Chapter 1

333 16 0
                                    

רוז קומי אחי הקטן דניאל צעק, לא רוצה לך מפה אמרתי בישנוניות,אבל אמא אמרה שתקומי.
טוב בסדר בסדר אני קמה עניתי בקול צרוד של בוקר.
אוי חשבתי לעצמי עוד יום של בית ספר עוד יום של  הארי נייל לואי וליאם אוף.
החבורה הזאתי הם היא "הבנים הרעים" בבית הספר של הולמס צ׳אפל .הם מעשנים,שותים,הם מקועקעים ומלאים בפירסינגים ה"מגניבים" האלה .
אוח נו טוב נתמודד מלמלתי לעצמי.
הלכתי לצחצח שיניים ולשטוף פנים כשסיימתי נכנסתי לחדר הארונות שלי לבחור מה ללבוש בסוף הסתפקתי ביקיני שחור,גופיה אפורה ומעליה מעיל ג'ינס וואנס שחור.
בוקר טוב אמא אמרתי לאימי כשירדתי לא חיכיתי לתשובה ממנה, לקחתי טלפון, אוזניות וארוחת צהריים.
יצאתי מהבית והלכתי לדרכי.
אחרי שלוש ארבע דקות שהתנגן השיר האהוב עליי prayer in c,הגעתי לבית הספר וישר ראיתי את היילי ואמבר החברות הכי טובות שלי מאז ומתמיד. חיבקתי אותן ונכנסנו שלושתנו לבניין רואות את הארי וחבורתו יושבים על המדרגות ובוהים בנו יותר נכון בהיילי ואמבר כי שתיהן בלונדיניות עם עינים כחולות אחרי זה אני שומעת ילד מאחורינו שורק וואו רוזי איזה תחת הסתובבתי באתי אליו תפסתי עם שתי אצבעות בצווארו לחצתי וכופפתי אותו למטה אתה תרגע שמעת אמרתי בעצבנות,אך לאחר שנייה קמתי כאילו לא קרה כלום מחייכת לעצמי חיוך ניצחון קטן יפה אחותי אמבר והיילי אמרו. תודה תודה עניתי וצחקנו הסתובבתי אחורה לראות מה עם הילד והוא עדיין על הרצפה ומהצד שמעתי את הארי וחבורתו מתפקעים מצחוק ואחד מהם אמר;וואו היא חזקה.צחקתי לעצמי מה שנכון נכון מילמלתי אחרי שנכנסנו לשיעור הראשון  ומי התיישב ממש מאחורי?
הארי סטיילס.

Difficult Love story-H.SWhere stories live. Discover now