°1°

58 9 4
                                    

Yeni okulu yüzünden fazlasıyla gergindi. Birçok kişi onu tanıdığı için gözler onun üzerindeydi, bu da onu germekten başka bişey yapmıyordu. Şuan'a kadar her zaman özel ders almıştı -küçüklüğü dışında- ilk kez bu ortama girmek onu içinde garip duygular oluşturuyordu. Yavaş adımlarla sınıfa doğru ilerlerken etrafa bakmamaya çalışıyordu.

Sınıfa geçip, sıraya oturdu. Gergin olduğu için elleriyle oynuyordu -oynamaktan çok zarar veriyordu- kafasına kaldırıp etrafına bakındım, sınıfta 7 kişi vardı. Daha pek kimse gelmemişti. Sınıfa bir çocuk girdi, Jungkook'a doğru ilerledi. Jungkook çocuğu fark edince rahatsızca kıpırdandı. Çocuk, kalın ve sakın sesiyle konuştu:

"Yana kayabilir misin? Bende burada oturuyorumda. "

Jungkook, sırada yana kaydı. Esmer tenli çocuk, Jungkook'un kayıp boş olmasını sağladığı yere oturdu. Esmer tenli çocuk ceketini çıkarıp sıranın arka kısmına astı ve onu izleyen çocuğa dönüp gülümsedi.

"Yenisin galiba? " Esmer tenli çocuk sınıftaki kızların baktığını görünce yeniden konuştu:

"Kızların dikkatini çekiyorsun. "

"Dikkatleri çekmiyorum, beni tanıyorlar. Garip geliyordur. "

Esmer tenli çocuk kaşlarını çattı.

"Her neyse adım Kim Taehyung. Senin adın ne? "

"Jungkook, Jeon Jungkook. "

"İsmini duymuştum ama çıkaramadım."

"Herkes en az bir kere duymuştur. "

"Oh, peki. Tanıştığımıza memnun oldum. " Taehyung, Jungkook'a içten bir gülümseme sunduğunda , Jungkook'un bakışları esmer çocuğun gülüşüne takıldı.

Çok hoş bir gülümsemesi vardı

Jungkook gözlerini güzel gülüşten çekti, gözlerine çıkardım.

"Bende memnun oldum. "

Jungkook'tan aynı şekilde esmer tenli çocuğa gülümsedi. Sınıftakilerin onlara bakıp fısır fısır konuştuklarını fark edince yerinde rahatsızca kıpırdandı.

Ünlüdür diye kimseyle konuşmıyacak, mıydım amına koyayım?

Jungkook, esmer çocuğa bakmayı kesip, önüne döndü. Okulun ilk gününden dedikodusunun çıkmasını istemiyordu. Esmer tenli çocukta önüne döndüğünde göz ucuyla çocuğa baktı.

Yan profili hoştu.

Hoca sınıfa girdiğinde herkes ayağa kalkmıştı, Jungkook hariç. Hoca sınıfa göz gezdirdiğin de Jungkook dikkatini çekmişti.

"Ayağa kalk. "

Jungkook kendine denen sözü pek umursamadı. Bu hocayı kızdırmaktan başka hiç bir şeye yaramadı.

"Ayağa kalk dedim. "

"Kalkmıyorum."

Esmer tenli çocuk, gözlerini büyütmüş şekilde Jungkook'a bakıyordu.

Canına mı susamıştı?




Dönüm Noktası (!) || TaeKookHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin