- ఌ𖣔༺༻-
𝑊𝑖𝑙𝑙𝑠 𝑝𝑜𝑣:
'𝚒𝚕𝚕 𝚋𝚎 𝚑𝚘𝚗𝚎𝚜𝚝, 𝚝𝚘𝚍𝚊𝚢 𝚠𝚊𝚜𝚗𝚝 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚝𝚑𝚎 𝚋𝚎𝚜𝚝. 𝚈𝚎𝚊𝚑, 𝚂𝚞𝚗𝚍𝚊𝚢'𝚜 𝚊𝚛𝚎 𝚖𝚢 𝚏𝚊𝚟𝚘𝚛𝚒𝚝𝚎 𝚍𝚊𝚢𝚜 𝚋𝚞𝚝 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚘𝚗𝚎 𝚠𝚊𝚜𝚗'𝚝 𝚏𝚘𝚛 𝚖𝚎. 𝚃𝚘𝚍𝚊𝚢, 𝙸 𝚛𝚎𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚍𝚘𝚗'𝚝 𝚔𝚗𝚘𝚠 𝚑𝚘𝚠 𝚝𝚘 𝚎𝚡𝚙𝚕𝚊𝚒𝚗 𝚒𝚝. 𝙱𝚞𝚝 𝚒𝚖 𝚑𝚊𝚙𝚙𝚢 𝚏𝚘𝚛 𝚖𝚢 𝚜𝚒𝚜𝚝𝚎𝚛 , 𝙹𝚊𝚗𝚎 , 𝚜𝚑𝚎 𝚏𝚒𝚗𝚊𝚕𝚕𝚢 𝚊𝚍𝚊𝚙𝚝𝚎𝚍 𝚑𝚎𝚛𝚎 𝚒𝚗 𝙷𝚊𝚠𝚔𝚒𝚗𝚜. 𝙹𝚊𝚗𝚎, 𝙸𝚜 𝚖𝚢 𝚜𝚝𝚎𝚙 𝚜𝚒𝚜𝚝𝚎𝚛 𝚠𝚑𝚘 𝚠𝚊𝚜 𝚛𝚎𝚌𝚎𝚗𝚝𝚕𝚢 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝙲𝚊𝚕𝚒𝚏𝚘𝚛𝚗𝚒𝚊 𝚊𝚕𝚘𝚗𝚐 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚑𝚎𝚛 𝚍𝚊𝚍. 𝙸,𝚟𝚎 𝚔𝚗𝚘𝚠𝚗 𝚑𝚎𝚛 for a while now, like a year or two. 𝙾𝚞𝚛 𝚋𝚛𝚘𝚝𝚑𝚎𝚛 𝙹𝚘𝚗𝚊𝚝𝚑𝚊𝚗 𝚑𝚊𝚜 𝚋𝚎𝚎𝚗 𝚊𝚌𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚠𝚎𝚒𝚛𝚍 𝚕𝚊𝚝𝚎𝚕𝚢. 𝙸 𝚠𝚎𝚗𝚝 𝚝𝚘 𝚐𝚘 𝚙𝚒𝚌𝚔 𝚞𝚙 𝚖𝚢 𝚓𝚊𝚌𝚔𝚎𝚝 𝚏𝚛𝚘𝚖 𝚑𝚒𝚜 𝚛𝚘𝚘𝚖 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝙸 𝚕𝚎𝚏𝚝 𝚝𝚑𝚒𝚜 𝚖𝚘𝚛𝚗𝚒𝚗𝚐, 𝚓𝚞𝚜𝚝 𝚝𝚘 𝚜𝚎𝚎 𝚠𝚎𝚎𝚍 𝚘𝚛 𝚠𝚑𝚊𝚝𝚎𝚟𝚎𝚛 𝚘𝚗 𝚑𝚒𝚜 𝚍𝚎𝚜𝚔. 𝙸 𝚍𝚘𝚗,𝚝 𝚖𝚒𝚗𝚍 𝚋𝚎𝚌𝚊𝚞𝚜𝚎 𝚒𝚝,𝚜 𝚑𝚒𝚜 𝚌𝚑𝚘𝚒𝚌𝚎 𝚕𝚘𝚕. 𝙱𝚞𝚝 𝙼𝚊𝚡 𝚒𝚜 𝚝𝚊𝚔𝚒𝚗𝚐 𝚖𝚎 𝚝𝚘 𝚊 𝚋𝚊𝚔𝚎𝚛𝚢 𝚖𝚒𝚡𝚎𝚍 𝚠𝚒𝚝𝚑 𝚊 𝚌𝚘𝚏𝚏𝚎𝚎 𝚜𝚑𝚘𝚙 𝚝𝚑𝚊𝚝 𝚘𝚙𝚎𝚗𝚎𝚍 𝚞𝚙, 𝚙𝚛𝚎𝚝𝚝𝚢 𝚎𝚡𝚌𝚒𝚝𝚎𝚍 :). 𝙰𝚗𝚢𝚠𝚊𝚢𝚜, 𝙸 𝚜𝚑𝚘𝚞𝚕𝚍 𝚜𝚝𝚊𝚛𝚝 𝚐𝚎𝚝𝚝𝚒𝚗𝚐 𝚛𝚎𝚊𝚍𝚢 𝚜𝚑𝚎,𝚜 𝚘𝚗 𝚑𝚎𝚛 𝚠𝚊𝚢. 𝙸,𝚕𝚕 𝚠𝚛𝚒𝚝𝚎 𝚢𝚘𝚞 𝚕𝚊𝚝𝚎𝚛!' 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐬𝐨𝐟𝐭𝐥𝐲 𝐜𝐥𝐨𝐬𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐛𝐨𝐨𝐤 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭𝐞𝐝 𝐠𝐞𝐭𝐭𝐢𝐧𝐠 𝐨𝐟𝐟 𝐡𝐢𝐬 𝐛𝐞𝐝 𝐦𝐚𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐡𝐢𝐬 𝐰𝐚𝐲 𝐭𝐨 𝐡𝐢𝐬 𝐜𝐥𝐨𝐬𝐞𝐭. "Maybe this should do." 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐰𝐡𝐢𝐬𝐩𝐞𝐫𝐞𝐝 𝐭𝐨 𝐡𝐢𝐦𝐬𝐞𝐥𝐟 𝐩𝐢𝐜𝐤𝐢𝐧𝐠 𝐮𝐩 𝐚 𝐰𝐡𝐢𝐭𝐞 𝐥𝐨𝐧𝐠 𝐬𝐥𝐞𝐞𝐯𝐞 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚 𝐜𝐨𝐥𝐥𝐚𝐫, 𝐚𝐥𝐨𝐧𝐠 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐚 𝐲𝐞𝐥𝐥𝐨𝐰 𝐬𝐡𝐢𝐫𝐭 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐟𝐥𝐨𝐰𝐞𝐫𝐬 𝐨𝐧 𝐭𝐡𝐞 𝐭𝐨𝐩 𝐫𝐢𝐠𝐡𝐭 𝐚𝐧𝐝 𝐬𝐨𝐦𝐞 