Jung Hoseok
Jungkook un anlatımı ile;
Gözlerimi açtığımda bir yatak odasındaydım.
Ahş bu gün ne kadar çok mekan değiştirmiştim.
Uzandığım yataktan doğrulduğumda yanımda duran yakışıklı beden dikkatimi çekmişti.
Adının daha ne olduğunu bilmediğim bu adamın evindeydim hatta evindeydik çünkü Hoseok da buradaydı.
Yanımda duran bu bedeni uyandırmak için koluna dokunduğumda hızlıca gözlerini açtı.
Hızlıca beni baştan aşağı süzdü
"İyi misin ?"
Merak dan uzak,sadece nezaketen sorulmuş bir ifade ile sorduğu soruya hafif bir tebessüm dernek karşılık verdim.
"Ah evet iyiyim."
"Ben özür dilerim...Senin canını yakmak istemezdim ama sinirlendiğimde kendime hakim olamıyorum."
Açıkçası şaşırdım çünkü bu görünüşte bir adamın bu kadar hızlı özür dilemesi garip hissettirdi.
Elini yavaşça boynuma götürdü,muhtemelen krem sürülmüştü çünkü nemli olduğunu hissediyordum.
"Sorun yok iyiyim ben.Biz artık gitmeliyiz."
"Peki sizi bırakalım."
İçimden reddetmek gelse de şu an nerede olduğumu bilmiyordum bu yüzden onun bırakması iyi olabilirdi.
"Tamam."
İçeri giren uzun sayılabilecek saçlars sahip yakışıklı Çocuk
"Taehyung Hoseok gitmek istiyormuş onu bırakacağım."
"Tamam bende Jungkook u bırakacağım.Sonra işlerim var geç gelirim Yoongi."
Adının Yoongi olduğunu öğrendiğim kişi odadan çıktı ardından bende yataktan kalkıp odadan çıktım.
Taehyung odadan dışarı çıktığında onu takip ettim behçeye çıktığımızda ise harika bir manzara ile karşılaştım.
Biraz ilerlediğimizde siyah Range Rover tüm asaleti ile bizi bekliyordu....
...
Taehyung beni eve bıraktı ve neredeyse hiç birşey demeden gitti.
Ayh götüm ben sana çok meraklıydım...
Bu gün yaşadığımız olayın saçmalık seviyesi oldukça yüksekti.
Salona girdiğimde Hoseok koltukta kıvrılmış uyuyordu.Koltuğun kenarında duran battaniyeyi yavaşça üzerine örttüm.
Açıkçası bende çok yorgundum ve uyumam iyi bir fikir gibi duruyor.
Odama geçip kendimi direkt yatağa attım ve kendimi uykunun kollarına bıraktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Angel Of Night
FanfictionYer altı mafyası Kim Taehyung ve henüz üniversite öğrencisi olan Jeon Jungkook