červená & modrá

138 17 4
                                    


-↯-

Jimin otevřel dveře do bytu a vstoupil dovnitř, sundal si své boty, které odložil do botníku. S povzdechem a dlaní na svém krku, který ho z celého dne sezení v lavici bolel, se vydal hlouběji chodbou do bytu.

,,Yoongi?" Zavolal do ticha, když prošel prázdným obývákem a nakoukl do kuchyně, aby zjistil jestli tam starší není.

,,Nahoře, Min," ozvalo se z jejich ložnice.

Jimin se pousmál a skoro až vyběhl po schodech nahoru. Nakoukl do otevřených dveří a zklamaně svraštil obočí. ,,Ah, hyung!" Našpulil mírně rty a hodil svůj batoh na zem.

Nebyl nadšený, když našel staršího s cigaretou v puse na balkoně. Pomalu se dostal až ke staršímu a stoupnul si naproti němu. ,,Já vím," zamumlal Yoongi a vydechl kouř z pusy, típl cigaretu a hodil ji do plechovky s vodou k těm ostatním.

Pak své ruce přesunul na mladšího boky a spokojeně se na něj usmál, než se sklonil k jeho tváři a políbil ho na rty.

,,Hyung, chutnáš jako kouř," zasmál se Jimin a dlaněmi vzal staršího tvář, kterou začal prsty hladit. ,,Když mi sáhneš do zadní kapsy najdeš tam lízátko," řekl Jimin.

,,A co z toho budu mít?" Zeptal se starší a popotáhnul si mladšího blíže k sobě. ,,Šanci sáhnout si na můj zadek? A víc kisses." Zasmál se mladší a pak jen cítil staršího ruku ve své kapse. Než ji však Yoongi vytáhl, zmáčkl mladšího pozadí.

,,Mm?" Zvedl ruku s dvěma sladkostmi k mladšího tváři. ,,Chci to červené," natáhl se pro něj Jimin, starší však stáhl ruku k sobě.

,,Prosím."

Yoongi lízátko otevřel a strčil do mladšího pusy, pak si vzal to své - modré - a spokojeně si vzal mladšího k sobě.

Chvíli na balkoně jen tak stáli, Jimin si spokojeně opřel hlavu o Yoongiho rameno a koukal na ulici Soulu pod nimi.

Ještě bylo světlo a studenti chodili ze školy nebo z brigády domů, takže byly chodníky plné lidí.

,,Jaká byla přednáška?" Zeptal se Yoongi a podíval se mladšímu do tváře. Jimin se k němu otočil a začal mu vyprávět o svém dni. Když se s ním starší dál bavil, všiml Yoongiho modrého jazyka.

Když se pak začal smát, starší na něj jen nechápavě díval. ,,Coje?" Zeptal se a vytáhl si lízátko z pusy.

,,Máš barevný jazyk," zamumlal skrze prsty, které měl před pusou mladší. ,,Mm..." Yoongimu se na tváři objevil úšklebek.

Dvěma prsty zvedl mladšímu bradu a přiblížil se k jeho tváři. ,,Vyplázni jazyk," nakázal mu. Když tak mladší bezmyšlenkovitě udělal, pro sebe se usmál. ,,Červený, jaké překvapení," řekl a přesunul svůj zrak z Jiminového jazyka k jeho očím.

,,Chceš vidět kouzlo, Min?" Zeptal se Yoongi. Jimin zavřel pusu a chvíli na staršího nechápavě koukal, než přikývl.

Yoongi se usmál a prsty z mladšího brady sjel přes líčko k jeho čelisti, kde ho palcem hladil. Jimin ho jen tiše pozoroval a čekal, co starší udělá.

Když se pak Yoongi sklonil a mladšímu se přisál na rty, Jimin se jen trhaně nadechl, než se do polibku znovu uvolnil. Po chvilce se starší dostal jazykem do mladšího pusy, kde prozkoumával její každičký kout.

Jakmile jim docházel dech, Yoongi se od Jimina pomalu vzdálil a s posledním polibkem na rty si prohlédl jeho červené tváře a hrudník, který se zběsile zvedal a klesal.

,,Vyplázni jazyk," řekl podruhé a když tak mírně zmatený a frustrovaný Jimin udělal, Yoongi se jen spokojeně usmál.

,,Běž se podívat do zrcadla," řekl a poplácal mladšího po zadku, aby ho popohnal.

Jimin se rozběhl do koupelny a Yoongi si zatím s úšklebkem sedl na postel potom, co vyhodil tyčku od lízátka.

,,Je fialový, hyung!" Ozvalo se z koupelny. Pak šlo jen slyšet mladšího cupitání.

Když se objevil ve dveřích, Yoongi se pousmál a natáhl k mladšímu ruku, aby k němu přišel. Jimin se vyškrábal k čelu postele, kde starší seděl opřený a vylezl mu na klín.

Omotal mu ruce kolem krku a pousmál se, když cítil na svých stehnech staršího dlaně. Ty pak sjely na mladšího zadek, za který si ho Yoongi přitáhl blíž.

,,Jak se ti líbilo mé kouzlo?" Zeptal se Yoongi. ,,Libilo se mi, jen bychom z praktického hlediska měli zkusit i jiné barvy... jen pro vědecké účely," odpověděl mladší.

Yoongi se jen se zakroucením hlavou nad mladšího odpovědí zasmál a spokojeně si o něj opřel tvář.

,,Tak když to říkáš, tak kvůli vědě to udělám," zasmál se a Jimina políbil.

-↯-

lollipops || y.nmKde žijí příběhy. Začni objevovat