0.1 Karanlık uygulama

31 9 16
                                    

Bölüme geçmeden

Başlama tarihi alayım buraya

Benim yazma tarihim de 27.10.2022

Evet şimdi geçebiliriz

İyi okumalar.

"Bunu geç!"

"Off, bu videoyu görmeyen mi kaldı? Geç!"

"Reklam ne alaka ya!" 

Telefonda saatlerdir instagramdaydım. Ve her şey çok sıkıcıydı.

Aklı olan bir insan niye uygulamanın reklamını bütün uygulamalara yapar ki?

Tamam reklam yapın. Yapmayın demiyorum ama hobi olarak yine yapın da her boktan uygulamaya yapmayın.

Tam reklamın çarpısına basmıştın ki reklamdan çıkabilmek için, bu sefer de karşıma ikinci bir reklam çıktı.

"Allah'ım sen beni reklamlarla mı sınıyorsun anlamadım ki?"

Reklamın bitmesi için içimden ona kadar sayıyordum ki o an reklamını yaptıkları uygulama dikkatimi çekti.

Ben böyle işin...

O an gözüme uygulamanın reklamında ki yazı çarpmıştı.

"Her şeyden çok mu sıkıldınız? Artık telefonda ki uygulamalar çok mu sıkıcı
O zaman sizin kaderinizi bile değiştirebilecek bu uygulamaya davet ediyorum "

Nerde saçma işler, orda ben.

Telefonun ekranına basıp hemen yükleme alanına ışınlandım.

"Hadi bakalım bir saat sonra sıkılmaktan bıkacağım uygulamayı silme serüvenim başlasın!" deyip yükleye bastım.

Yaklaşık yarım dakikadan sonra uygulama en nihayetinde yüklenebilmişti.

Uygulamaya girmeden önce aşağıda ki üç yorum dikkatimi dağıtmıştı.

Yağiz.kr
Uygulama süper. Bu uygulamayı indirmeden önce üç tane arkadaşım vardı, şimdi sıfır. Gerçekten çok başarılı sosyalleşme uygulaması.

Aslıcmn
Uygulama iyi de sanki bazı görevler çok basitmiş gibi geldi. Biraz zor olsa eminim ki çok eğlenceli olacak.

Merve_nur
Bu uygulamayı indiren net ergendir.

Neyse fazla yorum okumayım. Maazallah spoiler falan yerim uygulamadan.

Uygulamaya girdiğim an beni robotumsu küçük bir yaratık karşıladı.

"Merhaba Maya bu oyuna girdiğin an çıkış yoktur. Ve bunu bilerek oyuna girmeyi kabul ediyorsan aşağıdaki sözleşmeyi imzalaman gerek"

Karşıma bir sözleşme çıkardıkları an hemen ekran görüntüsü alarak, okumadan kabul etmiştim.

Başlasın bakalım şu oyun...

1. Bölüm sonu...
.
.
.

Helloo

Nasılsınızz

Neyse kitaba oy verip yorum yaparsanız bu gariban yazarınızı mutlu etmiş olursunuzz

Oyuna Son KalaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin