6

568 19 0
                                    

"Zeyno, sana bir şey soracağım."

Bakışlarımı Çağrı'ya doğru çevirdim. "Sorabilirsin." dedim.

"Sen bir aralar Ege'yle takılıyordun falan, sizi birlikte bir yerde görmüştüm.." dedi, gözlerinde üzüntü ve -üzüntüden çok- kıskançlık vardı.

"Ee, ne olmuş yani?" dedim ve ekledim: "Ne oldu beni mi kıskandın, Çağrı?"

Gülmeye başladığımda hafifçe Çağrı'nın omzuma vurdum.

"Kıskanmak değil de-.. Neyse boşver, siz neden birlikte bir yerlere gidiyordunuz onu söyle?" dedi ve bana bakmaya devam etti.

"Öyle havadan sudan bir şeyler." diyerek geçiştirdim.

"Zeyno, lütfen doğruyu söyler misin?" dedi.

"Eğlenecek birini arıyordum ve onu seçtim diyelim." dedim.

Çağrı iç geçirdi. "Bu yaptığının yanlış olduğunu biliyorsun, değil mi?" dediğinde "Evet" anlamında başımı salladım.

"O zaman neden böyle yapıyorsun, Zeyno?" dedi.

Gözlerimden yanağıma doğru bir gözyaşı aktığında Çağrı parmağıyla akan gözyaşımı sildi.

"Aslında doğruyu söylemek gerekirse; kendi acılarımı başkalarından çıkarıyorum. Ailesel sorunlarım var ve bu durumlar beni kötü etkiliyor, ben de böyle şeyler yapıyorum.." dedim.

Başka bir tarafa baktım. "Ben kötü biri değilim, Çağrı.." dedim.

Çağrı bana sarılınca ben de ona sarıldım. Saçlarıma küçük bir öpücük kondurduğunda hafifçe güldüm.

O bana çok iyi geliyordu.

𝑳𝒐𝒗𝒆? || 𝒁𝒆𝒚𝑪𝒂𝒈 - DEVAM ETMİYOR -Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin