Hujan lebat di luar dengan guruh bersabung. Rina terus melakukan kerja mengira stock inventory dari file komputernya. Adam duduk berhadapan dengannya sedang bermain mobile game PUBG yang sering digila-gilakan anak muda sekarang. Rina tak kisah asalkan ada seseorang bersama dengannya supaya Rina tidak merasa keseorangan di office.
Sambil mengira inventory, Rina menghirup kopi panas yang dibancuh Adam sebentar tadi. Rina memusingkan lehernya yang lenguh kerana posisi nya bekerja kerap menunduk, bersandar di kerusinya menarik nafas kerana sedikit lelah. Rina perasan Adam kelihatan pelik bermain game tetapi tangan kananya kerap menekan-nekan pehanya.
"Adam main game apa tu?" tanya Rina penasaran.
"PUBG," jawab Adam ringkas.
Rina sememangnya pelik kerana dia tahu game PUBG memerlukan kedua-dua belah tangan untuk bermain kerana sering melihat anak saudaranya Nizam bermain permainan yang sama. Rina mencari helah untuk melihat apa yang Adam sedang lakukan di screen handphone miliknya. Rina terus merampas handphone Adam dari tangannya.
Terkejut Rina rupa-rupanya Adam sedang menonton video lucah sambil tangannya menekan-nekan beg galas miliknya yang diletakkan di ribanya. Rina sedikit malu dan terkejut kerana Adam bukanlah sebaik yang disangka. Jauh disudut hati Rina terfikir, adakah sebab apa yang terjadi tadi menyebabkan bangkitnya nafsu Adam. Muka Adam merah padam apabila kelakuannya diketahui oleh Rina.
"Adam! Apa yang Adam buat ni?" tanya Rina.
Adam terketar-ketar menjawab soalannya sambil memegang beg galas di ribanya dengan rapi. Rina sedar nada suara yang digunakan sedikit tinggi. Dia bertanya sekali lagi dengan nada lembut.
"Adam, apa yang Adam buat ni? Kan tak elok tengok benda-benda macam ni. Adam baru habis sekolah," tanya Rina dengan nada lembut.
"Sorry Kak," jawab Adam tertunduk malu.
"Sebab Kak ke?" soal Rina inginkan kepastian.
Adam hanya terdiam. Rina bangun dan tunduk mendekati Adam yang kaku duduk di kerusi dengan beg galasnya di riba. Rina lupa Adam baru meningkat remaja, sememangnya nafsu mudanya sedang membuak-buak dalam pada umur seperti ini.
Rina tahu Adam meletakkan begnya di riba untuk menutup pelirnya yang mengeras daripada kelihatan. Rina berasa serba salah kerana sememangnya apa yang terjadi awal tadi yang membangkitkan nafsu Adam.
"Kak tahu. Sebab Kak, Adam rasa tak tahan. Kak minta maaf, Adam," kata Rina.
Adam mengangkat mukanya berasa malu dan ghairah dengan bau wangi dan lurah yang kelihatan di dada Rina. Rina tahu apa yang Adam mahukan. Rina rasa bertanggungjawab dengan apa yang terjadi kepada Adam.
"Adam tak boleh tengok video macam tu lagi. Sebab salah Kak buat Adam macam ni, Kak bagi Adam tengok tetek Kak macam tadi," ujar Rina dengan nada lembut separa manja.
Adam terkejut dengan apa yang keluar dari mulut Rina.
"Adam, jawab Kak please," ujar Rina lagi sambil mengalihkan beg dari riba Adam.
Seperti yang Rina sangkakan, bonjolan dari batang pelir Adam yang mengeras di sebalik seluar pendek yang dipakai Adam. Rina duduk di meja berhadapan Adam. Adam yang terkejut dan berdebar dengan apa yang sedang terjadi kaku melihat Rina.
"Adam, Kak tak marah pun. Salah Kak jugak tak perasan baju Kak terbuka tadi. Adam pandang Kak sekejap," pujuk Rina.
Adam masih terdiam menuruti Rina.
"Adam tengok puas-puas. Kak bagi Adam tengok kali ni je sebab salah Kak. Kalau Adam nak ramas, terpulang Adam tapi Kak tak bukak bra tau," balas Rina sambil tersenyum.
YOU ARE READING
Rina
Ficción GeneralKisah seorang isteri yang juga merupakan seorang usahawanita telah curang di belakang suaminya yang tercinta