Prolog

30 2 0
                                    


Ułożona, kulturalna, kochająca, godna szacunku, miła, pomocna, przykładna rodzina.
Uczestnicząca od pokoleń w różnych uroczystościach krajowych, będąca chwaloną przez innych ludzi z kraju i rodzinnego miasta.
Wspierająca biednych, chorych, niedołężnych, niepełnosprawnych.
Dająca od lat przykład dobrych i pomocnych ludzi.
Każdy urodzony pod nazwiskiem Grayson miał od urodzenia aż do śmierci czystą kartę.
Nie było przypadków.
Nie mogło ich być.
Lecz nastał moment narodzin dziewczynki która wszystko zmieni.
Każdy o tym wiedział.
Od pokoleń tej rodziny każdy był na to przygotowany, że taka nadejdzie lecz nikt nie wiedział kiedy.
Nastał moment w którym nieskazitelnie czyste nazwisko zmieni barwę wraz z dorastaniem dziewczyny.
I chłopaka z sąsiedniej rodziny który jej w tych czynach pomoże.
Mimo zmiany barw papieru opinia ludzi na temat rodziny się nie zmieni.
Bo mimo tego co dziewczyna jest w stanie zrobić z mieniem swego nazwiska dalej daje przykład który jest przekazywany od lat.
Nikt nie widział prawdy o przodkach  nazwiska Grayson.
Tak samo nikt nie wie o aktualnym pokoleniu tego nazwiska.
Nikt nie odważył się zajrzeć pod  kurtynę by zauważyć brudy które nie zostały pokazane na scenie.
A za kurtyną widniało dużo przeróżnych masek i scenariuszy z dawnych lat.
Lecz młoda Grayson chce aby wszystko co powiązane z przeszłością tej rodziny pojawiło się na scenie.
Nie chce patrzeć na konsekwencje.
I nie będzie na nie spoglądać.
Bo dla niej będzie się liczyć tylko on.

_____________________________________

mam nadzieję, że się spodoba.
do następnego!<3

                   

                     ograniczeniexx

To już koniec opublikowanych części.

⏰ Ostatnio Aktualizowane: Dec 11, 2023 ⏰

Dodaj to dzieło do Biblioteki, aby dostawać powiadomienia o nowych częściach!

If Not YouOpowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz