Korkular

35 6 1
                                    

Aşağıya niye indiğimi soruyosunuzdur şimdi. Şöyle anlatayım bende bilmiyom o kadar c_nli şey görüp yaşadıktan sonra hala göt gibi aşağıya iniyom. Şimdi bi düşündümde geri çıkayım. Hizmetçinin yanına gittim. "Naber panpa "dedim. Hizmetçi bana onla doğru düzgün konuşmam gerektiğini söyledi. :/ bi yüz ifadesi attım. Bu kadın neyin kafasını yaşıyordu? Neyse canım çok sıkıldığından oyun oynamak istedim. (Bilgeseyarda) Oyun oynamaya başladım.. (farkındaysanız 2 nokta koydum üşengeçlik işte) sesler kulağımda çınlamaya başladı. Yerimden kalktım hemen hizmetçinin yanına koştum. Bana arkası dönük bir şekilde koltukta oturuyordu. Yanına sessizce yaklaşırken aklıma çok kötü şeyler geldi. Ya c_nler onu ele geçirdiyse? Yavaaş yavaaaş yaklaştım ve.. hemen suratına bakıp tam kaçacakken uyumuş olduğunu gördüm. "Ay" dedim kendi kendime. Arkamı döner dönmez bir çığlık attım. Onlar! O gülümsemeyi atan kişiler. Beynime kazınan o gülüş. Hemen dışarı çıktım. Evden uzaklaştım. Markete felan gittim. Bizim bakkal Sami amcanın önünden geçtim. Eve gelince annem ve babam gelmişti. Içim rahattı şimdi. Bi görüntülü konuşma yapmak için face chat'ı açtım. Arkadaşlarımı bekledim açmaları için. Hiçbiri açmadı. Hala beklerken biri beni aradı. Rehberimde kayıtlı değildi. Arkadaşlarımın arasında da yer almıyordu. Kameraya parmağımı koyarak açtım. Karşımda ki kişi görüntüsünü açmıyordu.Çok tiz bir ses gelmeye başladı.1dakika bekledim hala konuşmadı. Tam kapatacakken "Dur!" Diye bağırdı. Tırstım bir an. Sanki çocuk sesiydi bu. "Gebereceksin" dedi. Bende ona "Herkes bi gün gebercek" dedim. "Sen önce gebereceksin" dedi. "Onu Allah bilir" dedim. Çocuğun siniri bozuldu kapattı. O gece yatarken kendimi vidyoya çekecektim. O zaman anormal bir şey yaptığımı görebilecektim. Uyudum. Bu gece tuaf bi şey olmadı. Sabah uyanınca hemen görüntülere baktım. Gördüklerim dehşet vericiydi...

Yayımlanan bölümlerin sonuna geldiniz.

⏰ Son güncelleme: May 13, 2015 ⏰

Yeni bölümlerden haberdar olmak için bu hikayeyi Kütüphanenize ekleyin!

KORKUHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin