PAHA

5 1 0
                                    

İnsan haricinde her şey çok pahalı olmuş bu aralar.
Hayatı çok ucuza alıp satanlar var mesela, insanın ve insanlığın bir değeri kalmadı artık, değersiz olan şeyler değer kazanmış, değeri olanda değer kaybetmiş ne yaparsın tezatların dünyası, ya da başka bir değişle ters orantı
Biz en çok, bize verilmesi gereken değeri kaybettik, zaten vermediler, daha bulamadan kaybettik. İnsan kendine değer vermeli, kendisine saygısı, güveni... Kendisine karşı karakter sahibi olmalı, o sıfırların bir değeri yok, başına 1(bir) getirilmeden. Sıfır zaten sıfırdır etkisiz elemandır her yerde, matematik te olduğu gibi.
Bir bebeği düşünün ;annesinden emdiği süt ile büyür, yürür, gelişir. İşte insan da kendisinden güç almalı saygı görmeli yoksa hiç bir yerde değer kazanamaz kendime saygımdan diyorum yani 😎🤞
Toplumun en küçük parçası olan aile!
Aile denildiğinde bana göre ;akla sevgi saygı, hoşgörü VS gelmeli, aksi olmamalı şiddet, saygısızlık, güvensizlik değil. Bir bebek anne sevgisine en az, sütü kadar ihtiyaç duyar bir genç çocuk güvene ihtiyaç duyar, kendisine güvenilmesini ister, anlayış ister. Ben en çok bunlara ihtiyaç duydum, bu çağlarımda şahsen ve bir yaşlı yaşlı ise şefkate, merhamete, saygıya ihtiyaç duyar. O yüzden toplumun her kesimi önem taşır. Hepsinin kedisine özgü ihtiyaçları vardır. Her şey barınma yeme, içme değildir, tabi bunlar temel ihtiyaçtır, fakat bazı şeyler de temel ihtiyaç niteliğindedir saygı gibi, sevgi gibi, değer vermek, değer verilmek gibi...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: Oct 27, 2022 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

BOŞ SAYFA Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin