Okulun ilk gününden sırf ayağa kalkmadığı için müdürün odasında olduğuna inanmıyordu. Hoca onu kolundan tutup müdürün odasına kadar sürüklemişti.
Aptal, kim olduğumdan bir haberdi.
Şuan müdürün önünde hocanın, yaptığı şeyi abartarak anlatmasını dinliyordu. Elini yumruk yapmıştı; hocaya dalmamak için zor duruyordu. Hıca konuşmasını bitirdiğinde müdür hafif kıkırdadı. Uzun zaman sonra vöyl3 bir şey yüzünden odasına bir öğrencinin gelmesi yoluna gitmişti. Müdür, Jungkook'a bakarak ayağa kalktı.
Şimdi boku yemiştim, galiba.
Müdür, yavaşça Jungkook'un önüne geldiğinde Jungkook rahatsızca kıpırdadı. Müdür öğretmene döndü ve tok sesiyle konuştu:
"Siz çıkabilirsiniz."
Jungkook sessiz bir şekilde küfür mırıldandığında hocanın ona gülümseyerek çıkışını izledi. Hoca tamamen sınıftan çıkıp kapıyı kapattığında müdüre döndü. Müdür, elini kaldırıp Jungkook'a baktığında müdü4 sert sesiyle konuştu.
"Ünlüsün diye saygısızlık yapmaya hakkın yok!"
"İşinden olunca da böyle söyler misin?"
"Öyle bir şey yapamazsın."
"Öyle güzel yaparım ki."
"Yapamazsın" Jungkook yanağına sert bir tokat yediğinde sendeledi.
"Sadece 2 gün... Sadece 2 günün var!"
Müdü3, Jungkook'a alaycıl bir şekilde gülümsedi.
"Tamam"
Cidden Jungkook'un ona neler yapabilieceğinden bir haberdi. Jungkook, hızlı adımlarla odadan çıktığında direkt tuvalete gitti. Aynadan yanağında ki iz3 bakındım, sinirle dişlerini sıktı.
"Öğretim hayatını bitireceğim, amınakoyduğum."
Jungkook hızlıca tuvaletten çıktığında sınıfa doğru ilerledi. Kapıyı mal mal gereği duymadan içeri girdi. Sınırlı olduğu gözlerinden belliydi. Hoca, Jungkook'a alaycıl bir şekilde sordu:
"Ne oldu?"
"Öğretmenlik hayatını bitireceğim."
"Sen mi? Haha, güldürme beni."
"Sadece 2 gün."
Jungkook, esmer çocuğu döndüğünde dikkatinin onun üzerinde olduğunu görmüştü. Hızlı adımlarla esmer çocuğun yanındaki boşluğa oturdu. Esmer çocuk ona dönerek konuştu:
"Acıyor mu?" Elini Jungkook'un yanağına koyup sorduğu soruya açıklık getirdi. Jungkook yanağının yandığını hissediyordu. Kendinden bağımsızca konuştu.
"Acıyor" acımıyordu.
Taehyung yavaşça yanağını okşadı:
"Tenefüste ilgilenirim" Önüne döndü.
Jungkook hâlâ yanındaki güzelliğe bakıyordu.
O, çok güzeldi...
Tüm dikkati Taehyung'un üzerindeydi. Onu inceliyordu hiç bir zaman unutmak istemezsen onun her yerini ezberlemeye çalışıyordu. Jungkook hocanın iğrenç sesini duyduğunda derin bir iç çekti.
"Jungkook, önünde dön."
Taehyung tekrardan Jungkook'a döndü. Jungkook'un onu izlediğini görmek hoşuna gitmişti, sebepsizce. Jungkook hocaya döndü.
"Size ne? Dönmek istemiyorum."
"Dön önce, yoksa tekrar tokat yiyeceksin."
"1 gün"
"Tamam" Jungkook gözlerini devirdi ve tekrar Taehyung'a döndü. Taehyung ile göz göze geldiklerinde Taehyung hemen gözlerini başka yöne çevirdi. Utanmıştı ve yanakları kızarıyordu.