En son yerdi gireceğim kalbin. Sevmezdin sen kimseyi. Beklemez istemezdin. Tabi sende haklısın erimiş gönül toparlanamazki. Kim sever ben gibilerini sevenleri ? Sevmezler tabi. Ama birşey söyleyeyim. Yanınızda çok gülen insanı çok sevin. Neden biliyor musunuz ? O insan yanlız kaldığı her karanlıkta kendisi yanlız başına düşünmeden çekinmeden günlerce ağlar. Size belli etmez ama ağlar. O insanları sevin hemde çok. Yanlız kalmasına imkan veren insan siz olmayın. Siz hep yanında olun. Insan fazla birşey istemez. Biraz kıskanılmak biraz sevilmek birazdaa işte sevdiği kadar sevilmek ister. Her kelimesi hüsran dolu. Her kelimesi aşk kokulu kelimelerdir. Ne kadar saçma değil mi ? Aşk kokulu kelimeler. Saçma gelen herşeyde bir şeyler saklanır. Bu bir gerçektir. Kim için değiştiyse gülüşün ona git o zaman dersiniz ama gönlünüz el verirmi hiç ? Vermez. Bırakamaz onu. Gömer en derin aşk toprağına. Yüreğinin en dipsiz, en sakin, en çok aşk yetiştirdiği yere gömer sizi. Kalırsınız orada. Bazen 1 sene bazen 10 sene bazende bir ömür boyu saklar sizi orada. Bakmayın güldürdüğüne. Bakmayın güldüğüne. Her gülüşünde canı biraz daha yanar. Yüreğinde içini kemiren bi acı besler hep. Unutmayın sevilmeyince ölmezsiniz. Sevince bir ömürlük gömülürsünüz...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyah Kadar Yalnız
RomanceAkla gelen her mısra şiir, her türlü yazı, mutluluğun, huzurun bazende hüznün dile gelmiş satırlarına dair yazılan duygular..