Sevmek artık insanların dilinde çok kolay gelen her istendiği zaman olacağını sanılan bi kavram ki bu böyle olmadı hiç bir zaman. Geçmişini kapatamayan bir insan geleceğini nasıl göremezse buda böyle. Geçmiş, geleceğin en büyük hatasını yaptırır. Yapmadan önce düşünmek gerek. Bir defa iki defa üç defa bazen binlerce defa. Ama hatasız kulda olmaz. Bir insan Rabbinin verdiği canı kendisi nasıl alır ki ? Önce bu sorunun cevabını bulmak mümkün ki eğer insan olgunluğa ulaşamadıysa kolay gelir. Ölmek, birinin canına kıymak bir cesaret ister. Aslında buna cesaret denemez. Bu tamamen aptallığa girer. İnsan yaşadığı gereken bunca zamanda öğrendiği şeyler okyanustaki bir damla aslında. Daha öğreneceği, yaşayacağı çok şey varken pes etmek pekte akıllı işi değil. İnsan haklıyken haksız yere düşen varlıklardır. Hakkını korumak insanın belli başlı durumlarını ve bazı hatalarıyla yüzleşmeyi öğretir. Bir defa dönüp geçmişteki hatalarına bakarsa mutlaka bir hatasından vazgeçer. Herkesin hatasının olması normal bir şey. Bir defa arkaya bak. Hatalarını gör insan evladı. Bazen en sevdiğin insanı kırmamak için bile hata yaparsın. İnsan hatasını görüp biliyorsa ve hatasından vazgeçmiyorsa bu hatasından bir ders çıkarmamıştır. Şuan bu satırları okuyan arkadaşım bu sadece sen, o yada her hangi bir kimse bu satırlardan mutlaka bir şeyler anlatmıştır. Bu konu sadece okuyucu arkadaşlarıma değil. Benimde yaşayıp görmediğim binlerce, milyonlarca şey var. Hiç bir zaman bir kişinin ben gözüyle sorgulanması doğru bir şey değil. Biraz empati kurmak lazım. Çünkü haklı olan insanın hakkınıda yemiş oluruz, olursun yada olurlar.
Bu satırları okuduğunuz için teşekkür ederim :) okuyucu kardeşim her zaman takip etmenizi isterim bu kitabın sonunda güzel sonuçlar alabilme umuduyla hoşçakalın. Dikkat edin kendinize :) görüş ve tavsiyelerinizi mesaj olarak bildirebilirsiniz :) :)
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyah Kadar Yalnız
RomanceAkla gelen her mısra şiir, her türlü yazı, mutluluğun, huzurun bazende hüznün dile gelmiş satırlarına dair yazılan duygular..