Άλλη μία Μέρα

98 5 0
                                    

Ήταν άλλη μια κανονική μέρα για τον Σπύρο.
Άλλη μία μέρα όπου ξύπνησε και ήξερε πως πρέπει να κρύψει αυτό που είναι από όλους, να βγει με την κοπέλα του, και να δείξει έναν ψεύτικο ευατό σε όλους.
Ναι, αυτό ήταν πλέον η κανονικότητα για αυτόν.
Ή μάλλον αυτό που είχε συνηθίσει να κάνει κάθε μέρα, χωρίς να το θέλει.

Τι ήταν άραγε τόσο κακό στο ότι αγαπούσε τον Αντώνη; Τίποτα, αυτό το ήξερε καλά.
Όμως ο υπόλοιπος κόσμος στο νησί, το αντιμετώπιζε σαν κάτι αφύσικο. Ο πατέρας του δε μπορούσε καν την σκέψη πως ήταν ερωτευμένος με ένα άλλο αγόρι. Και ο Σπύρος φοβόταν.

Φοβόταν να παραδεχτεί σε όλους, ακόμη και στον ίδιο του τον εαυτό, πως ήταν ομοφυλόφιλος γιατί ήξερε πως θα του συμπεριφερόταν μετά, και δεν ήταν αρκετά δυνατός για να το αντέξει. Θα ήθελε απλά να περνάει απαρατήρητος από όλους όπως θα περνούσε απαρατήρητος κάθε άλλος άνθρωπος. Μα δυστυχώς αυτό δεν γινόταν.

Ήτανε άδικο,σκεφτόταν πολλές φορές, και για εκείνον μα και για τον Αντώνη που αναγκαζόταν να τον βλέπει με άλλες, και όσο και αν πληγώνονταν να μην έλεγε κουβέντα.

Ο Σπύρος ήταν ο ευατός του μόνο τα βράδια που εκείνος και ο Αντώνης βρισκόταν στα κρυφά. Ήταν απλά μαζί του, και μπορούσε να τον φιλάει και να τον αγκαλιάζει, χωρίς να φοβάται τίποτα.
Ήταν όλα όμορφα εκείνες τις λίγες ώρες που μπορούσαν να είναι ζευγάρι, πριν ο Σπύρος επιστρέψει και πάλι στο σπίτι του.

Ευχόταν που και που μια μέρα να τα παρατήσουν όλα, και να φύγουν μαζί μακριά από όλους και από όλα. Να ζήσουν κάπου ευτυχισμένοι.
Ήξερε όμως ότι αυτό δε θα γινόταν ποτέ.
Ήταν μόνο ένα όνειρο.

Σπύρος + Αντώνης ~ One ShotsWhere stories live. Discover now