𝐜𝐚𝐤𝐢𝐬. (𝕤𝕒𝕕𝕝𝕪, 𝕟𝕠 𝕓𝕠𝕨𝕝𝕔𝕦𝕥 𝕒𝕟𝕕 𝕙𝕖 𝕙𝕒𝕤 ℕ𝕠𝕒𝕙𝕤 𝕙𝕒𝕚𝕣) 𝐡𝐞 𝐪𝐮𝐢𝐜𝐤𝐥𝐲 𝐜𝐡𝐚𝐧𝐠𝐞𝐝 𝐚𝐧𝐝 𝐛𝐫𝐮𝐬𝐡𝐞𝐝 𝐡𝐢𝐬 𝐡𝐚𝐢𝐫. *ℎ𝑜𝑛𝑘 ℎ𝑜𝑛𝑘* '𝚙𝚎𝚛𝚏𝚎𝚌𝚝 𝚝𝚒𝚖𝚒𝚗𝚐' 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐡𝐚𝐝 𝐭𝐡𝐨𝐮𝐠𝐡𝐭. 𝐇𝐞 𝐫𝐚𝐧 𝐨𝐮𝐭 𝐡𝐢𝐬 𝐫𝐨𝐨𝐦 𝐚𝐧𝐝 𝐤𝐧𝐨𝐜𝐤𝐞𝐝 𝐨𝐧 𝐣𝐚𝐧𝐞𝐬 𝐝𝐨𝐨𝐫. 𝐇𝐢𝐬 𝐦𝐨𝐦 𝐚𝐧𝐝 𝐉𝐨𝐧𝐚𝐭𝐡𝐚𝐧 𝐰𝐞𝐫𝐞 𝐚𝐭 𝐰𝐨𝐫𝐤. "Jane! Are you ready?! Max is here!" 𝐰𝐢𝐥𝐥 𝐲𝐞𝐥𝐥𝐞𝐝 𝐨𝐮𝐭. (𝕗𝕠𝕣𝕘𝕠𝕥 𝕥𝕠 𝕞𝕖𝕟𝕥𝕚𝕠𝕟 𝕥𝕙𝕖𝕣𝕖'𝕤 𝕟𝕠 𝕖𝕝, 𝕖𝕝𝕖𝕧𝕖𝕟, 𝔼𝕝𝕖𝕒𝕟𝕠𝕣, 𝕒𝕟𝕕 𝕟𝕠 𝕡𝕠𝕨𝕖𝕣𝕤, 𝕟𝕠 𝕞𝕠𝕟𝕤𝕥𝕖𝕣𝕤 𝕠𝕣 𝕒𝕟𝕪𝕥𝕙𝕚𝕟𝕘, 𝕛𝕦𝕤𝕥 𝕒 𝕟𝕠𝕣𝕞𝕒𝕝 𝕝𝕚𝕗𝕖 𝕚𝕟 ℍ𝕒𝕨𝕜𝕚𝕟𝕤. 𝔹𝕦𝕥 𝟙𝟙 𝕚𝕤 𝕛𝕒𝕟𝕖𝕤 𝕝𝕦𝕔𝕜𝕪 𝕟𝕦𝕞𝕓𝕖𝕣!!). "Almost! Okay! Ready." 𝐉𝐚𝐧𝐞 𝐨𝐩𝐞𝐧𝐞𝐝 𝐡𝐞𝐫 𝐝𝐨𝐨𝐫 𝐚𝐧𝐝 𝐫𝐚𝐧 𝐨𝐮𝐭 𝐰𝐢𝐭𝐡 𝐖𝐢𝐥𝐥. 𝐓𝐡𝐞𝐲 𝐠𝐨𝐭 𝐢𝐧𝐭𝐨 𝐁𝐢𝐥𝐥𝐲'𝐬 𝐜𝐚𝐫, 𝐛𝐢𝐥𝐥𝐲 𝐰𝐚𝐬 𝐝𝐫𝐨𝐩𝐩𝐢𝐧𝐠 𝐭𝐡𝐞𝐦 𝐨𝐟𝐟. (𝕓𝕚𝕝𝕝𝕪 𝕚𝕤 𝕒 𝕟𝕚𝕔𝕖 𝕘𝕦𝕪 𝕕𝕠𝕟'𝕥 𝕨𝕠𝕣𝕣𝕪. 𝕎𝕙𝕒𝕥𝕖𝕧𝕖𝕣 𝕙𝕖 𝕕𝕠𝕟𝕖 𝕚𝕟 𝕤𝕥𝕣𝕒𝕟𝕘𝕖𝕣 𝕥𝕙𝕚𝕟𝕘𝕤, 𝕗𝕠𝕣𝕘𝕖𝕥 𝕒𝕓𝕠𝕦𝕥 𝕚𝕥 𝕝𝕠𝕝)
YOU ARE READING
byler one shots
Fanfictionbyler one shots each chapters are a different story started 10/26/22, ended ?? characters aren't mine all credits to the duffer brothers !!