışların,dudaklarındaki bana hea joon ki demen çok mutlu ediyor beni hayatımın en önemlisi de senden çok hoşlanıyorum senin için çok mutlu edeceğime söz veriyorum sana  benimle evlenir misin? sevgili Almilla yüksel dedi hea joon.Almilla çok mutlu olarak ona "eveeet evlenirim tabi canım"dedi Almilla. hea joon kızın parmağına tektaş yüzük takıp fotoğraf çekilirler,kızlar sevdikleriyle dans ederler o sırada Elif ve ximen düğün hazırlıklarını tamamladığını yarın akşam gün batarken düğün davetiyeleri dağıtırlar.herşey yoluna girer ve arkadaşları Almilla'ya tebrik ederler.üç iyi kız arkadaş sonunda hayallerindeki erkeklerle evleneceklerini mutluğunu yaşarlar,beylerde aynı şekilde devam ediyorlardır.                                 Düğün günü gelir Elif gelinliğini giyince çok güzel olduğunu düşünür kızın arkadaşları ximen yan hayranları kızı çok güzel olduğunu söylerler,o vakit ximen diğer odada takım elbisesini giymiştir.arkadaşları da hazırdı şimdi geldi en güzel anına ximen ve arkadaşları kızın odasının kapısını melek açar, daoming si meleğe bakar ve ona çok güzel olduğunu söyler.kızda teşekkür eder,ximen kızın iki omzunu kendisine döndürüp kıza "Elif seni çok seviyorum aşkım sen çok güzel olmuşsun"der ximen.elif utanmaya başlar"aşkım bende seni çok seviyorum sende çok yakışıklı olmuşsun"der ve düğün başlar,nikah merasimi yapıldı ve memur Elif'e sorar; Sen Elif Koçoğlu iyi günde kötü günde beraber olacağın ximen yan ile eşini kabul ediyor musunuz? elif düşünür ve şunu söyler: evet kabul ediyorum.nikah memuru ximen yan'a sorar:Sen ximen yan iyi günde kötü günde beraber olacağın Elif Koçoğlu eşini kabul ediyor musunuz?hiç düşünmeden ximen kabul ediyorum der düğün biter şimdi ise dans ederler o vakit Melek ve Almilla en yakın arkadaşlarıyla vedalaşır.onları çok sevdiğini söyleyip, ximen ve Elif artık evli çiftler gibi çok mutludurlar.                          Kış aylarındaydı Elif ve ximen balayı tatili olan Paris'e giderler karlı bir havada gitmeye karar verirler,ikisi el ele göz göze gelerek gezmeye devam ederler,gece yarısı ansızın ximen kıza yüzünü dokunur ve dudağından öpmeye başlar,kızın kulağına"seni seviyorum, sevgilim seni bırakmak istemiyorum, Elif bırakta ilk ve son aşkın ben olayım"Elif bunu düşünür ve kabul eder, Elif de ximen'in omzundaki terini silmeye çalışıyor iken kızın kol bileklerini sıkıca tuttup kızı çok derinden öpmeye başlar o kadar şiddetli öper ki kız ne yapacağını şaşırdı en sonunda karşılık verir ve balayı tatilin sonunda yeni evlerine gelen çiften mektup gelir Almilla'dan "Elif canım arkadaşım seni çok seviyorum canım benim çok mutlu ol olur mu ben evlendim hea joon ki ile canım arkadaşım meleğin.. haberi var senin için düğün resmimi zarfın içine koydum yeni evime misafirim olmanı istiyorum kabul edersin canım 💗 benim seni çok seven kardeşin Elif bu mektubu okur ve çok mutlu olur ximen de teselli eder,onun dışında herşey yoluna girer o sırada Melekten mesaj gelir acaba neler olacak?

Kalbimdeki Aşk Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin