0.4 Gizemli numara

13 6 9
                                    

Saatin 01:00 olmasını bekliyordum. Fakat saat daha on ikiye bile gelmemişti. Ne sinir bozucu bir uygulama!

Uygulamayı yüklediğim yere tekrar girip dikkatli bir araştırma yapacaktım.

Yorumlar kısmına bastığım da, ilk yorumları bastığım an aklıma geldi.

Oha, yuh! Yağız, Aslı, Merve nur. Bu üçü ne alaka?

Bu işin içinde çok tuhaf şeyler dönüyor ama bulmaya da üşeniyorum.

Yorumlara bakacağım sıra whatsapp tan mesaj bildirimi geldi.

Yine kimdi bu kişi?

Whatsappa girdiğim sırada daha önce görmediğim bir numaranın bana mesaj atmış olduğunu görmüştüm.

"Yine n'oldu da hiç tanımadığım kimse bana mesaj attı?"

Mesaj kısmına girdiğimde bu kişinin numarası görünmeden "özel numara" yazıyordu.

Özel numara: Selam

Özel numara: ben özel numara

Özel numara: Kusura bakma ama kendimi sana tanıtmam yasak

Özel numara: Ama şunu söyleyebilirim ki

Özel numara: Bende seninle aynı oyundan geliyorum

Özel numara: Ve hangi görevde zorlanırsan sana yardım edeceğim

Özel numara: Sakın unutma sadece bir görevde sana yardım edebilirim.

Özel numara: Ve şunu da unutma

Özel numara: Bana danışacağın zaman ne olursa olsun sana yardım edeceğim

Özel numara: Düşman olsak bile

Özel numara: Bu arada son bir şey daha söyleyeceğim

Özel numara: Bu yardımı ilk üç görev dışında kullanma hakkın var.

Ben neyin içine düştüm ya? bu sadece bir oyun değil mi?

Maya: Bir şey soracağım

Maya: Bana verilen görevleri yerine getirmesem nolur?

En fazla ne yapabilirler ki?

Özel numara: Tahmin bile edemezsin.

Özel numara: Bu arada unutmadan söyleyim

Özel numara: Bana sakın gerçek ismini söyleme

Maya: Niye ki?

Özel numara: Malesef ki bu da kurallardan

Özel numara: istersen kendine bir lakap falan bul ama sakın gerçek ismini söyleme

Hala hafiften tırsıyordum.

~~~~

En nihayetinde saat 01:00 olmuştu. Sonunda aklıma takılan soruyu soracaktım.

Umarım iki ya da üç soru sorma hakkımız vardır.

Telefonda ki oyunu açıp "Moon'la konuş" kısmına basarken heyecandan ellerim titriyordu. Heyecanım alacağım soruların cevapları içindi. Ve aşırı tırsıyordum şu an.

En sonunda ekranda rehberim olan Moon göründüğünde ekran başında sırıttığımı farkettim.

"Ay n'oluyor ya karşımda ki robot, kendine gel Maya!"

"Selam Maya beni bu saatte çağırdığına göre önemli bir şey olması lazım. Haksız mıyım?"

Dediklerine kafamı hızlıca onaylar biçimde salladığımda, sorusuna cevap veriyordum.

"Tabiki de önemli şeyler oldu. Ama benim aklıma yatmayan şeyler var tam olarak. Aklıma yatmayan şeyler için soru
soracaktım. "

"Üç soru hakkınız vardır"

"Pardon, Cin misin kardeşim sen? Bari soruyu dileğe çevirin. Alt tarafı soru yani"

"Üzgünüm ama kurallar böyle"

"Neyse tamam soruma geçiyorum. Eğer verdiğiniz görevleri yapmazsam n'aparsınız?

"Üzgünüm ama kurallar gereği bunu söyleyemem. Zaten siz oyuna girmeden önce sözleşmeyi imzaladınız. Ve başınıza ne gelecekse hepsini kabul etmek zorundasınız"

Bu oyun çıldırmış mı?

"Peki şimdi oyundan çıkmak istesem çıkabilir miyim? "

"Tabiki de hayır zaten elli görevimiz var. Bazı görevlerde zorlanabilirsiniz ama görevlerin bitmesi gerek. Ve görev zorluğuna göre görevi yerine getirme süreniz de uzar. Siz sormadınız ama ben yine de cevaplayım. Sizin göreviniz maksimum beş günde bitmesi lazım. Aksi takdirde bir sırrınız ifşa olur."

Ne? Ben neyin içine bulaştım böyle...

4.Bölüm sonu...
.
.
.

Selamlarrrr

Nasılsınızz

Bölüm hakkında konuşak olursam bu gizemli kişi kızın tanıdığı herhangi birisi değil, ileride karşılaşacağı kişidir

Ve bir şeyleri anlamadıysanız bu satıra yazabilirsiniz. Bende cevaplarım 🤗

Bu arada oy ve yorum yaparsanız beni mutlu edersinizzz

Neyse görüşürüzz

Oyuna Son KalaHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin